APRIL FAVOURITES

11:01



Ahoj!
Dlouho jsem se rozhodovala, zda mám tento článek vydat, nebo ne, protože duben je celkem nezajímavý měsíc a není toho moc, co by stálo za zmínku, ale protože už jsem dlouho nic nenapsala, tak jsem si řekla, že bych měla.
Za přesně 68 dní začínají prázdniny a já odpočítávám doslova sekundy. 
Nemám nějaké super velké plány, hlavně se tedy těším na ten dlouhý spánek a celkově v tomto smyslu naprostou volnost, ale zase na druhou stranu bych se sebou měla začít něco dělat, protože má postava opravdu neodpovídá tzv. Bikiny Body. Každý večer si říkám "Tak ale zítra už fakt." A samozřejmě nic. 
Co bych ještě tak chtěla zmínit je to, že nám začala taneční sezóna a my teď trénujeme jak jen nejvíc to jde, jelikož nás čeká mistrovství Čech, pokud postoupíme, tak i mistrovství republiky, a proto nemám tolik času.
A to nemluvím o škole. Je toho opravdu moc a musím říct, že je to docela dřina. 
Přijde mi, že poslední dobou můj život probíhá asi takto :
ŠKOLA, TRÉNINK, UČENÍ, SPÁNEK.  
A tak je to dennodenně. Vždy se těším velmi těším na pátek & víkend a učení odkládám na neděli večer. 
Poslední věc, kterou bych vám chtěla napsat je ta, že jsem si založila facebookovou stránku, kde budu psát všechny informace nejen o článcích, coverech, ale i o mém osobním životě.
Pokud chcete, můžete dát palec nahoru, byla bych moc ráda!


A teď už se můžeme vrhnout na menší HAUL a pár mých oblíbenců v různých kategoriích za měsíc duben.

FASHION

Jako první tu máme pár módních kousků.
Není toho zas tak moc, ale nebudu se vám o nich moc rozepisovat. 

Obchod : H&M
Cena : 199Kč






Obchod : H&M
Cena : 199Kč






Obchod : H&M
Cena : 399Kč





Obchod : H&M
Cena : 299Kč






Obchod : Pull & Bear
Cena : 599Kč



Obchod : H&M
Cena : 129Kč

Koupila jsem si ještě jeden crop top, úplně stejný, ale v bílé barvě, ale kvůli bílému pozadí byste ho moc dobře neviděli.




Obchod : Pull & Bear
Cena : 299Kč





Náhrdelníky - Primark - 4 eura
Prstýnky - Primark - 1 euro


BEAUTY PRODUCTS

Tyto pomocníky už mám ve své sbírce delší dobu, jen jsem vám je nikdy neukázala.
Dnešní měsíc jsem jen dokupovala, až na oční linky, které jsou pro mě naprostá bomba




Astor Skin Match Blush - 001 Rosy Pink - cca 299Kč.
Stay Matte Pressed Powder - 004 Sandstorm - cca 199Kč.



Lak na nehty - SHE - Mint - cca 69Kč
Matná rtěnka - Velvet Rouge Edition - 04 Peach Club - cca 299Kč
Oční tužka na waterline / horní linku - Maybeline - Ultra Black - 199Kč 
BB Cream - Garnier - Light - cca 199Kč

TV SHOWS 

Z televizních pořadů/seriálů bych vám určitě doporučila Glee.
Je to hlavně hudebně zaměřené, ale herci ztvárňují obyčejný život středoškoláka.
Bohužel tento seriál 6. řadou skončil a na začátku páte řady zemřel hlavní herec - Cory Monteith, ale já jsem zatím na dílu 2x17 a opravdu velmi mě to baví.

Dále tu mám už mnou minule zmiňovaný Castle.
Pokud máte rádi kriminálky a detektivní příběhy, tak to je to pravé.

A poslední, který jsem si pro vás vybrala je Eye Candy.
Má to sice pouze deset dílů a je možnost pokračování, ale opravdu to stojí za to.
V hlavní roli je herečka Vicotria Justice známá ze seriálu Victorious, která tam hraje vydíranou hackerku.

MUSIC

Mám tu seznam písniček, které mi tvoří můj jarní FRESH SPRING playlist, bez kterého bych den nedala.

Nebudu vám tu psát mé oblíbeé interprety, které jistě většina z vás zná, ale spíš nové písničky, které jsem za poslední dobu objevila a usoudila, že by se vám mohly líbit.


Fifth Harmony - Reflection (album)
Walk - Kwabs
Blame - Calvin Harris
Keep Your Head Up - Andy Grammar
Can We Dance - The Vamps
Bullet - Hollywood Undead
Why Try - Ariana Grande
Tonight - John Legend
Fifteen - Goldroom ft. Chela
Soul Food - Leela James
The Flood - Take That
Surfboard - Cody Simpson
I Want You To Know - Zedd ft. Selena Gomez
Don't Say Goodbye - Hot Chelle Rae
Nothing Really Matters - Mr. Probz
Nobody To Love - Sigma
Wasted Love - Matt McAndrew
GDFR - Florida
Movement - Us
Tear It Down - The Aston Shuffle
Something Big - Shawn Mendes
Problem - Ariana Grande
Problem - Natalia Kills
Disappear - Beyoncé
Out Of Town Girl - Justin Bieber
Breezeblocks - Alt J
Good Kisser - Usher
Classic - The Knocks
Let It Go - The Neighborhood
Love Is Easy - McFly
Pompeii - Bastille
Reset - Namy ft. Marc Evans
Stranger - Skrillex


Toole by bolo pro dnešní článek asi všechno!
Dnes tu nemám kategorii s jídlem, kterou jsem tu sice dá chtěla, ale jsem naprostý antitalent na focení např. své snídaně.
Za to se velmi omlouvám, ale pokusím se do příště zlepšit!
Doufám, že se vám mé APRIL FAVOURITES líbily a do komentářů mi napíšete, co jste si vy za tento měsíc oblíbili :)

Já už se běžím učit na všechny možné písemky, které mě zítra a příští týden čekají, tak mi držte palce, mějte se hezky a buďte pozitivní, protože přesně za týden už tu máme květen a ten není nikdy špatný.



love you.




ASK : www.ask.fm/anaasulcova
      www.ask.fm/annasulc

SNAPCHAT : anasulcova



You Might Also Like

4 milých komentářů

Děkuji za Váš nádherný komentář

Like Me On Facebook