M(A)Y BABIES

2:58


Ahoj!
Je tu konečně námi dlouho očekávaný měsíc červen a já jsem zpátky!
Vím, že článek delší dobu nebyl, ale bohužel se i pro tentokrát musím vymluvit, i když ona to opravdu není výmluva jako taková, na školu a tréninky.
Určitě je toto období pro všechny z vás stresové jako pro mě. A pokud ne, jste šťastlivci.
Ve škole bylo neuvěřitelné množství testů, měla jsem neustále tréninky kvůli mistrovství České republiky, které jsme mimochodem vyhráli (ne, že bych se chtěla chlubit) a celkově i to teplé počasí je místy dost namáhavé.


Každopádně dnes je 13.6. a další týden je pro mě tím posledním, ale zároveň nejtěžším.
Každý den mě čekají testy, které mi rozhodují o známce, tak na mě prosím myslete. 
Od 23.6. jedeme se třídou na vodu, což bude celkem legrace, jelikož jsem na ničem takovém v životě nebyla a mám z toho upřímně celkem strach. 
Pokud jste vy na takovém výletě někdy byli, napište mi do komentářů, co to obnáší.
Dlouho jsem přemýšlela nad tím, jaký článek napsat, protože jsem původně chtěla publikovat fotky z koncertů 5sos a Ariany Grande, ale poté jsem byla ještě na klucích z One Direction, a tak, pokud byste měli zájem, vydám samostatný článek plný fotek z těchto tří koncertů.
Jestli jste ještě neviděli můj vlog ze setkání z Bethany nebo z Berlína, tak se určitě koukněte. 



Dále jsem slibovala, že bude HAUL, ale jelikož příští víkend jedu pravděpodobně do Drážďan, tak ho asi udělám až potom.
I když jak nad tím teď přemýšlím, tak je těch věcí poměrně hodně, a tak to možná rozdělím na dva články.
Poslední věc, kterou bych vám chtěla napsat předtím, než se vrhneme na samostatný článek je ta, že dnes budu stříhat video z koncertu 1D, které by mohlo vyjít na mém youtube kanále už zítra.
Pokusím se ho udělat tak, aby bylo možné přehrát na mobilu a taky aby nemělo půl hodiny.
Točení mě docela chytlo, tak uvidíme jak to budu mít v létě a pokud bude čas a samozřejmě váš zájem, natočila bych pár takových těch typických letních videí a mohlo by z toho něco být.

Teď už ale přejděme k tématu a to je pro dnešek 
M(A)Y BABIES 
(my jako moje a may jako květen, chápete ne?)
Tímto nápadem jsem se inspirovala u Sandy Marešové (na youtube - Sandy Maoam), akorát jsem si přidala víc věcí, a jsou to moji oblíbenci za měsíc květen, seřazeni v 10 různých kategoriích.

1) MUSIC

Jako první tu máme hudbu, kterou nesmím nikdy opomenout, protože je to podstatná část mého života.
Opět vám asi nevyberu 1 písničku, protože začalo léto a tím pádem je tu celý můj letní playlist, ale mám tu pár novinek, ale nejen novinek, (psaní alb od 1D, Codyho Simpsona a 5sos by vás už asi nudilo), které by se vám mohly líbit.

Crave You (Adventure Club Dubstep Remix)- Flight Facilities
Fifteen (Oxford Remix) - Goldrom ft. Chela
For You (Bearcubs Remix) - Gavin James
Just Fine - Mary J. Blige
Last First Kiss, Better Than Words, Summer Love, Rock Me - One Direction (omlouvám se)
Nobody Love - Tori Kelly
Oblivion - Bastille
Want To Want Me - Jason Derulo
Dancin (KRONO Remix) - Aaron Smith

2) BEAUTY PRODUCT


Tento "fenomén" určitě všichni znáte.
Slyšela jsem o něm od spousty youtuberek byl mi hodněkrát doporučen, a tak jsem si řekla, proč ho nezkusit.
Jedná se o korektor od značky Catrice - Camouflage Cream v odstínu 020 - Light Beige.
Musím se přidat k nadšencům a tuhletu šikovnou věc jedině vychválit.
Krásně zakryje všechny nedokonalosti, vydrží, snad má jediná výtka je jeho nanášení.
Jelikož nemám moc ráda, když se na obličej šahá rukou, tak mi u něj aplikace prsty celkem vadí.
Každopádně v tomto případě pozitiva převyšují negativa a já mohu jen doporučit!
Dá se sehnat v Rossmanu a stojí cca 70-80Kč. 
(Já ho mám z Německa, tak si nejsem přesně jistá cenou)

3) CLOTHES


Pokud mě sledujete na instagramu, což byste určitě měli! :d
Tak jste mohli vidět tuto fotku, kterou jsem přidávala někdy v polovině května.
Tento outfit je velmi pohodlný a i přesto velmi vkusný.
Napište mi do komentářů, pokud se vám líbí, popřípadě co byste změnili :)

Crop top - Bershka
Košile - H&M
Jeans - Pull & Bear
Boty - Deichmann
Taška - Pull & Bear
Sluneční brýle - H&M (?)

4) YOUTUBER / INSTAGRAM

Mou asi nejoblíbenější youtuberkou je Rachel Levin, jejíž videa mě vždy rozesmějí a strašně ráda na ně koukám, klidně znova, což se u mě moc často nestává.
Pokud ji neznáte, to si ovšem nemyslím, tak koukněte na její kanál 


Na instagramu se mi nejvíc líbí fotky Amandy Steele, známé spíše jako MakeupByMandy24, která má nádherný styl oblečení a je moc krásná.



5) APLIKACE

Za mě je to za květen určitě twitter, na kterém jsem takto:


Píšu tam samé "chytré" věci a vlastní názory, které určitě všechny zajímají :-)

A dále to je Pinterest, který jsem začala pořádně používat teprve nedávno, sice mu ještě nerozumím úplně perfektně, ale najdete tam všechno a to si nedělám srandu.
Tolik nápadů na DIY, na zdravé jídla a prostě opravdu na co si vzpomenete.



6) JÍDLO / RECEPT

Spoustu z vás jste se mě ptalo, co jsem to za homemade zmrzliny dávala na snapchat (@anasulcova).
Mám takový pocit, že jsem se o tom vloni už zmiňovala, ale letos jsem si je opravdu velmi oblíbila.
Návod je tak jednoduchý, že to zvládnu i já.
Do formiček na zmrzlinu, které seženete např. v Ikei, Tesku, dáte jakýkoliv jogurt, já preferuji bílý, do něj nakrájíte kousky ovoce - jahod, borůvek a dáte zmrazit. Nenechávejte to ale déle jak 3 hodiny, poté to totiž nepůjde skoro vyndat a vy musíte čekat než se to rozmrazí.



7) CELEBRITY

Shay Mitchell.
Tato herečka z Pretty Little Liars je snad ta nejkrásnější osoba na světě. 
Má perfektní postavu, je nádherná, je to, jak už jsem zmínila, skvělá herečka a jedním slovem - GOALS.
Varuji vás, budete z ní mít deprese.



8) TV SHOW

Pamatuji si, jak jsem vloni na začátku prázdnin začala koukat na 90210 - Nová generace. Tenkrát jsem skončila u 14 dílu první řady a ani nevím proč.
Teď jsem na to začala koukat znovu a pokud máte tyto "stupidní" seriály plné amerického teenagerského života a romantiky rádi, tak je to pro vás to pravé.



9) ACTIVITY

Tak schválně, čekali byste, že napíšu tanec? (ironie)
Každým dnem cítím, že to miluji víc a víc.
Protože jsou prázdniny za dveřmi, stále víc přemýšlím nad tím, co budu dělat.
Naštěstí u nás v DAPu celé léto budou probíhat taneční lekce od těch nejlepších lektorů a já si plánuji koupit pernamentku na všech 46.
Pokud byste měli zájem, tady je odkaz na událost


A určitě mi napište, jestli na nějaké lekce půjdete, že bychom mohli jít spolu :)


10) SHOP

Poslední kategorií je obchod.
Celkem zvláštní, ale proč ne. 
A za mě - Brandy Melville.
Bohužel ho nemáme v ČR, ale pokud se chystáte na výlet např. do Vídně nebo Berlína, tak určitě doporučuji šetřit a nakoupit tam.
Mají tam sice poněkud dražší věci, ale velmi kvalitní a moc krásné.



Tohle by bylo pro dnešní článek všechno.
Doufám, že se vám líbil a byla bych moc ráda, kdybyste mi do komentářů napsali, jací jsou vaši oblíbenci za květen :)
Taky mi napište, zdali byste chtěli ten článek s fotkami a jestli je dobrý nápad točit znovu na youtube, tentokrát ale sama za sebe.

Mějte se krásně, držím vám palce, pokud píšete ještě příští, poslední učící se týden, nějaké testy a jestli jste z jakéhokoli důvodu smutní, nebuďte, protože za přesně 15 dní začínají prázdniny! :)

I love you.


PS : Udělala jsem opět nový vzhled blogu a pořád si nejsem jistá, jestli je to ono.
Napište mi, jestli se vám líbí nebo ne.
Děkuji.

FACEBOOK PAGE : https://www.facebook.com/annasulcova99

TWITTER : https://www.twitter.com/annasulcova

INSTAGRAM : https://www.instagram.com/anasulcova

SNAPCHAT : anasulcova

ASK.FM : https://www.ask.fm/anasulcova  https://www.ask.fm/annasulc

You Might Also Like

14 milých komentářů

  1. Ahoj, kde koukáš na ten seriál? Děkuju:)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, chci jen poradit u těch domácích zmrzlin, stačí tu zmraženou nádobku se zmrzlinou strčit na pár vteřin pod horkou vodu a zmrzlina jde ven jako po másle ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj:) Úplně super článek jako vždycky ♥! Jinak já na ty letní lekce plánuju jít, hlavně na contemporary a na Angee, ale dál jsem o tom nepřemýšlela:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahooj, děkuju:)
      Tak se to určitě uvidíme na Angee!

      Vymazat
    2. tak to doufám:) akorát nemusí se to nějak dopředu zamlouvat že? normálně tak můžu přijít, když budu chtít?:)

      Vymazat
  4. Ahoj, moc pěkný článek. Korektor od catrice jsem si za měsíc květen také moc oblíbila. Vzhled tvého blogu se mi líbí. Díky za typ na seriál. Jen tak dál, jsi super! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj,
    článek se ti (jako vždy) moc povedl. :) Mohla bych od tebe číst cokoliv od rána do večera :D Ze všeho nejdřív bych ti chtěla poblahopřát k výhře v mistrovství ČR. Jste vážně moc dobří. Další bod mého komentáře (který bude asi delší) je, že s tebou naprosto soucítím a držím palce ohledně testů. Minulý týden jsem toho měla až nad hlavu, ale když jsem viděla snapy s tím jak se učíš, přestala jsem si stěžovat, protože jsem toho neměla tak moc jako ty. Doufám, že tenhle týden ještě přežiješ a známky ti vyjdou co nejlépe :)
    Hrozně bych byla ráda, kdyby si natáčela v létě :) Videa z koncertů jsou úžasná a moc by mě bavilo koukat na nějaká další tvoje videa.
    Další věc je poděkování za různé typy na zmrzlinu, písničky (většinou už nevím co poslouchat) a hlavně na seriál (přesně jako u písniček, někdy už ani nevím na co se koukat :D)
    Moc se těším, až bude HAUL, protože články/videa na tohle téma miluju♥
    Jinak taková moc nezajímavá záležitost, moji oblíbenci za květen: MUSIC Maroon 5 - This Summer's Gonna Hurt, Klingande feat. Broken Back - RIVA, Fifth Harmony - Worth It ft. Kid Ink, Zedd - Beautiful Now a Ben Haenow-Something I need (samozřejmě je jich trochu víc ale tyhle jsou takový 'nej'), APLIKACE u mě jednoznačně vede (už od tebe zmiňovaný) Twitter - kde skoro každý den koukám co jsi přidala :D - a dále We Heart It , TV SHOW už asi po několikáté jsem chytla horečku na seriál Přátelé, takže ten u mě bezesporu vítězí, u dalších kategorií takové oblíbence nemám ale takovou mimo kategorii BOOKS bych se přikláněla ke knížce od Gayle Formanové - Jen jeden den + pokračování k tomu Jen jeden rok. Jestli jsi taky oblíbenkyní romantických knížek, rozhodně ji doporučuji :)
    Myslím že tohohle komentáře už bylo docela dost :D Jen ve zkratce jsem chtěla napsat že tento článek je moc pěkný a těším se na další. :)
    PS: vzhled tvého blogu se mi líbí a ani bych na něm nic neměnila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahooj! Tyjo, hodně dlouhá komentář:D
      Ale děkuju moc, hlavně za tipy!
      Myslím, že videa v létě opravdu budou:)
      O prázdninách si knížku určitě přečtu:)
      Ještě jednou, díky!!! <3

      Vymazat
  6. Ty zmrzky jsem zkusila a byly výborný!! Díky za tip ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Ani,
    chtěla bych ti neskutečně moc poděkovat, a to za to že sis kdy vůbec tenhle blog zakládala. Vždy se už nemůžu dočkat tvého nového příspěvku tady na blogu. Jen díky tobě jsem si i já založila svůj blog a vlastně i našla něco co mě naplňuje, vím, můj blog nikdy nebude tak úžasný jako ten tvůj, ale je to něco co mě Opravdu baví, takže ještě jednou moc děkuju a ahoj:)

    OdpovědětVymazat
  8. Bože, tie zmrliny som chcela skúsiť cez leto- ale samozrejme som sa k tomu nedostala, tak dúfam, že to stihnem na jeseň, keďže ja môžem jesť nanuky a zmrzlinu kľudne aj celý rok :DD Inak super post :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš nádherný komentář

Like Me On Facebook