#OOTD - My school day

4:34


Ahoj!
Vítám vás u mého nového článku, tentokrát se zaměřením na módu.
Pokud jsi tedy kluk a nějakým záhadným způsobem ses dostal k mému blogu, nevím jestli zrovna dnes to pro tebe bude zrovna ten správný šálek kávy.



Vím, že jsem vám slibovala příspěvek o mé imatrikulaci, na kterou jsem nakonec šla, i přes horečky a bolest hlavy, jenž mě po celý večer trápila, i když to tak podle mých kamarádů nevypadalo.
Bohužel jsem tam ale neměla moc čas fotit, a tak nemám nějaké profi fotky zvlášť mých šatů a doplňku.
Budu tedy muset počkat na fotky od tamějšího fotografa, které by měli být už tento víkend.
Sice pochybuji, že tam budou nějaké použitelné, ale to nevadí.

Ještě pro vás mám jednu informaci.
A to je, že v sobotu by měl vyjít nový cover na Love Me Like You Do.
Vydám to právě ten den, protože jak již všichni víme, bude Valentýn.
Ten svátek opět strávím sama, a abych byla upřímná, ani mi to moc nevadí.
Určitě mi do komentářů napište, zda-li budete s někým slavit nebo na tom jste stejně jak já.
Romantický večer s cookies z Mark & Spenceru :)

Ale teď už se pojďme přesunout k outfitu, který je jeden z mých nejoblíbenější, jelikož vystihuje eleganci a důstojnost.
Dále si prosím nemyslete, že takhle chodím po městě, když je venku nějakých 5 stupňů pod nulou.
Samozřejmě mám teplou péřovou bundu, kterou vám tu ovšem ukazovat nebudu.
To byste z toho opravdu nic moc neměli.



Tílko - Pull&Bear - 129Kč
Kožíšek/svetr - h&m - nevím, byl to dárek

Jako vršek jsem tedy zvolila obyčejné tílko a kabátek/svetr, sama nevím, jak to nazvat.
Upřímně to sice není zrovna nejpříjemnější kousek z mého šatníku a taky zrovna nezahřeje, ale jak říká moje mamka: "Pro krásu se musí trpět."
Tím zase nechci naznačit, že prožívám kdovíjaké útrapy, když ho na sobě mám, ale zkrátka není moc tak příjemný, jak byste asi čekali.

Na dolní část těla jsem zvolila úzké černé skinny jeans z lesklejšího materiálu.
Omlouvám se za tyto ne velmi odborné formy vyjadřování, ale moc se v tomto odvětví nevyznám, jak jistě můžete vidět, jelikož můj blog není výhradně o módě.


Kalhoty - Mango - 499Kč.

Vy, kteří mě třeba znáte osobně víte, že nejsem moc vysoká, měřím jen 164 cm a tak preferuji podpatky.
Jenže někdy už mě bolí nohy tak moc, že mi je výška jedno a zvolím pohodlnější variantu a tou jsou tyto nové boty z Topshopu, které sice k lesklým kalhotám zrovna moc nesedí, ale když nechci umírat v podpatcích, nic jiného mi nezbývá.


Boty - Topshop - Z 2599Kč slevněny na 299Kč !!!

Jako doplněk jsem zvolila tento masivnější náhrdelník, který seženete už téměř všude.
Je to klasický zlatý "řetěz", jenž může někomu přijít moc mainstream, protože ho má opravdu každý, Ale pořád je to skvělý kousek a skvěle se k tomuto outfitu hodí.


Náhrdelník - I Am (?) - opět to byl dárek

Moje kabelka je obyčejná, se zlatými cvoky na stranách a některé části jsou z béžové barvy.
Proto by se měla nosit pouze ke zlatým odstínům, avšak ne všechny mé kousky oblečení jsou v krémové nebo právě zlaté barvě.
Proto už delší dobu sháním nějakou obyčejnou černou nebo se stříbrnými prvky.
Pokud byste o nějaké věděli, určitě mi napište do komentářů.



Kabelka - Baťa - 999Kč.

Tohle by bylo pro dnešek všechno.
Doufám, že se vám článek alespoň trochu líbil a byla bych moc ráda za zpětnou vazbu v komentářích.
Určitě mi napište, jaký kousek z outfitu vám připadá nejhezčí.

Mějte se moc hezky a nezapomeňte mě sledovat na mých sociálních sítích, které vám tady dám.
Budu se těšit zase příště :)

You Might Also Like

10 milých komentářů

  1. Aničko, tenhle outfit je přesně můj "šálek kávy" pro tmavovlásky v zimě:):D a na Valentýna také budu sama, myslím si, že je to i možná lepší a hlavně když budu koukat na The Riot Club se samými Angličany a poslouchat jejich nejkrásnější přízvuky:D<3

    OdpovědětVymazat
  2. Moc ti to sluší! Ten kabátek (?) je moc pěkný a i když je zima, krásně podtrhává ženskost :) Kabelku podobného typu už dlouho sháním, ale bohužel jsem šetřílek a nechce se mi za ní dávat necelá tisícovka (ať už se jedná o kabelku z H&M, nebo odněkud jinud).
    Já dnešek strávím také sama, a ani mi to nevadí. Odpoledne mám v plánu jít na výstavu koček (haha, na Valentýna :D) a večer mám podobné plány jako ty, koukat se na TVD a jíst sušenky :D

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky a hrozně moc ti to sluší! :)
    Valentýn jsem trávila s rodinou, především z bratrem a sledováním 24 hodinového streamu Artixe (který mimochodem pokračuje i teď!:D) a jezením sušenek ^^^:D let's be fat! :D
    http://eliskanovakova.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. krásný outfit! Ta kabelka je moc pěkná :)
    http://bytheem.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. krásný outfit! Ta kabelka je moc pěkná :)
    http://bytheem.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Tachi's (Tatachi) - Titanium Astroneer Art Prints
    Tachi's (Tatachi) titanium piercing jewelry is an titanium rod art-in-art ford escape titanium set in a glass building. There are two titanium trimmer as seen on tv versions of Tatsu-shaped does titanium have nickel in it ceramic tilesets and a number of $59.00 · ‎In stock

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš nádherný komentář

Like Me On Facebook