JANUARY AND 2015

6:44


Ahoj! 
Vítám vás u mého nového a také prvního článku v roce 2015. Vím, že je trochu pozdě na nějaký WELCOME 2015 příspěvek, ale znáte to. Máte se učit, ale radši než to budete i klidně dobrovolně uklízet celý byt. Toto je přesně teď můj případ. Byla bych schopna jít i na nějakou pěší túru, než abych otevřela sešit z biologie. Další věc je ta, že tuto část píši ve čtvrtek a s největší pravděpodobností budu zbytek dopisovat zítra, ne-li v sobotu. Mám v hlavě plno myšlenek, o kterých bych se s vámi chtěla podělit a teď si říkám, že všechno, co vám chci říci, bych si nejspíše měla sepsat alespoň do nějaké kratičké osnovy.




Mohli bychom začít s něčím klasickým, a to jsou předsevzetí do letošního roku. 

Nejsem ten typ osoby, co by si každoročně nějaké dával, ale pár věcí si splnit chci a je jen na mně, jestli se uskuteční nebo ne.
První z nich je užití si tohoto roku na 110%. Nechci už nadále žít jen pro pátky a prázdniny. Moc ráda bych si chtěla začít užívat i ostatní dny, a i přesto, že pondělí, všemi nenáviděný den, do teď v lásce opravdu nemám, tak i na něj bych se svým způsobem těšit chtěla. S tím souvisí věci, jako je vážit si maličkostí, mít radost třeba z toho, že jste si udělali snídani apod. Myslím, že všichni moc dobře víte, o čem mluvím. 

Dále je tu ta věc s létem. Vím, že toto jsem si říkala i vloni, ale chtěla bych prožít letošní léto minimálně tak skvěle jako minulý rok. Doufám, že se opět najde parta úžasných lidí a já budu šťastná.
S tím je ovšem spjato spoustu dalších věcí jako např. postava do plavek. Snažím se už teď, jak nejvíc to jde a věřte mi, že to není lehké, ale chci se dostat na tu mou vysněnou váhu, ovšem o tom až trochu později. 

Také bych od sebe chtěla dostat všechny negativní lidi, ujasnit si, kdo všechno si může říkat pravý kamarád, aniž by mě za rohem nepomlouval.. A mít kolem sebe jen ty, kteří mě budou brát takovou, jaká jsem, a vím, že je to se mnou občas dost těžké, že jsem hodně náladová, urážlivá a zkrátka je to se mnou někdy k nevydržení, ale pokud vás mám jako osobu a přítele mně blízkého, opravdu ráda, tak bych za vás dala ruku do ohně. 

A abych nezapomněla, udržet si elán ve škole, nepřestat se učit (ups, biologie čeká), nepřestat zpívat, tančit a také hrát na klavír, jelikož mě to v poslední době docela chytlo.
Celkově bych chtěla rok 2015 prožít v pohodě a klidu, bez zbytečného stresu a strachu. 
Loňský rok pro mě byl dost hektickým, kvůli zkouškám, přestupu na novou školu, získávání nových přátel, ale i nepřátel. Myslím, že za mě už bylo dost probrečených nocí, kvůli všemu možnému, dost starání se o ostatní lidi a snaha zalíbit se a zapadnout.
Pokud jste na tom třeba podobně a ptáte se sami sebe, proč vás ostatní nemají rádi, proč vás bezdůvodně urážejí, proč zrovna vy.. Tak si musíte pamatovat, že nejdůležitější na tom všem je mít rád/a sám/a sebe. Když budete mít dostatek sebevědomí a ostatním dáte jasně najevo, že vás absolutně nezajímá, co si o vás myslí, tak máte napůl vyhráno.
Sama nevím, proč vám tohle píšu, jelikož můj případ to není, i když to tak třeba někdy nevypadá, ale to už se zase vracíme k minulému článku a já tu nechci tolik deep a špatné nálady.

Je pravda, že bych vám chtěla napsat pár slov o škole, jenže to nejdůležitější už stejně všichni víte. 
Nebudu nadále šířit negativa a zápory, a tak se raději přesuneme k mé oblíbené části roku a to jsou buď prázdniny anebo nějaké školní akce, na které se po dlouhou dobu velmi těším.

První z nich v tomto novém roce je imatrikulace. Jelikož jsem nikdy na žádném plese nebyla, tak to pro mě bude taková premiéra. Je to tedy spojené s maturitním plesem, čili to bude, alespoň pro mě, velmi zajímavý večer. 
Vzpomínáte si, jak jsem vám psala, že to budu dopisovat v pátek ne-li sobotu?
Tak přesně to teď dělám a ležím v posteli s horečkou 38,4 a velkým kašlem. Je pravda, že od rána mi už je lépe, ale stejně, nemám já to štěstí? Nemocná nejsem, jak je rok dlouhý a jak naschvál dostanu vysokou teplotu tři dny před takovou událostí.
Budu se to snažit vyležet, abych na pondělí byla alespoň trochu v pořádku, protože kdybych nešla, moc by mě to mrzelo.
Sice vím, že jsou lidé z mé školy, kteří by byli nejradši, kdybych se tam neukázala, ale takovou radost jim nemůžu udělat :)
Doufám tedy, že do pondělí budu zdravá, jelikož chci udělat o plese článek a dát vám tu fotky toho, co na sobě budu mít. Mohla by to být pro někoho inspirace. Já sama jsem do minulého týdne neměla nic vybraného a projížděla všechny možné stránky s šaty a youtube videa 
"PROM - GET READY WITH ME", až jsem nakonec skončila u rad od mamky.

Teď bych se chtěla přesunout ke zdravému stylu, se kterým teď tak nějak "zase" začínám. 
U předsevzetí jsem psala, že bych do léta chtěla mít takové to bikiny body, o kterém už sním docela dlouho. Jsem ale poměrně líný člověk bez ambic (haha, tohle zní opravdu hrozně), a tak mi to vždycky vydrží tak týden. 
Proto jsem si do mobilu stáhla fotky Victoria Secret andílků a pokaždé, když mám na něco chuť, tak na to pomyslím a věřte, někdy odolám, ale většinou si stejně nějaké to sladké dám.



Co dělám proto, abych se alespoň trochu udržovala v kondici?

Pokud mě sledujete delší dobu, víte, že za den nesním víc jak 1300 kcal. Vím, že je to málo, a že můj přísun by měl být okolo 1800, ale já vím svoje, a když bych takový příjem měla, vůbec bych nehubla, naopak. Prosím nepište mi, že je to chyba, já už to mám ozkoušené.
Do mobilu jsem si také stáhla aplikaci - KALORICKÉ TABULKY, kam si zapisuji mou veškerou denní stravu. Můžete si tam navolit, kolik chcete zhubnout, denní příjem&výdej a navíc jsou tam kalorické hodnoty snad u všech možných jídel ve všech možných hmotnostech.
Určitě tuto aplikaci doporučuji na 100% !

Moje cvičící rutina není nějak extra těžká, ani moc náročná, přesto se ji snažím dělat každý den, i když momentálně, jak jsem nemocná, to asi nepůjde. 

500 jumping jacks (300 najednou, 200 o klidně dvě hodiny později)
100 crunches + k tomu zvedání noh, když ležíte na zemi, snad víte, co myslím :D
Toto video 
A někdy švihy.
To je všechno. Ano, je toho poměrně málo, ale mně to zatím stačí.
Když to všechno zkombinujete se zdravou stravou, výsledky vás určitě neminou.

Jak vypadá můj jídelníček? (Když se opravdu držím a snažím se jíst zdravě, ale nebojte, i já si beru skoro každý den od mamky hrst bonbonů apod.)

SNÍDANĚ 
Ledová káva - Frappe
SVAČINA 
Bílý jogurt - 150g
OBĚD
 Buď školní a to je většinou salát s houskou nebo dva suchary s lučinou nebo dva plátky celozrného chleba, nějaké ovoce - jablko, hroznové víno, pomeranč (klidně ve větším množství), opět jogurt 
ODPOLEDNÍ SVAČINA
 Teď je ta část dne, kdy si dopřeji nějakou tu sušenku nebo pomyslím na ty andílky a dám si zeleninu, ale to se moc často nestává.
VEČEŘE
Jednou za týden děláme panenku s brambory, ve kterých jsou sice škroby, ale malé množství nevadí. Když nemáme tohle, je má večeře v podobném složení jako oběd, ovšem bez ovoce a často si dělám i nějakou polévku.
Jednu dobu jsem si dělala i tuňákový salát s kukuřicí, který jsem v poslední době ale dlouho neměla.
Mám na něj docela chuť, takže si ho možná dnes nebo zítra udělám.
Ingredience na něj máte určitě všichni doma - mini rajčata, okurka, mrkev, polovina konzervy tuňáku a kukuřice. Všechno to smícháte dohromady a je to opravdu dobrota :)
Po večeři mám opět na něco chuť, a tak si dám (snažím si dát) zeleninu.

Toto bylo jen pro inspiraci.
Nejsem žádná dietní/zdravotní poradkyně, tak to berte jen tak pro přehled.
Také tedy musím napsat, že nepiji nic jiného než vodu, což u mě není moc normální. Vodu jsem dřív nesnášela a nedokázala vůbec pozřít. Teď už si moc nedokážu představit, že bych i nadále ládovala mineralizovanými a ochucenými minerálkami..


Už se blížíme ke konci. 
Nikdy jsem nebyla taková ta osoba, co nosí doplňky, různé šperky a pro mou starou já, blbosti. 
Nevím, co mě to popadlo, ale teď musím mít ke každému outfitu nejmíň dva náramky a nějaký přívěšek na krk. 
Na Vánoce jsem spoustu doplňků dostala a pokud mě sledujete na instagramu :
Tak jste mohli vidět podobnou fotku.


Nevím proč, ale mám strašnou potřebu vám napsat odkud tyto roztomilé náramky a náhrdelník mám. 
Jelikož je teď svetrové období, tak nenosím skoro nic jiného, ale o tom až v dalších článcích na outfity, a snažím se vymyslet co nejvíc kombinací. 



Zlatý s bílou - Reserved - 129Kč

Zlatý s čtyřlístkem a srdíčkem aneb CRUCIANI C - 299Kč. 
Možná jste o nich něco slyšeli, já ho osobně dostala na Vánoce od babičky a není to pro mě moc doplněk, protože ho nesundávám, ale spíš pro štěstí. A hodí se mi skoro ke všemu.

Béžový a zelný s perličkami - Reserved - cca 139Kč.

Náhrdelník - H&M - 150Kč


Proč to vlastně píšu? Jsou to pouze detaily a doplňky, jenže právě ty jsou na vás to nejkrásnější.
Je nesmírně důležité se na takové maličkosti soustředit a teď nemluvím jen o špercích, ale celkově.
Už jsem vám psala, že když budete mít radost doslova ze všeho, uvidíte, jak váš život bude hned veselejší a barevnější. Zkuste to, stojí to za to :)

A poslední věc, kterou vám chci oznámit, je smazání starých příspěvků.
Pročítala jsem si své DEAR DIARY a musím uznat, že styl, jakým jsem je psala, jaké pravopisné chyby jsem v nich dělala, jsou opravdu odpudivé a moc nechápu, jak jste to někteří z vás mohli číst.
Proto jsem je kompletně vymazala + nějaké další příspěvky, o kterých jsem usoudila, že by na blogu se skoro 130 000 návštěvami neměli být.
Za to bych vám také moc chtěla poděkovat. Vím, že články už nejsou tak často, jak bývaly, ale rozhodně je nepřestanu psát.
Zprovoznila jsem opět svůj fotoaparát, takže bych znovu začít fotit a být s vámi ve větším kontaktu než jen pouze na instagramu, facebooku nebo twitteru :)

Tímto bych dnešní článek asi ukončila.
Do komentářů mi určitě napište vaše předsevzetí pro rok 2015, a pokud i vy jste začali se zdravým stylem, tak jak se vám daří a co všechno pro to děláte :)

Mějte se moc hezky a držte mi prosím palce, ať se do pondělí nějakým zázračným způsobem uzdravím :)







You Might Also Like

9 milých komentářů

  1. Moc hezký článek Aničko! :) Předsevzetí no... mám je docela podobné jako ty :D Zhubnout, škola a lidi. Jenže jak už to tak bývá skoro nic nikdy nedotáhnu dokonce.
    Moc mě mrzí, že jsi právě teď nemocná ale snad to vyležíš a v pondělí budeš zase FIT! :) Každopádně držím palce!
    Doufám, že tedy bude víc tvých článku, protože to je radost číst! :)
    Hodně Štěstí ! :) ♥

    OdpovědětVymazat
  2. já jsem se tak strašně těšila na tenhle článek! bože, strašně jsi mi zlepšila už takhle skvělý den^^ taky bych chtěla psát na blog, jenže jsem trochu líná se k tomu dokopat:D ale jsi takovou mou inspirací, nedávno jsem si přečetla většinu tvých článků a prostě se mi moc líbí, jak píšeš<3 jinak tenhle článek je boží<3 uvítala bych tyhle články častěji, třeba jednou za dva týdny, ale tak je pravda že každý nemá čas psát na blog každej den:)
    -tvoje čtenářka Adél<3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se ti článek líbil a omlouvám se, že odepisuju po tak dlouhé době, ale dřív jsem se k tomu nějak nedostala :(

      Vymazat
  3. Super článok!�� tiež by som chcela zhodiť pár kíl a mať lepšiu postavu do plaviek, chcela by som sa dostať na dobrú školu, keďže ma tento rok čaká monitor a prijímačky na školy. Tiež by som sa chcela stať lepším človekom a vychádzať pepšie s ľuďmi. Tak dúfam, že sa mi to podarí a tebe tiež držím palce. Prajem ti skoré uzdravenie:) A nezabudni si potom poriadne užiť ples��.
    PS: veľmi rada čítam tvoje články...vždy ma nejakým spôsob inšpirujú��
    Si proste úžasná a dokonalá osôbka, ktorá sa stáva mojím (čím ďalej, tým väčším) vzorom��

    OdpovědětVymazat
  4. No konečně nějaký článek, už jsem si říkala, co se stalo. Nějak ani nechci psát o předsevzetích nebo tak, protože nechce každá holka většinou to samé? Mít super postavu? Podle mě jo, ale můj sen je, abych byla sama se sebou spokojená, ať jsem tlustá nebo hubená, ale chci být spokojená a šťastná, ne sedět doma a být naštvaná, kolik jsem toho snědla, a že jsem necvičila :D.
    Jinak na ples určitě běž! Musíš! :) Já byla akorát na svojí imatrikulaci (panebože když teď vidím ty fotky :D), minulý rok jsem chtěla jít, ale skončila jsem jako ty, antibiotika,postel a čaje. Tenrkrát jsem si slíbila,že příští rok musím a jsme tu. Rok uběhl jako voda a já si stejně lístek nekoupila, šaty na ples nemám a vlastně si říkám, jestli není zbytečné tam jít (PS: kdybys šla, jdeš na after? :D). Člověk se na něco těší a pak si to steně rozmyslí, tak nevím, přeci jenom další ples je až za rok, abych toho nelitovala, ale zas o co přijdu? :D Na after stejně většina lidí, co znám, nepůjde a já na plesování moc nejsem. Ale podobně to mám s víkendy :D, pořád si říkám, jo pátek a sobota > někam půjdu, jenže v pátek večer jsem tak unavená, že zvládnu akorát tak zapnout notebook a v sobotu už není nikdo, kdo by šel, protože všichni byli v pátek. Zamotaný koloběh :D. V podstatě si říkám, že jediné, co dělám naplno, je škola, ani to vlastně ne. Jen chci dělat to, co mě baví a ne sedět doma na zadku s učením v ruce.
    Paulie´s Love & Life

    OdpovědětVymazat
  5. Je to velice obsažný článek a měla jsem co dělat, abych do sebe všechny ty informace nasoukala, nechci ti do toho kecat ale určitě sama víš, že největší jídlo dne by měla být snídaně a večeře naopak malá.Ale to je tvoje věc.Jinak ti přeju ať se uzdravííš :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, jenže tenhle "zlozvyk" mám už po mamce a snad se to někdy změní, ale pochybuju:D

      Vymazat

Děkuji za Váš nádherný komentář

Like Me On Facebook