OOTD - 1. day of school

11:34

Ahoj!
Omlouvám se, že jsem dva týdny nedala článek.
Upřímně nic se nestalo a dneska tu píšu proto, abych vám dala takovou menší inspiraci na zítřek.
Všichni víte, co je zítra za den. 
1.9. 
PANEBOŽE
Pamatujete si, jak jsem tu psala, ať si užijete prázdniny, že to uteče jako voda? No tak here we are.
Zítra je škola a já fakt nevím, jak si zase zvyknu na to vstávání, každodenní učení, stres, strach z písemek a noví kamarádi, kteří mě mezi sebe určitě nevezmou.
Každopádně takové ty první dva - tři týdny jsou ještě celkem v pohodě, jde o zvyk.
Na letošní rok jsem si toho naplánovala opravdu strašně moc a nevím, jak to chci všechno stihnout a ještě to zkloubit se školou.
Čekají mě tréninky, hodiny zpěvu a letos vyjímečně už nebudu chodit na klavír, za což jsem sakra ráda a myslím, že po devíti letech už se  doprovodit aspoň trochu umím.
Budu se taky pořád snažit psát na blog, i když už asi ne tak často, ale pokusím se 1x týdně, ale hlavně budu přidávat na náš společný kanál DAILY AWKWARD - www.youtuber.com/dailyawkward a máte se opravdu na co těšit už tento týden a možná dokonce dneska :)

V dnešním článku bych vám chtěla ještě poděkovat za neskutečných 100 000 návštěv!
Tohle číslo je opravdu velké a já vám chci moc poděkovat, nevím, jak je to možné a když jsem si blog zakládala, nikdy jsem si nemyslela, že by mohl být až takto navštěvovaný.
Strašně si toho vážím a slíbila jsem vám GIVEAWAY, které teda bude za tak 2 týdny, protože příští týden jedu na seznamovák a příští víkend bych chtěla udělat článek na téma BACK TO SCHOOL - SCHOOL SUPPLIES a BACK TO SCHOOL - HAUL.
Ještě teda vůbec nevím, kdy tyto články přidám, protože v úterý odjíždím a v sobotu se vracím a čeká mě rozřazovák do týmů v našem tanečním studiu a večer jdu na Ladronka Fest a mám přespat u kamarádky, takže to vidím snad na neděli.

Dnešní článek je tedy spíš takový informační, krátký a stručný a hlavně na vaše přání.
Spousta z vás jste se mě ptala, co si beru na první den do školy.
Upřímně jsem do teď vůbec nevěděla a nebyla si ničím jistá.
Mamka chtěla, abych si vzala šaty, jelikož má ale zítra celý den pršet, tak to na nějaké něžné holčičí oblečení nevidím.
Proto vám tady ukážu můj outfit, řeknu vám, kde jsem věci koupila a dám vám ještě pár návrhů co dalšího je vhodné na všemi nesnášený první školní den.




Vím, že jsem psala, že outfit bude jeden, ale chtěla jsem vám tu dát dva pro inspiraci a hlavně já sama ještě pořád nevím pro který se rozhodnu. 
U prvního outfitu mi vadí boty na podpatku, které ale pokud máte dlouhé nohy, můžete nahradit converskama. Já sice dlouhé nohy nemám, ale stejně si je nespíš vezmu.
U druhého outfitu bych ještě doporučila zahnout nohavice, ale to je na vás.

Pokud nastupujete na novou školu, např. gymnazium nebo střední školu, tak bych vám poradila něco víc elegantnějšího .
Pokud ale naopak pokračujete, doporučila bych vám něco jako je u mě druhý outfit.
Prvně jsem si chtěla vzít sukni, ale zítra má v Praze pršet a má být zima, tudíž jsem tuto variantu vyloučila.

Tohle by bylo asi všechno.

Doufám, že se vám dnešní článek alespoň trochu líbil, možná pomohl a budu ráda, když mi napíšete, co se vám na outfitech líbí/nelíbí a co VY si plánujete na první školní den vzít :)

Tohle je pro všechny, které škola zítra/pozítří čeká.
Věřím, že to zvládnete.
Letos budete excelentní!
A jestli ne, je to v pořádku, neznamená to, že byste nebyli chytří.
Hlavně se opatrujte a myslete na to, že vaše mentální zdraví je o moc důležitější než vaše známky, ano?
Mějte se hezky, mám vás moc ráda a zítra/pozítří vám přeju hodně štěstí!
Budu na vás myslet. 

You Might Also Like

14 milých komentářů

  1. Krásné outfity :3 Máš pravdu,když jsem si četla tvůj článek,že za chvíli bude konec prázdnin tak se mi chtělo brečet no a ono je to tady :((( Těším se na další články :3 :))

    http://gilraen-camellie.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. ty si nenapsala kde si ty věci koupila :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No a co je na tom ?

      Vymazat
    2. Jé já jsem zapomněla :/
      Overál - internet
      Bunda - Pull & Bear
      Kalhoty - Bershka
      Tričko - Pull & Bear
      Taška - Pull & Bear

      Vymazat
  3. Úžasnej článek, jako vždycky se ti povedl!!! Já sice jdu na gymnázium ale rozhodla jsem se že si vezmu takové elegantnější tričko a rifle které vypadaji trosku jinak nez na tý fotce v článku. A jako boty si beru boty na klínku takže doufám že tim nic nezkazím je to spojení elegantního, stylového a stylu casual. Právě nevím jestli je to dobrá volba, porad mi prosím

    OdpovědětVymazat
  4. tak vďaka tomu som sa konečne rozhodla, čo si pozajtra vezmem! idem na gymnázium a nevedela som sa rozhodnúť medzi šatami a podobným štýlom ako máš ty na prvom obrázku :) ale vďaka tvojmu článku...beriem šaty! :D :) ty vyzeráš super vo všetkom, takže vezmi si čo chceš a aj tak budeš dokonalá!! :) aj tebe prajem veľa šťastia ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný věci, krásnej článek, zase jsi nezklamala:)) Paráda:3:)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, smím se zeptat, kolikátá jsi byla na přijímačkách?:) Já se budu teď muset rozhodnout, jakou školu si vyberu a tvoje školy mě celkem zaujaly..akorát nevím, jaká je šance..:D (předem děkuji :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, na GVP jsem byla 46. ze 160 a na Aleji jsem byla 50. ze 100 :)

      Vymazat
  7. chováš se jak pětiletá píča, hezky si všechno fotit na snapchat na mystory, psát si blogísky a dělat vlogy. trochu tě to posedlo a dělá tě to nehorázně namyšlenou a působící dost hloupě. koukala jsem i na tvuj fb a takhle fakt kluka neseženeš (dokonce na to pravdivě poukazuješ). jakoby nevim proč ti to řikam, takovyhle lidi me nezajimaj.. si nepřipadáš aspon trochu blbě? PROBER SE PLS

    DROGY <3

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš nádherný komentář

Like Me On Facebook