June & July favourites

12:15

Ahoj!
Ano, vím, strašně dlouho jsem nepřidala žádný příspěvek a vím, že jsem slibovala, že tento měl být už někdy v červenci, a nechci se vymlouvat, že nebyl čas, protože ten se najde vždycky, ale neměla jsem moc náladu nic pást, užívala jsem si dovolenou v Egyptě a celkově prázdniny a to mě přivádí k tommuto.
Dneska je 15.8.2014. 
HOW?
Taky vám to přijde, že ty prádzniny nějak strašně utekly? Neříkám, že je ještě konec, ale máme posledních 15 dní a "hurá" do školy :))))
Já mám pořád třeba ještě 5.7., nebo prostě začátek července. 
Nějak si to neuvědomuju, co vy?
Jediné na co se celkem těším je, až budu kupovat všechny ty věci do školy. Jelikož nastupuju do nové, chci mít všechno perfektní, sešity, kompletní psací soupravu a samozřejmě i oblečení.
Nejspíš o tom bude na konci srpna článek - BACK TO SCHOOL with me :) 
A nejspíš ještě jeden, který bych chtěla dát příští týden a to by byl HAUL o věcech do školy :)
Poslední věc, kterou bych vám chtěla napsat je ta o našem společném kanálu.
Pořád se nějak nemůžeme dohodnout, jestli se nám do toho chce, ale pravděpodobně už dneska budeme dělat společné intro a to mé video by MĚLO být příští týden.
Pokud nebude, s největší pravděpodobností ho dám na svůj vlastní kanál.

To bychom měli a teď už se můžeme pustit do mých favourites za měsíc červen, červenec a také i trochu srpen.
A ještě jedna věc týkající se tohoto článku.
Nebudou tu použity mé vlastní obrázky, protože by to nevypadalo hezky (nějaké možná ano) a budu se snažit o nich moc nerozepisovat :D Ale napíšu vám, kde se ty určité věci dají sehnat a za jakou cenu :)

LET`S GET STARTEEEEEED

(Tento seznam věcí si vedu už od června, takže mě někdy záraželo, co všechno jsem psala, ale tak nevadí :D)

1. MANGALOO
Upřímně nevím, jestli je tento fresh bar i někde jinde než v Praze, ale pokud ano, tak se určitě nebojte ho jít vyzkoušet. 
Já na tyto mixované nápoje z ovoce a zeleniny nikdy moc nebyla, ale  příchuť JAHODY, MÁTA, LIMETKA určitě stojí za řeč. 
Velikost S - 59Kč
Velikost M - 69Kč
Velikost L - 79Kč



2. OVOCE A ZELENINA
Když už jsme u té zdravé stravy, celkově ovoce je na léto asi to nejlepší, ale myslím, že to vy všichni asi moc dobře víte.
Moje nejoblíbenější je tedy meloun, jahody, třšeně a hrachové lusky.
Doporučuji je kupovat u "číňanů", protože ho mají většinou čerstvé a velmi chutné a celkem i za přijatelnou cenu.



3. MARK & SPENCER COOKIE
Tohle je třeba jedna z věcí, které jsem si kupovala každý den, teď už o dost méně.
Když máte ale třeba špatnou náladu, jídlo je většinou váš zachránce.
Proto doporučuji tuhle opravdou výbornou cookie z Mark & Spencera za 16Kč, je celkem velká a já osobně bych jich mohla sníst tak 5 (jako den před zkouškama haha), ale jedna stačí. (ne nestačí)




4. RICOTTA a SLANÉ OŘECHY
Pro tentokrát se bavíme o zmrzlině. 
Nějak se nemůžu od toho jídla odpoutat.
Doporučuji vám tyto dvě příchutě, protože sama zmrzlinu moc nejím, ale když přijde na tyhle dvě, neodolám.
Příchuť Ricotta je vlastně tvaroh, ale tady u nás spíš chutná jak smetana. V Praze jí seženete v obchodním centru Arkády nebo v OC Nový Smíchov, ale jsem si jistá, že větší cukrárny ji mají též.
Kopeček stojí okolo 25Kř
Příchuť Slané ořechy je asi ta úplně nejlepší vůbec. Seženete ji ve Světozoru, o kterém si ale taky myslím, že je jen v Praze (je ale více poboček - Václavské náměstí, Chodov, Černý Most atd) :/ A kopeček stojí 24Kč





5. DRINKY
Pořád se držíme v odvětví stravy a pro teď tu máme skvělé nápoje.
(Piju je samozřejmě bez alkoholu)
a) Mochito - asi každý znáte, dá se sehnat téměř kdekoliv a cena se pohybuje okolo 70Kč.
Pro ty co neví, je to mátovo limetkový nápoj a chutná opravdu výborně.
b) Piňa Colada - tohoto nápoje jsem se mohla v Egyptě upít. Opět cena okolo 70Kč
Je v ní obsažen ananasový džus, kokosový extrakt, nevím, jak to nazvat a mléko.
c) Frappee - ledová káva, kterou si dávám každé ráno. Cena v kavárnách je cca 50-60Kč

Nebudu vám o nich moc rozepisovat, protože bych chtěla udělat zvlášť video na youtube, nebo článek a poradit vám, jak si tyto úžasné drinky namíchat za dost lepší cenu. 
Takže k tomu až příště :)







6. SALADS
Zase jídlo. Achjo.
Každopádně zdravá strava, no ne?
Opět vám tu vložím obrázek salátu (pro tentokrát vlastní), který jsem si sama udělala v Egyptě a když už jsme u toho, návod na výrbou bych nechala do dalšího článku spolu s drinkama :)
(Každý asi umí udělat salát, ale já tam přidávám hrozně dobré oleje O:) )



7. ZMRZLINKY
Ne, nepíšu zmrzliny, ale zmrzlinky, protože jsou doma vyrobené.
Stačí si koupit nádobu (já ji mám z Teska za 60kč, ale dá se sehnat i v IKEA) a nalít do ní ovocnou šťávu, nebo třeba sprite.
A nebo, když jste moc líní jako já, tak si zajděte do Kauflandu (ježiš, teď zním fakt hrozně, ale jedině tam se to dá koupit, alespoň nikde jinde jsem to neviděla) A kupte si balení vodových, nezmražených nanuků už s příchutí.


8. MAGCON BOYS
Konečně už nejsme u jídla.
Pro tentokrát tu máme skupinku 11 kluků.
Asi znáte aplikaci VINE kam tito kluci natáčí a dost se tím proslavili.
Najděte si je a jejich jména.
Možná holky, některé z vás znají Camerona Dallase, protože vypadá jak anděl, ale možná nevíte, že je součástí téhlé skupiny a točí vtipné videa, teď už i na youtube.
Takových kluků je tam dalších deset a já když mám nejhorší náladu, stačí se podívat na nějaký ten VINE a směju se jak blázen.
V poslední době jsem do nich extra blázen, na snapchatu je sleduju 24/7 a mám je hrozně ráda.






9. 5SOS (5 seconds of summer) - NEW ALBUM
Písničky těchto punk rock kluků jsou v poslední době na mém telefonu ty nejhranější.
Po konertu 1D jsem se celkově strašně zamilovala do hudebních skupin a to nejenom do jejich hudby, ale i stylu.
Jak kluci z 1D, tak Luke, Ashton, Mikey a Calum jsou pro mě teď dost velká posedlost.
Navíc teď nedávno vydali album s názvem 5 seconds of summer (ano, jak název jejich skupiny) a je to jejich úplně první album a musím říct, že nemá chybu. Je na něm i jejich asi nejznámější písnička She Looks So Perfect, ale další spousta perfektních. Zrovna teď mi tu hrají a já je poslouchám celé léto a texty všech těch písniček už znám úplně nazpaměť, takže pokud zrovna nemáte co poslouchat, určitě stahujte !!!



10. ARIANA - Problem, Break Free, Best Mistake 
P A N E B O Ž E.
Asi všichni z vás víte, že Arianu miluju už strašně, strašně dlouho a je to jeden z mých největších vzorů, ale za teď? Moje láska k ní se 12093809 x zvětšila. Její nové písničky - Problem, Break Free a Best Mistake jsou tak strašně perfektní, že nemám slov. 
25.8.2014 Arianě vychází nové album MY EVERYTHING a já strašně doufám, že to znamená i tour, ale pochybuju. Cat Valentine (její roli ve Victorious a Sam and Cat) bych chtěla opravdu vidět naživo.





11. POLYVORE 
Tuhle aplikaci a vlastně i webovou stránku jsem si strašně oblíbila, protože na ní si můžete vytvářet outfity podle vás a jelikož já jsem na oblečení úplně strašná, protože si vždycky nakoupím několik kousků a potom nevím co s nosit k čemu, tak tam si to vždycky tak nějak zpřehledním.
Když už mluvíme o pořádku v oblečení, musím si jít vytřídit skřín a zavést si sešit, kde si budu psát co nosit k čemu. Já opravdu nemám vkus a holt nemůžu vybírat oblečení do školy ten den ráno, ale minimálně dva dny před.




12. RIPPED SKINNY JEANS & BRAND NEW STYLE
Když už jsme u toho oblečení, psala jsem, že se mi líbí velmi styl 5sos. 
To znamená roztrhané černé džiny, volnější trička a většinou conversky.
Přijde mi, že jsem od loňského roku jsem hodně změnila styl a jsem za to dost ráda.
Doporučila bych vám nový školní rok začít taky nějak nově, lépe, ale to je samozřejmě jen na vás.





13. BRACELETS & NECKLACES
Náramky, náhrdelníky, prstýnky a všechny možné doplňky. Jo, to nebylo nikdy pro mě.
Letos jsem si je ale opravdu zalíbila a nejhezčí mi přijdou z obchodu Pull & Bear a Stradivarius, kde na ně mají teď velké slevy, takže vy, co ještě třeba jedete na dovolenou, neváhejte a něco takového si kupte, protože je to opravdu velmi hezké a na holkách to vypadá velmi elegantně.





14. PRETTY LITTLE LIARS & THE LYING GAME
Tak tyto dva seriály jsou pro mě naprostá bomba.
Ano vím, nikdy jsem na PLL nekoukala, ale donutila jsem se podívat na pár dílů a ten seriál se mi opravdu začal líbit a teď už jen každou středu čekám na nový díl
A TLG? Tento seriál mi poradila kamarádka a aisufhisuhfsiudhg, nemůžu na to přestat koukat.
Je to o dvojčatech, které bydlí odděleně. Jedna ve velmi bohaté rodině a druhá u chudé pěstounky s perverzním bratrem. Najdou na sebe kontakt a rozhodnou se najít svou biologickou matku. Dojde u toho ale k výměně identit a tím se způsobí dost velkých problémů a událostí.
Je to opravdu, opravdu dobrý seriál, rozhodně doporučuji.
Na PLL koukám na zkoukni.to, nebo stahuju z ulož.to a na TLG na sledujuserialy.cz





15. SNAPCHAT & INSTAGRAM & TUMBLR & TWITTER & VINE
Jak vidíte, všechno sociální sítě, které moc dobře znáte. Přes léto jsem na nich téměř pořád. A když myslím pořád, tak opravdu pořád.
Snapchat. Tato aplikace je něčím úžasná, ale místy strašně otravná a fotky, které někteří lidé dávají na mystory jsou tak příšerně nudné a o ničem, že to snad není možné.
Osobně nemůžu vystát, když tam dá někdo selfie na 10 sekund. Pane bože.
Určitě si mě ale přidejte - anasulcova
Instagram. No to je můj miláček aplikace. Chtěla bych vám poděkovat za 4K followers. Pane jo, je to opravdu hodně. Instagram používám opravdu furt. Každý den tam dávám nějakou novou fotku, ale jsem tam soukromá a hodně lídí blokuju :) (Staré spolužáky, kteří mě docela dost uráží a já si to nehodlám nechat líbit)
www.instagram.com/anasulcova
Twitter. Tak tahle webová stránka, i když ho používám jen na mobilu a občas na ipadu, je můj zdroj k informacím o celebritách. Mimo instagramu, kde followuju samé updates o Justinovi, 1d, 5sos, Seleně, Arianě atd.....
Když jste do někoho takhle šíleně zbláznění, opravdu twitter je na vaše myšlenky a názory to nejlepší.
Já jsem si včera konečně po dlouhé době změnila jméno z wantsjdbieber na stylesftbiebxr :)
Kdyžtak mě můžete follownout, ale přemýšlím, že bych si založila osobní twitter, kde budu psát v češtině. Co vy na to? :) 
Tumblr. Fotky. K tomuto nemám slov. Můj mobil je plný Harryho fotek a já už nemám místo.





16. BOOKS
Nebudu o nich nic vypisovat, jen bych vám doporučila knihy - Šílená Hra a Řez.
Pokud ovšem nemáte rádi detektivky, tak to nebude nic pro vás.
Ale všichni povinně byste si měli přečíst Dvíku s pomeranči.
Troudám si říct, že je to tisíckrát lepší než to vaše TFIOS a ta kniha je hodně k zamyšlení.

Tak tohle by bylo pro dnešek všechno, doufám, že se vám článek líbil a budu ráda, když mi do komentářů napíšete, jaké oblíbence za prázdniny máte vy :)

ily

You Might Also Like

14 milých komentářů

  1. ahoj Aničko, :) skvělý článek a myslím si že si založit osobní twitter kde by si psala česky je dost dobrej nápad:))
    Ann

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:)
      Už jsem hi udělala :)
      https://mobile.twitter.com/annasulcova

      Vymazat
  2. ahoj, perfektný článok! nabrala som plno inšpirácií popravde :) mám ťa na snapchate a tie fotky a videá, ktoré pridávaš do mystory sú mega :D vždy sa zasmejem :D a ten twitter si pokojne založ :3 :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, jee to jsem ráda, děkuju:)
      Už ho mám :)
      https://mobile.twitter.com/annasulcova

      Vymazat
  3. Dokonalý článek, úplně boží to všechno co tady píšeš. Aničko jsi ÚŽASNÁ, DOKONALÁ.........I haven't words!!!!!! Mimochodem Mangaloo je i v jiných městech ale někdy pod názvem UGO. Jen tak dál!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, děkuju moc:) Jo, já jsem ted´ právě šla po Praze a v jedné ulici býváváo Mangaloo a teď se to telž přejmenovalo na Ugo, tal doufám, že bude pořád platit ta kartička:D

      Vymazat
  4. Jak sejmenuješ na tumblru? :)

    OdpovědětVymazat
  5. ahoj Aničko,hnedle ve všem jsme se shodly,opravdu povedenej článek!) jinak mohla bych se zeptat odkud mas ty ripped jeans ze snapchatu?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahoj, to jsem ráda, děkuju :)
      hele prosimtě to jsou normální černé jeans nevim ani odkud, ale mamka mi je takhle roztrhala :D

      Vymazat
  6. Ahooj veľmi pekný článok :) Inak chcem sa spýtať hudbu si kupuješ alebo sťahuješ? :) Ak sťahuješ tak cez čo lebo sa mi strašne páči ako ku každej pesničke máš fotku a tak :) Ďakujem za odpoveď :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj děkuju:) Stahuju si ji z uloz.to a potom ji přetáhnu do iTunes, tam kliknu na tu písničku pravým tlačítkem a dám informace nebo tak něco a je tam i grafika a tak:)

      Vymazat
  7. Já osobně TFIOS nečetla, protože tuším, že u toho budu strašně brečet a navíc je to všude strašně propírané, což mě štve :D Ale od Johna Greena je dokonalá knížka Hledání Aljašky, je tam toho hodně na zamyšlení a je to psané tak trochu filozoficky. Doporučuju přečíst, neskutečně nádherná knížka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, ano četla jsem i Hledání Aljašky a asi se mi to líbilo víc jak tfios :)

      Vymazat

Děkuji za Váš nádherný komentář

Like Me On Facebook