My trip to Tunisia & Info

11:00

Ahoj, tak jak se všichni máte?
Doufám, že přinejmenším dobře!
Jak já? 
Hmm, skvěle, hrozně, vlastně ani nevím. 
Jsem hrozně bipolární, takže to momentálně nemůžu posoudit.
Každopádně už dlouho nebyl článek, i když jsem slibovala, že bude.
Než se pustíme do toho dnešního, tak vám jsem dám informace o věcech, na které se můžete těšit !

1) Jelikož na youtube mi zbývá jeden odběratel a budu mít 1000, tady sice zbývá ještě okolo 10 000, ale myslím, že vy jste natolik úžasní, že to rychle doženete :) 
A až tady tedy (zajímavá fráze) bude 100 000 návštěv, udělám GIVEAWAY :) 
Ještě přesně nevím jaké budou ceny, ale určitě něco vymyslím.

2) Spousta z vás už mi také jak na ask, tak na facebook psala, kdy začneme konečně natáčet na kanál DAILY AWKWARD.
Brzy.
Haha, plánujem první video někdy první týden v srpnu. Vypadá to tak, že ho budu mít já, i když ho mám mít v pátek. Jelikož ale spousta z nás teď o prázdninách točit nemůže (nemáme wifi, nemáme prostředky na točení), tak to budou random videa, kdy kterékoliv z nás, takže se může stát, že budu třeba i dvakrát za sebou.
Každopádně jsem si dělala první takové zkušební video (budu natáčet na velmi dobrý fotoaparát a mám dokonce i stojan v životní velikosti) a vypadá opravdu velmi dobře a kvalitně.
Neříkám a neslibuji přesné datum, ale bude to co nejdřív.

3) To mi připomíná, že už od června vám slibuju June Favourites, ano ano vím, ale opravdu to chci udělat, společně třeba s July Favourites, ale potřebuju slyšet, jestli byste to chtěli pomocí článku nebo videa na youtube. Prosím NAPIŠTE MI DO KOMENTÁŘŮ !!!

4) LETS TALK ABOUT HOLIDAYS FOR NOW
Tyhle prázdniny pro mě začaly dost nudným způsobem, abych pravdu řekla. Celý první týden jsem seděla doma, neměla jsem co dělat a to jsem si to představovala úplně jinak. Bereme ten týden po koncertu 1D, to byl samozřejmě ten nejlepší začátek prázdnin, jaký mohl být, ale o tom už tu článek je, tak si ho nezapomeňte přečíst, pokud jste tak ještě neučinili.
Jenže hned jak jsem přijela domů, tak jsem nedělala nic jiného, než koukala na funny moments s nima a celkově všema celebritama. 
Chodila jsem se třeba projít a koupila nějaké ovoce, ale to je tak všechno.
Měla jsem s kamarádkou naplánované, že spolu pořád budeme, ta se na mě ale jednoduše vykašlala, jela si na chatu nebo kam to a tak já chudinka Anička neměla co dělat :D
Upřímně si nepamatuju jak jsem ten týden tady vydržela (pro někoho je to možná málo, ale já, i když na to třeba někdy nevypadám, nevydržím víc jak dva dny sedět doma, pořád musím někam chodit, abych neměla špatný pocit, že nic nedělám..) a konečně nastal čas koupení dovolené.
Tím se vracíme konečně k názvu článku a můžeme začít s mým výletem do Tuniska.



MY TRIP TO TUNISIA

Odlet jsme měli naplánovaný na dobu neurčitou.
Nějak kolem 15.7. jako každý rok. Letos jsme měli jet právě ještě s tou kamarádkou (nebudu vám vypisovat, jak jsme si to měsíce plánovaly) a ta mi den před koupí napsala, že má angínu a antibiotika na 18 dní. Upřímně, kdo kdy měl antibiotika na 18 dní a angínu v létě?
No, už o tom nechci mluvit, ani nad tím přemýšlet, strašně mě to naštvalo a nemůžu říct, že už neštve. 
No nic. 
V den koupi, kdy už jsme si teda konečně vybrali hotel - Caribbean World na Djerbě, tak jsem omdlela a už si myslela, že ani já nikam nepojedu. Naštěstí mi nic nebylo, zájezd jsme šli koupit a všechno bylo v pohodě.
Odjezd byl 12.7. a na letišti jsme měli být v půl osmé ráno.
Samozřejmě protože jsem to já, balila jsem si až právě toho 12.  a vstávala jsem kvůli tomu asi v pět.
Vždycky mluvím o tom, jak miluju všechny ty přípravy, ale realita je taková, že všechno možné i nemožné naházim do nějaké kabely v den odjezdu.
Jeli jsme na letiště, kde bylo už i takhle ráno spousta lidí a čekali na letadlo.
Šla jsem se podívat do toho všeobecně super známého obchodu Victoria Secret, který na pražském letišti je a ve které se mi upřímně nic moc nelíbilo. Nebo takhle, ty ceny mi to všechno zošklivily.

A konečně vzlétáme a přelétáme hranice České republiky.
Cesta byla celkem příjemná, seděla jsem u okýnka, poslouchala písničky a vlastně ani nevím co dalšího. 
Další věc.
Vždycky se strašně na tu cestu tím letadlem těším, ale potom se tam příšerně nudím.
Díky bohu na Djerbu je to jenom asi 3 hodiny, což je nic.

Když jsme tam přiletěli, mamka mě vyfotila u letadla --> 



Vyzvedli jsme si svá zavazadla (samozřejmě jsme měli kufry až úplně mezi posledními, že ano..)
A transfer nás převezl do našho hotelu vzdáleného asi 20 minut od letiště.
Spolu s náma tam vystoupilo asi dalších 45 lidí, což je šíleně moc.
Na místě jsme byli asi v o půl jedné, dostali ten jejich welcome drink a kartu od pokoje.
Tak a máme tu první zážitek. 
Všichni postupně vymizeli, né jen Šulcovi opět nemohli najít svůj pokoj.
Ptali jsme se všech možných uklízečů, pokojských, ale ten hotel byl tak rozlehlý, že nikdo nevěděl, kde to je.
Po asi 20 minutách se konečně našel člověk, co nás tam zavedl. Strachovali jsme se, že bude třeba úplně někde na druhé straně, ale byl hned u recepce, blízko totálně ke všemu, což bylo fajn.
Hned jak jsme se ubytovali, vydali jsme se na oběd, na kterém jsme poznali, že tenhle hotel je jedna velká velkovýkrmna.
Bylo tam NESPOČET lidí. Řekla bych že určitě přes 3000. Pro mamku hrůza.
Z mého pohledu to byla šance najít nějaké dobré kamarády a vyhlídnout si tam nějakého toho kluka:D
Hned jsem si našla stůl, u kterého seděli Francouzi, trochu starší než já, ale strašně pěkní. 
Škoda, že už jsem je tam po dvou dnech neviděla.
Pořádně jsem se najedla, pizza, dortíky, kterých tam bylo na můj názor až moc a nějaké to ovoce a nemůžu zapomenout na rybu :D

A čekala nás informativní schůzka, na které jsme se toho teda zrovna moc nedozvěděli, protože už jsme na Djerbě byli asi po 11, tak jsme věděli co máme očekávat.
Hned poté jsme se byli tedy kouknout na pláž, kterou jsme byli úplně ohromeni.
Žádné chaluhy, moře jak v Karibiku, plážová chata, kde se podával také oběd a milion lidí, stejně jak u bazénů, které byly asi tři, čtyři? A všude úplně plno.



Myslela jsem si, že budu muset chodit ráno dávat osušky na lehátka, abychom si měli kam lehnout, ale nakonec jsme zjistili, že to nebude potřeba a že se vždycky nějaké to místo najde :D

Jelikož jsme měli All Inclusive a pítí jako Sprite, Fantu jsme dostávali přímo až na pokoj, tak nám nic nechybělo a jediné co jsme si tam koupili byly žvýkačky a občas nějaké bonbony.

To je asi všechno důležité o hotelu.
Teď vám popíšu, jak vypadal náš typický den tam.

Ráno jsme vstávali okolo 10:30. Ano, je to dost pozdě na dovolenou, ale my holt jsme spáči a o té déle jsme poté na pláži.
Namazali se opalovacími krémy a já šla třeba ještě na chvíli na wifinu, které tam byla mimochodem neskutečně debilní. Nebyla pomalá, ale skoro se na ni nešlo připojit, pořád mi to tam psalo Unable to connect - no hrůza. Byl úspěch, když jsem se připojila a takhle dopoledne to většinou nikdy nebylo.
Na pláži jsme tedy byli okolo 11:30, opalovali se a v 12:15 šli na oběd.
Ne, nechodili jsme na snídani :D
Na oběd jsme šli do té plážové restaurace, ve které sice byl menší výběr, ale nám to úplně stačilo.



Každý den tam měli opečenou rybu a já ryby miluju a tak jsem si na oběd vždycky dala třeba dvě, které byly ale pěkně nakrájené na kousky :D a k tomu colu light.
To byla taková rutina, že jsem se na to každý večer strašně těšila, protože něco tak dobrého jsem dlouho nejedla. 
Časem jsem si k tomu už ani nedávala ten jeden kousek pizzy nebo hrstku hranolků.

Okolo 12:45 jsme byli už zpět na svých lehátkách, kde jsem vždy poslouchala písničky, nebo si četla knížky.
Doporučuji ŘEZ, Dívku s pomeranči a Popovou prinzecnu, všechny tyhle ale budou v June/July Favourites, stejně jako můj playlist.

Ve 14:00 měla mamka vždy strašnou chuť na zmrzlinu - ale pozor, jen když měli pomerančovou, kiwi nebo citron -.-
Já si ji nikdy nedávala, jen někdy zákusek, ale vždy jsem si vždy nabrala plnou hrst blum.
Poté jsme se opět vrátili na pláž a šli do moře, které bylo jak kafe.
Opravdu Tunis - Djerba má to nejlepší a nejteplejší moře ever.



V 16:30 jsme šli na místní čokoládové placky a "smažené vdolky" ? Nevím, jak to nazvat a teď dost lituju toho, že jsem to nevyfotila, ale nikdy jsem nejedla nic lepšího.
Byla na to docela velká řada a tak já si vždycky nabrala spoustu těch vdolků a celý talíř čokolády.
Bože můj, jen si na to vzpomenu a mám na to takovou chuť aahhhhhhh.
Každopádně vždycky jsem byla špinavá jak prasátko a v tu dobu kolem mě šli ti nejhezčí kluci, že ano...

Okolo 17:00 jsme šli na kávu a zase na colu light :D
Nakonec jsme zase překvapivě vrátili na pláž, no kdo by to řekl.
Každý den jsme se tam chodili projít, podél moře k ostatním hotelům, buď na jednu a nebo na druhou stranu a tolik otravných Arabů na jednom místě jsem teda ještě neviděla. Pořád nám nabízeli nějaké jídzy na koni, velbloudech, no hrůza.
A tak jsme to střídali, vždycky jeden den procházka, druhý den cvičení.
Cvičila jsem něco na nohy, švihy atd., abych si nepřipadala tak hrozně, že tam dělám velké ***** a pořád jenom jím.




Na pokoj jsme chodili většinou až kolem 18:40 a to večeře začínala v 19:00.
Vysprchovala jsem se, namalovala, učesala, oblékla a šla na wifinu, na které, když jsem měla štěsí a připojila se, jsem byla do 20:00 a hned nato jsme šli na večeři.
Tam jsem si dávala každý den něco jiného, ale byly to sýry, kousky pizzy, ryba, nějaké to jejich maso a spoustu, spoustu dorítků.



V 21:00 už jsem byla opět nalezlá na wifi a házela svůdné pohledy :D na všechny hezké kluky, co kolem mě prošli.
Jeden večer jsem měla takové štěstí, že ti jedni z nejhezčích na hotelu za mnou přišli a ptali se, jestli s nima a jejich francouzskou skupinkou nepůjdu do města, někam do baru.
Je mi ale pořád jen 15 a tak jsem jim řekla "maybe", ale samozřejmě jsem nešla.
Spát jsem já osobně chodila okolo 3:00am. Ooops no...

A teď tady máte pár fotek, které jsem nafotila, ale mám je i na instagramu - 



Asi pět dní před odjezdem jsem si tam konečně našla strašně super kamarády, se kterýma jsem si tak rozuměla, že jsem až skoro při odjezdu brečela.
Naštěstí Klárka (jedna z nich) je Češka a bydlí poměrně kousek, takže ti není až takový problém se sejít.
Ten zbytek byl až bouhžel ze Švýcarska a Francie, což je poměrně dost malá šance, že je ještě někdy uvidím.
Byli to teda vesměs kluci kolem 17 a jedna holka, kterou jsem ale poznala až poslední večer, ve který byla tzv POOL PARTY, která byla úplně úžasná, přesně jako taková ta co vidíte v amerických filmech.
Koupání a ježdění na tobogánech je v noci úplně ta nejlepší věc na světě!!!
Byla jsem tam s Klárkou a poté jsme se připojili ke klukům na vodnici a byl to pro mě takový zážitek, který nechci psát, ale nechat si pro sebe, protože to jsou pocity, které pochopím jen já.

Odjížděla jsem tedy ve středu v pět ráno a ani jsem se s nima nestihla rozloučit.
Díky bohu mám na skoro všechny z nich facebooky a instagramy, takže aspoň něco.

Ten večer jsem už ani nešla spát (jak dneska) a čekala na telefonát z recepce, který nás měl ve 4:00 vzbudit.
Až se tomu tak stalo, věděla jsem, že už je čas jít.
Oblékla se, nasadila klobouk a byla nehorázně unavená  a nevyspalá a nic se mi nechtělo dělat.
Pod pojmem "odjížděla jsem v pět ráno" tím myslím, že tam ten autobus měl být v pět.
Samozřejmě přijel až 5:45 a já si zatím nafotila pár fotek východu slunce na terase.





Když jsem se vrátila zpět na recepci, tak už tam nikdo nebyl a já se zděsila, že mě tam nechali. 
Ještě pět sekund a ten autobus by snad ujel.
No, byl to dost hloupý pocit, když jsem tam jako poslední nastupovala a všichni na mě koukali jak na vraha.
Narazila jsem si sluchátka a ignorovala to.

Na letišti jsem koukala va vesměs všechny fotky a poslouchala nové album 5sos.

Cesta byla na nic.
Seděla jsem odděleně, vedle nějakého páru, který se tam furt líbal a vydával u toho fakt nechutné zvuky, že se mi chtělo blít, přede mnou seděl týpek, co měl celou dobu sklopené sedadlo, takže jsem se mohla sotva pohnout a k tomu všemu za mnou sedělo díte, které pořád mělo stupidní otázky typu "Proč Slunce svítí" a strašně se smálo, když byly turbolence a všichni pasažéři nervózně vykukovali z okýnek.
Ani mou milovanou light colu neměli.

Proto jsem z velkou radostí z letadla vystoupila a dál tímto radostným tempem si to razila přes celé letiště.

THE ENDDDDDDDD OF STORY

Při pomyšlení, že mě let ještě za týden jednou čeká a fakt, že teď ty letadla padají jak hrušky, se mi dělá docela špatně.

A mám další prosbu pro ty z vás, kteří jste byli v Egyptě.
Napiště mi prosím buď tady do komentářů nebo na facebook, jak se vám tam líbilo a jestli jste měli jakékoliv střevní potíže.
Děkuju moc!!!

Tohle by bylo pro dnešek všechno.
Doufám, že se vám článek líbili, určitě mi nezapomeňte napsat s tím videem/článkem, Egyptem a taky nakonec jak vy trávíte prázdniny, kde jste byli a nějaké super zážitky :)

Mějte se hezky a užívejte !!

ily

You Might Also Like

26 milých komentářů

  1. Já jsem to asi špatně pochopila nebo nevím,ale s kým si byla teda v Egyptě?:)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, moc pěkný deníček! Mohla bys kouknout na můj blog a říct jaký na něho máš názor?
    www.kubasmejkal6.blogspot.com


    OdpovědětVymazat
  3. v Egyptě jsme nebyli, ale chystáme se tam v Srpnu. Letíme sem -> http://www.blue-style.cz/egypt/hurghada/hotel-sindbad-aqua-hotel-resort-1/ a jsou u toho celkem super recenze. Ale samozřejmě každému se líbí něco jiného. Každopádně, každé ráno budeme brát preventivně Ercefuril (nebo co) a možná panáka Becherovky. Prý to fakt pomáhá, říkala teta:D Ale je to fakt o tom, co sníš a vypiješ mimo hotelový komplex. Přesně jako v Tunisku. Musí se jen dávat pozor a hlavně pít jenom balenou vodu a ne z kohoutku (zase jako v Tunisku a kdekoliv v Africe) :)) Jinak, moc pěkný článek. Já Tunisko taky moc miluju a do tohohle hotelu jsme měli jet také, ale chtěli jsme zkusit něco jiného, ten Egypt :)

    OdpovědětVymazat
  4. ahoj,
    takže k tomu June/July favorites, ja by som to radšej mala v článku, aby som to všetko podrobne videla a tak :) ale ak chceš radšej video, je to na tebe ;) :)
    o Egypte som ti už písala na facebook takže to je vybavené :D :)
    a teraz k článku,..
    s tými chalanmi, čo nechceš opisovať, lebo to len ty pochopíš. presne to isté som zažila a mám ten pocit. vážne.
    ako som čítala, poriadne ste si to užili, čo je super a som rada ☺ :)
    my sme odchádzali z hotela o 13:40 takže to sme stíhali aj obed, ale tiež sme nastúpili ako poslední! :D trapas. :D
    ja som bola s rodičmi a let späť sme taktiež sedeli oddelene, mamka v nejakom 13 rade, ocko v 18 rade a ja v 25. vedľa mňa tiež sedel párik a ver či never, tiež sa vkuse bozkávali a vydávali nechutné zvuky. akurát tie deti nerozprávali, ale revali -.- takže som si musela zvýšiť volume na mobile (y) :) inak pohoda. :)
    keby sme sa na budúci rok nevedeli rozhodnúť kam pôjdeme, určite navrhnem Djerbu :)

    OdpovědětVymazat
  5. Šla jsi e-gatem (samoobslužnou bránou u pasové kontroly) na letišti v Praze ?

    OdpovědětVymazat
  6. Krasny članok :) Ja som bola teraz v štvrtok prvy krat vo Viedni a bolo uplne top :3 Sice som nepochodila všetky obchody, ale nevadiii:D ku moru tento rok nepojdeme bohužial, ale oto viac sa tešim na dalšie prazdniny:D:3 a Aniii? V primarku vo Viedni si bola v tom Shopping Resort Gerasdorf?

    OdpovědětVymazat
  7. Nepotkala jsi tam ještě nějakou Katku ? Taky z Čr :)

    OdpovědětVymazat
  8. A jak meli tu rybu udelanou ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo tak to já nevim:D Ale byla výborná, prostě nějak osmažená nebo tak:)

      Vymazat
    2. A byla už jako filet ? Nebo sis ji musela vykostit ?

      Vymazat
  9. kdy odlítáte do Egypta já odlítám 7.8 :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ajo taky jsme měli to datum ale u nás jsou slavnosti a rodiče chtěli zustat doma napíšeš potom v jakym jste hotemu mi jsme v http://hotel.dovolena.cz/zajezdy/port-ghalib-in-marsa-alam/resta-grand-resort/?destination=4810&airport=40-45-41-42-48&date=07.08.2014-14.08.2014&length=7-&hotel_category=5&board=27&nocomplete=1

      Vymazat
  10. Co jste to meli za hotel, s náma v Turecku šel pán s kuframa a dovedl nas az k pokoji a nemuseli jsme nic hledat ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oni je tam všechny odváděli ale my jsme zůstali jako poslední a už na nás asi nikdo nezbyl. Hotel byl perfektní.

      Vymazat
  11. Urob to ako video :) to je lepšie! A v Egypte urcite nepi inu vodu ako balenu. My sme z nej vzdy dostali virozu. Ale inak je tam super

    OdpovědětVymazat
  12. Este som sa chcela opytat kolko stali tie plavky? Su uzasnee <33!

    OdpovědětVymazat
  13. Tyjo, super článek, moc mě bavil, taky bych hned někam jela nebo letěla:-)

    Zvu tě na novou Giveaway u mě na blogu www.passengersmaniac.blogspot.cz :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš nádherný komentář

Like Me On Facebook