My Where We Are Tour experience

16:43

Právě poslouchám písničku Same Mistakes a nevím, kdy tahle pokoncertní deprese skončí :))))
Pouhé tři hodiny a já mám pocit, jako kdybych se v něčem strašně posunula, jako kdyby se ukázalo ve mně něco, co se dlouhou dobu skrývalo.



Ale začněme úplně od začátku.
Asi většina z vás ví, že 2.7. jsem jela na koncert skupiny One Direction, kterým teď neřeknu už jinak než "One Dý" :D 
Co si o nich myslím? Jen to nejlepší. Vždycky jsem věděla, že jsou úžasná skupina a znám VŠECHNY jejich písničky nazpaměť, i když tohle asi nikdo neví. 
Po koncertu mi ale přijde, jako kdybych jimi začala být úplně posedlá. Všechno vypíšu...
Omyl. Jela jsem už 1.7. a musím říct, že to byl nejhezčí začátek prázdnin, i když teď už mi vůbec nepřipadá, že by nějaké byly.
Vyjeli jsme okolo 14:00. Jela jsem já, Klárka a jedna má kamarádka - Lucka, se kterou se znám z beliebers skupiny a přijde mi, že je tam jedna z mála těch normálních :D A samozřejmě můj táta.
Každopádně Lucka je až odněkud z daleka, a tak absolovala ještě tři hodiny cesty k nám, kde jsme ji nabrali a vyjeli směr Dusseldorf.
Nastala první nepříjemná chvilka. Zastavili nás policajti kvůli překročené rychlosti o tři kilometry :)))))
Jelikož miluju hádky a nenechám si jen tak něco líbit, tak jak jsme stáli na té dálnici a čekali, než ti s prominutím kreténi sepíšou nějakej ten protokol, naštvala jsem se, vylezla z auta a šla jim strašně vynadat, že táta přidal jen kvůi mně, protože jsem potřebovala na toaletu a že ať mají trochu soucitu atd. Koukali na mě jak na blázna, ale to už je vedlejší. Táta dostal 500kč pokutu, takže měl špatnou náladu a to není dobře. Jsem ráda, že jsem jim alespoň vynadala, i když to bylo naprosto k ničemu.
Pokračovali jsme dál.
Dali si na hranicích Mcdonald, který jsem taky pěkně dlouh neměla.



Cestou jsem poslouchala pořád dokola Midnight Memories, Take Me Home a i Up All Night. 
Věděla jsem, že tam ale budou i 5sos jako předskokani, za což jsem byla neuvěřitelně šťastná, protože je mám hodně ráda, sice né tolik jako kluky, tak i jejich písničky jsou výborné, takže pro mě to byly vlastně dva koncerty v jednom.
Když jsme po asi 7 hodinách konečně přijeli do Dusseldorfu, jeli jsme na hotel, kde jsme se ubytovali a vyrazili do centra města a podívat se na halu, která byla vzdálená asi 4km.

Na tohle jsme narazili už při cestě tam 





Přijeli jsme před ní a už tam bylo několik fanynek. Pár jich tam dokonce i přespávalo, protože měly lístky na stání (já měla mimochodem sezení, takže žádná honička). 
Celé jsme to tam obešli a vyfotili pár fotek. 


Načež jsme s holkama potkaly nějakého týpka co si tam jezdil na koloběžce a na tričku měl napsáno "CREW" a měl takový ten VIP pass do backstage.
Rozběhly jsme se za ním a zeptaly se ho, jestli neví, kdy 1D a 5sos přijedou, protože na twitteru followuju několik stránek jako "1D updates online, 1D info hotels" atd.. a na žádné z nich nevěděly  ani pořádně v jakém budou hotelu, ale typovaly to na hotel Intercontinental, který se později ukázal jako opravdu ten hotel, ve kterém byli, ale pouze 5sos.
Vraťme se k tomu pánovi. Mluvil tak divně, jako kdyby opravdu byl z jejich týmu, i když jsem ho nikdy předtím neviděla.
Nakonec jsme se toho moc nedozvěděli, jen to, že přijedou prý další den v 10:00, což nakonec nebyla pravda.
Ještě jsem se stihla vyfotit s jejich tourbusy, které už tam ale byly.


A tady je krásná ESPRIT arena, ve které další den měli vystupovat. 
(její kapacita je btw okolo 66 500 míst, takže opravdu obrovská)


Poté jsme ale už jeli zpět do města, kde jsme se jen krátce prošli, táta si tam dal kebab a jeli zpět do hotelu, což byly asi dvě minuty.

Dala jsem si rohlík se sýrem a pár sušenek a to byla má "večeře" :D
Šla jsem nastavit budík na 7:30 a naposled zkontrolovala, jestli nejsou nějaké novinky. Nic. Tak jsem to zabalila a šla spát.

Další den jsme opravdu o půl osmé vstali, protože nás čekal velký a velmi dlouhý den.
Táta naplánoval výlet až do Belgie do Antwerp, což je mimochodem strašně krásné historické město.
Na snídani jsem si dala kousek housky, nuttellu, sušenku, sýr, šunku a džus. 
Jedla jsem tam docela hodně :D

A výlet mohl začít.


V autě jsem opět poslouchala kluky a každou sekundu písničky jsem si je zamilovávala ještě víc, protože mi přijde, že mají nejlepší písničky ze všech.

Když jsme konečně přijeli do Antwerp, čekalo nás hodně chození.


Prošli jsme snad celé město. Narazili na strašně moc obchodů, můj nejoblíbenější - FOREVER 21, ve kterém jsem si teď ale nic nekoupila, protože nebyl čas.


Připojila jsem se místní wifi, která byla mimochodem po celém městě, sice pomalá, ale stejně.. Ne jak v Praze, kde není ani žádnej normální levnější a kvalitní obchod... A informovala jsem vás na asku, kde jsem :D



Antwerpy já osobně znám hlavně proto, že tam byli všichni zpěváci nebo youtubeři, které mám ráda, takže jsem se cítila dobře, když jsem se tam jen tak procházela.
Byli jsme u řeky, kde jsem začala naléhat na tátu, že bychom měli už jet zpět, protože bylo asi 14:00 a koncert měl začínat v 18:00, i když jsem věděla, že začne nejdřív v sedm, tak ta atmosféra před halou je to nejlepší.
Ovšem né, my museli ještě na nějakou nákupní ulici, kde se prodávají jenom diamanty, což bylo docela bláznivé.
Při navrátu zpět k autu jsem pocítila jakousi lítosti, že tam nemůžu žít, jíst jejich místní úžasné zmrzliny a čokolády, žít spokojený život a všechny ty věci. Jak skvělé by to bylo, kdybych tam mohla bydlet. 
Bohužel tomu tak není a já jsem zase tady v Praze a jen vzpomínám na krásné chvíle.

Z Antwerp jsme vyjeli okolo 15:30 a já plánovala, že před arenou budem tak okolo 17:00, jenže to bychom nebyli my, abychom se neztratili, že ano.
Zajeli jsme úplně někam kam jsme nechtěli a ani netušíte, jaké nervy jsem měla, jak jsem se bála, že to nestihnu, protože k tomu všemu byly ještě strašné kolony a já jsem se v tom autě málem rozbrečela.
Nakonec jsme to všechno stihli, ale před arenu přijeli až okolo 17:55. 
Vůbec to nevadilo. Bylo tam tisíce, opravdu tisíce holek, které přijížděly taky až tak pozdě a bylo celkem vtipný, když jsme se blížili k té aréně a stáli v místních řadách a všechny ty holky vykukovaly z okýnek a byly nervní úplně jak my :D
Táta nás tam vysadil a my daly sprint k aréně, ptali se asi 10 sekuriťáků, kteří byli strašně milí, kam máme jít a kde je náš sektor.
Nakonec jsme se dostaly až k němu a to jsme neabsolovaly žádné kontroly ohledně pití nebo tak...


Strašně sexy fotka, já vím.

Když jsme se dostaly až na naše místa (neseděly jsme vedle sebe, protože nebyly volné lístky, ale byly jsme asi dvě řady od sebe) nemohla jsem tomu uvěřit, prostě to nešlo.
Ještě oni tam hráli úryvky z písniček od 5sos a kdykoliv nějaká začala, tak celý stadion začal řvát, takže jste si mysleli, že už jsou opravdu na podiu.
Arena byla venkovní, klasika, protože kluci tohle tour jeli jedině do stadionů, které nemají střechu, což celé té show dodalo neuvěřitelnou atmosféru a bylo tam dýchatelno, i když svítilo hodně sluníčko a já jsem litovala, že jsem si nevzala sluneční brýle.

A potom, konečně v 19:00 se objevili 5sos.
Začala jsem neuvěřitelně řvát, ječet, nevím co všechno (měla jsem poměrně dobré místo, přede mnou sice seděl pán, který byl asi jen jako doprovod a celou dobu tam seděl a nic.. a navíc jsem měla super foťák, takže mám přes 200 úžasných fotek a okolo 50 videí, které tu dávat nebudu, ale pár pro ukázku jich uvidíte) a snažila se to užít jak nejvíc to šlo.

Začali písničkou 18 a zpívali takových těch 10 největších hitovek, nemapatuju si přesně pořadí, ale vím, že Heartbreak Girl, byla skoro hned (moje oblíbená) dále zpívali cover na Teenager Dream, taky mou druhou nejoblíbenější - Beside You a úplně poslední píseň byla She Looks So Perfect, kterou si zpívám každý den už asi dva měsíce.

Myslím, že to byl Calum, který nám říkal, že jsme naprosto úžasní a že zpíváme strašně dobře a že to my bychom měli být na podiu a ne oni :)
Pořád nám děkovali, představovali se a mluvili o svém novém albu.
Já teda osobě pořád ještě nemůžu pořádně rozdýchat SLSP a Luka, protože ten jeho hlas a vzhled, to je něco neskutečného...



Myslím, že lepší předskokany mít 1D ani nemohli, protože 5sos udělali obrovskou show a všechny nabudili do té správné nálady, já hned musím stáhnout to jejich nové album a celkově jsem tak strašně ráda, že jsem je mohla vidět a pořád tomu nemůžu uvěřit. 
Byli tak neuvěřitelně milí a já furt musím myslet na to, jak se najednou objevili na stage a začali.
Opět jsem měla chuť brečet, když odešli. Chtěla jsem ještě jednou, chtěla jsem znova a znova a znova, ale bohužel..

A nastala přestávka, která byla dlouhá asi tak 20 minut?
Během ní jsem byla s holkama a najednou mi někdo zaklepal na rameno, jedna holčina, která mi ten den psala na instagram, že by byla moc ráda, kdyby mě tam viděla :)
Tak jsem se s ní vyofotila, objala a trochu popovídala :) Strašně mě to potěšilo!
Poté jsem se vrátila zpět na své místo a čekala a čekala.

Nevím jak se to stalo, ale najednou začala hrát makarena a celý stadion ji tam tančil :D Tak jsem se přidala a bylo to strašně super. 
Potom jakoby všichni co byli na stání začali křičet, zvedat ruce a dělat srdíčko. A poté strana kde se sedělo se je snažila přehlučit. Snad chápete :D Bylo to strašně hezké a řekla bych, že němečtí directioners jsou hodně oddaní. I když musím podotknout, že tam bylo opravdu hodně lidí z cizích zemí jako je Francie, Švédsko, Dánsko, Belgie atd., ale dokonce jsem viděla asi 3x českou vlajku:)

Najednou se všichni strašně moc rozeřvali a na podiu se objevila pětice kluků.
Moje první myšlenky byly "o můj bože, to jsou oni, to není možný, to je asi sen, je to realita?"
Začala jsem strašně řvát a ani nepostřehla, že už začali zpívat :D
Jejich první písnička byla Midnight Memories.

Celkově hodně chodili až úplně dopředu na takový ten výběžek, takže jsem je docela dost dobře viděla :)



Opět si nepamatuju přesné pořadí písniček, jen vím, že prvních pár zpívali hned za sebou a nedělali žádné pauzy.

Najednou přišla na řadu moje nejoblíbenější písnička, na kterou jsem se těšila úplně nejvíc a to ROCK ME. Vůbec jsem nechápala, že ji konečně slyším naživo.
Řvala jsem celou dobu jak blázen a strašně si ji užila.

Načež začali zpívat Cmon Cmon, mou druhou nejoblíbenější, při které mi vyhrkli slzy, i když není skoro vůbec smutná, tak mám na ni hrozně moc vzpomínek a slyšet ji přímo od kluků bylo jak splněný sen.

Byla jsem sama sebou překvapená, ale znala jsem slova úplně všech 23 písniček, které zpívali, úplně nazpaměť.
Uvědomila jsem si, že je poslouchám vlastně pořád, nemluvě o tom, že mám všechny jejich alba v mobilu a v iPadu dokonce i jejich covery z X-factoru.


Kluci na podiu strašně blbli, dělali pořád blbosti, Harry tam jedl banán, Louis šel na záchody a vtipkoval s Liamem, Niall tam rappoval a Liam řekl, že to je škaredé a Harryho taneční pohyby jsou life.


Celou dobu strašně děkovali, načež přijel Niall s jeho kytarou a mluvil o tom, jak strašně je vděčný, že tu může být. 
Mluvil také o písničce Dont Forget Where You Belong, jedné z mých velmi oblíbených a tom, jak ji napsal pro nás, což bylo strašně hezké a mně se chtělo zase brečet.


Při písničce HAPPILY u refrénu "vyprskly" takové ty konfety, což jsem věděla, že to mají, ale vůbec jsem to nečekala :D Dost jsem se lekla, abych řekla pravdu :D

Potom mi přišlo, že začaly takové ty pomalejší písničky jako Little Things a Moments a You and I, při kterých kluci seděli a my měli zaplé baterky na mobilech a celý stadion svítil.
Liam nám říkal, že máme mávat rukama a celé to tvořilo tak nádhernou atmosféru.



Tady ta fotka se mi neuvěřitelně líbí, i když tam chybí Zayn, Harry tam vypadá úplně jak andílek.
Stejně po celý koncert mi přišlo, že Harry a Niall si to užívali úplně nejvíc, neříkám, že ostatní kluci ne, ale Harry a Niall tam skákali, blbli. 
Při písničce Better Than Words je taková část, kdy tam Niall zpívá "You make me wanna tsshh one more night" a Harry tam dělá, uhm, pohyby.
No musím vám říct, že tuhle část jsem ten a další den a vlastně i teď slyšela asi milionkrát, jsem schopná přetáčet jen těch pět sekund, kdy to tam zpívají, tak stokrát, nedělám si srandu.
Našla jsem i jeden vine přímo z Dusseldorfu, který je zaměřený speciálně na Harryho při té části a viděla jsem ho, no hodněkrát je slabé slovo.

Asi už jste z mého psaní poznali, že Harry je můj oblíbenec, miluju je všechny, ale tak každý má svého oblíbence, že jo...
Tak mám jeho fotek úplně nejvíc a dokonolst je opět příliš slabé slovo.


Koncert se pomalu blížil ke konci, když přední část podia začala stoupat a kluci i s ní. 
Byli na takovém vysokém podstavci, nevím jak to nazvat a zpívali tam One Thing a What Makes You Beautiful a taky Alive :)
Všechno to mám natočené a jsou to opravdu hodně dobré videa, hlavně Alive, kde jsem zaměřená na Liama a Harryho jak spolu "tančí" na podiu :D

A přišli na řadu poslední dvě písničky... 
Story Of My Life a moje milovaná Best Song Ever.
Upřímně? Ze SOML si nemapatuju totálně vůbec, ale opravdu vůbec nic, nevím, jestli jsem byla tak mimo nebo co, ale v hlavě mám totálně prázdno. 
Zato u BSE jsem řvala, skákala, ostatně jako u každé písničky, tak tahle je taková nejvíc energická..
Není náhoda, že mi tu teď začala hrát?:D

Každpádně když skončila, věděla jsem, že je konec i koncertu..
Kluci se tam sice ještě asi 5 minut zdrželi a pořád dokola děkovali, skákali na sebe a užívali si to, jako kdyby byli fanoušci sami sebe.

Pamatuju si jak zazněli jejich poslední slova a oni zmizeli do backstage, od které jsem je neviděla a budu si muset počkat ještě dlouho, než je doufám uvidím znova...

Kdybych to měla celé shrnout, tak si myslím, že tenhle koncert byl úplně jiný než ty ostatní. Samozřejmě všechny byly jedinčené a něčím výjimečné, takže i tento koncert.
Neměli připravenou žádnou choreografii a dělali a říkali zrovna to, co je napadlo, což se mi na tom neuvěřitelně líbilo a přišlo mi, že jsem mohla poznat jejich pravé já a připadali mi jako reální lidé.
Zní to asi dost bláznivě, ale snad to chápete.

Jediná věc, co mě opravdu mrzí je ta, že nezpívali úplně všechny jejich písničky :D
Vím, že to nejde, ale miluju jak album TMH, tak i Up All Night a písničky jako I WANT, SAME MISTAKES, EVERYTHING ABOUT YOU, LAST FIRST KISS a SUMMER LOVE budou navždy jedny z mých nejoblíbenějších :)

Poté jsme s holkama opustily halu, kde jsem potkaly nějaké Čechy a já si ještě stihla udělat fotku.


To by bylo asi všechno.
Teď tu sedím, zažívám pokoncertní depresi, stahuju všechny fotky, které jsem na internetu našla, koukám pořád dokola a dokola na jejich edits na vine, záznamy z koncertu, funny moments a asi po desáté na jejich meet and greet, čtu o nich všechny fakty a pořád dokola a dokola poslouchám úplně všechny písničky, které znám totálně nazpaměť, takže jestli si někdo z vás chce se mnou o 1D popovídat, napište mi na facebook a klidně mi o nich řekněte úplně všechno, i když si myslím, že za ty dva dny, co tu jen sedím a nedělám nic jiného, než koukám na ně, jsem si toho hodně zjistiila, protože už jsem toho poměrně dost věděla předtím..
Někomu z vás to bude asi připadat, jako kdybych zase byla tak na týden directioner a potom mě to přestane bavit, ale já tohle znám.. Stejné začátky byly i s Justinem, Sel a Arianou..
Začíná to funny moments, přes vine edits, příběhy na wattpadu a skončí to posedlostí...
Ani nevíte, jak moc mě mrzí, že jsem se o ně nezačala zajímat dřív a je mi to neuvěřitelně líto, ale nezáleží tak úplně na tom, jak dlouho tu jste, ale jak dlouho tu budete.
Neříkám, že jsem se o ně nezajímala, protože to bych neznala všechny texty jejich písniček úplně nazpaměť, že ano.. Ale nebylo to intenzivní, jako je to teď..
A poslední věc, kterou bych chtěla říct, je, že Justin pro mě bude vždy na prvním místě, to, že poslouchám i někoho jiného neznamená, že nebudu belieber nebo co si většina z vás myslí.
Jsem připavená na jeho další album, budoucí tour a budu ho vždy podporovat ve všem co udělá, to se nebojte "once belieber, forever belieber!"

To by bylo asi vše.
Protože je tento článek dost dlouhý, rozhodla jsem se, že udělám ještě jeden, někdy asi pozítří a bude tam takový MINI HAUL z Kolína, Dusseldorfu a Prahy, informace o dalším dni, protože byl opravdu fajn a taky pár věcí, které by vás myslím mohly zajímat.
Tak. 
Doufám, že se vám článek líbil a budu ráda za každý komentář nebo zprávu na facebooku od vás :)
Brzy začnou videa na tom našem kanálu - DAILY AWKWARD a máte se na to těšit!
Mějte se hezky a užívejte se prázdniny!
Mám vás moc ráda :)

You Might Also Like

26 milých komentářů

  1. Hrozně ti závidím, ze si tam mohla být:) nejradši bych tam taky jela,ale nebylo s kým:( jinak super článek(y):))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě je při příštím tour také uvidíš :)
      A jinak děkuju :)

      Vymazat
  2. V jakém jsi byla bloku? :) Já byla v 147 a bylo to něco užasnýho, i když jsem jim nebyla nejblíž, viděla jsem je poprvé a nemůžu se zbavit depky. Bylo to něco dokonalýho, dokonalá atmosféra a tenhle zážitek nic nepřekoná.
    Jinak, my jsme čekaly na koncert asi 10 hodin a když jsme jako první čekaly u turniketů tak tam taky pořád projížděl ten kluk na tý koloběžce a strašně divně se na nás díval :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla jsem v 34 :)
      Přesně, ta atmosféra byla neuvěřitelná!
      Chtěla bych fakt zjistit, kdo to byl :D

      Vymazat
  3. Jsi Larry shipper nebo vubec?:o a zpivali prosim they dont know about us?:) a byly tam nejake Larry momenty?:333333

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No:D Miluju jejich společné momenty a vždycky se u nich zasměju, ale myslím, že larry shipper se nazývat nebudu :)
      Bohužel nezpívali, i když je to jedna z nejlepších písniček vůbec :/
      Hele myslím, že něco určitě bylo, i když bylo těžké se soustředit na všechny douhromady :D

      Vymazat
  4. Anička, si skvelá!:) Nič si z toho nerob ja som belieberka aj directionerka, stále sa ma každý pýta koho mám radšej ale ja si to nevšímam. Chalani sú úžasný, bože, kiežby som aj ja bola na ich koncerte. Muselo to byť omnoho lepšie byť vonku než ledva dýchať v hale. Určite ti niekedy napíšem, nemám si s kým pokecať o 1D. :D :) Tento článok som si prečítala celý, píšeš super, takže som to mala rýchlo zmáknuté :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee děkuju ti moc:)
      Přesně, jsou fakt výborní, nikdy na ten den nezapomenu!
      Bylo to o dost lepší :)
      Dobře, klidně napiš :)

      Vymazat
  5. Přesně! ..prostě jsem halvně directioner protože kluci jsou prostě kluci..nepřevařujou se na těch koncertech ..a jsou sami sebou<3..a jsem strašně ráda že sem se o tom mohla přesvědčit naživo..
    a krásný článek :33

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou to opravdu oni a to je na nich nejlepší, přesně jak říkáš :)
      Děkuju!

      Vymazat
  6. perfektný článok. <3

    OdpovědětVymazat
  7. Aničko jsi úžasná holky strašně ráda si čtu tvoje příspěvky na blogu, protože se vždycky citím jako bych tam byla jak na Miley tak na 1D :-) Bylo by super, kdyby si to samé napsala i koncertě Justina a Seleny :-) Taky si ráda čtu nebo spíš prohlížím tvoje fotky jsi úžasná fotografka jsi vážně multitalentovaná :-) To samé outfity jsou super mohla bych se tě prosím tě zeptat kde se dají sehnat ty brýle co máš na fotce a pod ní jsou informace o tobě ? Děkuju moc :-*** Jsi úžasná jen tak dál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježiš děkuju moc :)
      Plánuju to :)
      Hele jsou od kamarádky, ale dají se podobné koupit v H&M :)

      Vymazat
  8. napiš to stejné i o Seleně prosím :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Anii, to muselo byť super ! :OO som rada že si si to užila, snáď ich aj ja raz uvidím :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to lepší než super :D
      Děkuju, určitě při příštím tour :)

      Vymazat
  10. Kde jsi s3hnala ty kalhoty jsou uzasny:o

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Aničko, jako vždycky super článek :) a chtěla jsem se tedy zeptat, kdyby byl Justin znova v Německu, šla by si na něj? Ann

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj:') chci se zeptat, kontrolujou obcanky nebo jak? Kdyz na stani sama muzes teda az od 16. Dekuju za odpoved:')

    OdpovědětVymazat
  13. Užasný článek:) až se mi chtělo plakat.
    Musim říct že 1D jsem měla dřív hrozně ráda, no pak jsem je zase omezila, jenže tímhle ''mini'' článkem si mi otevřela oči a já zjistila že jsou skvělý, božský bombový a né vůbec takovy co nějací lidé říkaj:))

    hrozně ti závidím, zároveň přeju všechny ty koncerty na kterých si byla<3
    věřim že i já jednou zažiju takovou atmošku,před arénou ,jako ty akorát s Beliebers:) Sabb_xoxo_

    OdpovědětVymazat
  14. Ani netušíš ako ti závidím...keď som to čítala bolo mi do plaču že tam niekde nemôžem byť aj ja...nevadí:)) možno raz... inak krásny článok vážim si že si tu aspoň napíala aké to bolo:33 milujem ťa ♥♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš nádherný komentář

Like Me On Facebook