HAUL - Praha & Kolín

7:27

ahoj ahoj ahoooooj
Mám pro vás pár novinek :)
Zítra ráno odlétám na dovolenou (konečně). Strašně se těším!
Budu přidávat hodně fotek na můj instagram tak mě určitě followněte, jestli si myslíte, že vás budou zajímat :)
Dále jsem chtěla dělat "Dear diary" každý den tam, ale přijde mi, že tam pořád budu dělat to stejné, takže jsem si řekla, že žádný článek po dobu, co budu tam, nebude. 
Poté jsem si ale uvědomila, že 12 dní bez psaní asi nevydržím :D A tak bych chtěla udělat letní outfity, které bych vám tam nafotila :)
Nedivte se, že v něm asi budou použity kousky za 1. starší a za 2. ty, které jsou třeba v tomto článku.
A ještě dvě věci. 
Přemýšlela jsem nad pokračováním Trust Issues, které tam možná napíšu též, protože opravdu nevím, co 12 dní budu dělat (Nějaké nápady? Pište prosím do komentářů)
A ta poslední věc je ta, že jsem po dlouhé době nahrála cover - All Of Me. Není celý, protože si ho šetřím do studia na mé budoucí škole, tudíž nevím jestli to mám dávat na youtube.
Pravděpodobně bych to tam dala dnes nějak večer, na ask jste mi psali, že byste ho chtěli, ale ješte nevím :)



Dost infa a můžeme začít.
V názvu máte sice HAUL z Kolína a Prahy, abych byla upřímná, v Kolíně jsem si koupila pouze dvě věci, z čehož jedna je teď ve pračce, takže jsem ji nemohla vyfotit, ale o nic nepřicházíte, protože je to černé, obyčejné tílko z Primarku za 3€.


Tohle by teda byly úplně všechny.
Pro někoho jich je moc, pro někoho málo, mně osobně jich přijde docela hodně a za strašně nízké ceny, což je úplně super.
Jelikož jsou teď slevy, tak netrávím dny jinach než v nákupních centrech.
Byla jsem na až Černém Mostě, v Arkádách (Pankrác, pro nepražáky - část Prahy) a OC Nový Smíchov (zase část Prahy)

Jako první tady mám tady tuto sukni 


Nesnáším, když se někdo rozepisuje nebo mluví o tom, jak strašně je to super.
Je to obyčejná sukně, i když se mi na ní líbí to, že to není bavlna, ale "džinovina", víte co myslím.. 
Říká se jí myslím skate skirt, vhodná k nějakému černému nebo klidně bílému crop topu.
Tyto sukně nosí hodně Ariana Grande, a protože ona je můj vzor, hodně se v ní inspiruju a miluju její styl :)
Spoustu lidí se mě ptá kde tyto sukně kupuju. Dají se sehnat úplně všude, nejvíc mi přijde, že je mají v H&M :)

cena - 3€ (chápete to?! tři Eura!! to je nějakách 80Kč! To jsem tam přece nemohla nechat)
obchod - PRIMARK

Tak, a teď už tu máme věci z Prahy.
Jako první tu jsou samozřejmě plavky.



Psala o nich má kamarádka na blogu a upřímně jsem nejdřív nevěřila, že se dají sehnat v Česku.
Tyto plavky jsou strašně, strašně známé v Americe, má je tam skoro každý a oficiální značka je TRIANGL.
V Čechách tento obchod není a dají se sehnat jen přes internet za nějakách 1500, což nechci riskovat, že mi nebudou nebo tak podobně.
Když jsem přijela na Černý Most s tím, že tam je ten obchod, ve kterém mají údajně být, byla jsem celá nervózní, protože jsem je chtěla strašně dlouho a nechtěla jsem být zklamaná.
Jo, jsou to jen plavky, ale já tohle strašně prožívám :D
Hned jsem si je vzala, málem se rozbrečela nad svou postavou v nich, ale to nevadí, mám je konečně doma.

cena - 199Kč (neuvěřitelné, já vím.)
obchod - HOUSE (Černý Most)

A teď tu máme šaty.


Asi spoustě z vás se nebudou líbit, protože jsou černé a na léto se černá moc nehodí.
Když na ně tak koukám, tak vypadají jak na pohřeb :D
V reálu jsou ale o dost hezčí a jejich materiál je hodně příjemný.
Skládají se jakoby z šiflonové černé sukně a šedého tílka.
Jednu takovou sukni už mám, ale to nevadí.

cena - 199Kč (jojo, umím nakupovat :))) )
obchod - Sinsay (upřímně, nikdy jsem ten název neslyšela a asi to bude jediný obchod v republice, ale mají tam opravdu velké slevy)

A teď něco very basic.


Asi je to zbytečné něco psát.
Obyčejná tělová podprsenka.

cena - 160Kč
obchod - Tezenis (určitě tam zajděte, mají tam opravdu snížené ceny na spodní prádlo a ten obchod mám strašně ráda)

Dále tu máme 2 věci z velmi známého obchodu


První jsou tyto šortky, o kterých jsem si až teď všimla, že to má být swimwear.
No nevím, ale budiž.
Jsou perfektní na dovolenou, hrozně jemné, docela průhledné a dost pohodlné.
Budu je nosit na plavky, když třeba půjdeme z bazénu na oběd apod.

obchod - H&M
cena - z původních 300Kč, slevněné na 70Kč :) 

A teď můj velmi oblíbený kousek.



Košile.
Ano, tahle móda červenokostkovaných košilí už tu byla, proto jsem si taky koupila modrou, která se hodně hodí k té sukni z Primarku.
Určitě bude v letních outfitech, i když se hodí úplně ke všemu. 
K leginům, kalhotem, nebo teplákům.
Já ji mam ale taky hlavně proto, že chci něco vhodného kolem pasu na tancování.
V tomhle jsem se inspirovala Selenou Gomez, která obvykle nosí košile zavázané kolem pasu.

obchod - H&M
cena - 350Kč

A  teď k těm teplákům.


Úplně tepláky bych jim totiž neříkala. Nejsou zas tak pohodlné (jasně že jsou, ale né tak jako ty na spaní) a hodí se taky k dost věcem.
Krom košile jsem potřebovala i nějaké ty tepláky na tancování.
Kdo mě zná osobně, víte, že nemám problém jít v nich i do školy. 
Už jsem jednu dobu v podobých chodila, potom jsem je ale ztratila.
Ano, jen já můžu ztratit tepláky :))))
A tak mám tyhle. 
Jak říkám, dají se k nim vzít vyšší šněrované boty, nějaká ta košile a crop top.
Já v nich plánuju být zítra v letadle, i když mamka říká, že mi bude horko.

cena - 299Kč 
obchod - Stradivarius (Arkády)

A teď tu máme poslední věc.


Takový barevný overal.
Nevím, jestli to vidíte, ale má na sobě papoušky, kterých jsem si tedy taky všimla až dnes.
A přijde mi strašně exotický a roztomilý.
Jeden podobný jsem si už zkoušla v obchodě MANGO, ale tam byl nějaký dlouhý a nejspíš na vyšší lidi. (165cm už budu mít do smrti)
Abych byla upřímná, ještě jsem ho na lidech moc neviděla a opět jsem se inspirovala Selenou, na které ano.
Určitě taky bude v letních outfitech :)

cena - 399Kč 
obchod - Pull & Bear

To by bylo pro dnešek všechno.
Doufám, že se vám článek líbil a třeba trochu pomohl a inspiroval vás.
Děkuju moc za 83 500+ návštěv.
Když jsem s blogem začínala, nikdy jsem si nemyslela, že to půjde mít takové velké číslo u návštěv.
Ještě jednou děkuju a až bude 100 000, tak si udělám soukromou oslavu :D

PS : budu ráda, když mi do komentářů napíšete, jaká věc se vám třeba líbí nejvíc :)

Mějte se hezky a užívejte si prázdnin.

ily

You Might Also Like

28 milých komentářů

  1. Jeeej Anii, to sú krásne veci :-)) uži si dovolenku :)

    OdpovědětVymazat
  2. Podle mě je těch věcí dost:) Všechny jsou hezké a třeba ty šaty mi příjdou opravdu zajímavé. :D
    Upřímně, téměř polovina mého šatníku je z Sinsay :D Pamatuju si, když mě do toho obchodu poprvé zatáhla moje kamarádka a dodnes jí za to jsem vděčná, jelikož je to obchod, kde jsou velmi kvalitní a hezké věci a jak jsi napsala -často jsou zde slevy. :D :)
    Asi nejvíce se mi líbí košile a tepláky. :) btw. Mám sad skoro stejné, ale mám je z cropp townu. :)
    Užij si to na dovolené, už se těším na fotky! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :)
      Joo já tam budu asi těd taky dost chodit:D
      Užijuu:)

      Vymazat
  3. Všechny věci jsou naprosto dokonalé! Nejvíc mě ale zaujal ten overal, ten vypadá opravdu moc krásně. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky jedu zítra na dovolenou :DD ješte si musím dobalit nějaký věci, vždycky to nechávám na poslední chvíli:D tak se tam měj hezky a chtěla jsem se tě zeptat kdyby byl Justin znova v Německu šla by si na ně?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba se uvidíme na letišti :D
      Já bych mohla začit balit :D
      Určitě bych šla :)

      Vymazat
  5. Krasne veci, uži si dovolenku!!:)
    A Any, ja idem do Viedne už o chvílku (strašne sa teším), a chcela som sa ta opytat v Primarku maju len damske veci, či aj mužske?:D

    OdpovědětVymazat
  6. Ty plavky TRIANGL jsou jen kopie, ty práve jsou vyrobeny z neoprenu.. Jinak pěkné věci, hlavně ta košile. Užíj si dovolenou :))

    OdpovědětVymazat
  7. super overal, tepláky aj košeľa :3 u nás v obchodoch som ešte overal nevidela, pretože to by som ho už mala aj keby na mne možno nevyzeral tak dobre ako na Selene :/ tepláky sú veľmi pekné! a košeľa, to je jasná vec. tiež by som bez nej nemohla tancovať. :) najväčší problém je, že ani polovicu obchodov čo máte vy tu nie sú -_- takže výber pekných a dobrých vecí sa mi zmenšuje :(
    gratulujem k 83 500+ návštevám ;) a uži si dovolenku:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:)
      No ani v Praze toho moc není, bydlet v takové Vídni by mi stačilo :/

      Vymazat
  8. Velmi pekny článok :))

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj krásný článek a dala by jsi sem prosím odkaz nebo název té kamarádky? :)

    OdpovědětVymazat
  10. Hrozně moc se mi líbí ta košile, jak říkáš, vypadá, že se hodí ke všemu. Tepláky mám podobné na tancování, ale nosím je pořád, protože jsou děsně pohodlné :D Kombinace těch dvou věcí, košile kolem pasu, bude boží, natoč v tom pak nějaké taneční video :D :)

    OdpovědětVymazat
  11. Super věcii :)
    Ta prvni sukně je naprosto užasna, miluju taky Arianu a miluju jeji styl, v ni budeš vypadat určitě jak Ariana, bohyně.

    http://food-is-my-friend.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj prosim ta kedy bude dalsi clanok?:))
    A úžasný článok ako vždy<333
    Si proste dokonalá:))*

    OdpovědětVymazat
  13. Tie nohavice som dnes videla v C&A za 7€ a riadne ma štvalo že mi už nevychádzali kúpiť lebo to bol just posledný obchod do ktorého som vošla :P Riadne ma to naštvalo a teraz keď už pozerám aj na tie pravky že ich majú v House tak trošku si nadávam že som nakoniec do House nešla :/ možno by tam boli lebo sú fakt tie plavky úžasné!

    OdpovědětVymazat
  14. Také jsem už neodolala letním výprodejům. Nejvíc jsem svojí kreditce ulehčila na www.answear.cz! :))

    OdpovědětVymazat
  15. Pěkný článek a super oblečení!
    http://taxido.cz/

    OdpovědětVymazat
  16. Máme docela podobný vkus :D, Já jsem se vybavila na dovču pár super kouskama z online second handu za fakt fajn ceny. Jakoby...jasně, není to nové, ale nkěteré kousky jsou fakt originální a již nejsou k sehnání. To je právě super na sekáči :) Tak třeba jen tip na příště. Třeba se to hodí.

    OdpovědětVymazat
  17. Na dovolenou si většinou zabalím více levnějšího oblečení, abych si nevyčítala jeho poničení, ale samozřejmě i několik dražších outfitu na společenské akce. V mém zavazadle nikdy nesmí chybět několik sad šperků z chirurgické oceli, které mám velice ráda pro jejich stálí lesk, ale nejdůležitější je, že po nich nemám žádnou alergickou reakci na pokožce.

    OdpovědětVymazat
  18. Ty plavky jsou super. Vím, že dneska už jsou trendy jiné, ale já nemám ráda takové ty vypasované, tak je nosím pořád. Podprsenka klasika. Ale jako chápu vás. Já když nakupuji třeba na Lindexu, tak se jejich pokladní kotoučky točí jako blázen. :) No, prostě jsem taky ujetá na různé spodní prádlo a mám ho doma fakt velkou zásobu. A musím teda říct, že manžel to dost oceňuje. :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš nádherný komentář

Like Me On Facebook