Vienna - shopping haul

6:09

Ahoj :)
Dnes je 19.6. ( píšu to ve čtvrtek)
Dva roky od BELIEVE alba. Dost neuvěřitelné co?
Všechno to strašně rychle utíká, a když myslím všechno, tak všechno.
Čeká mě poslední týden na škole.
Nechápu to. Jsem tam 9 let a najednou bude konec.
Uvědomila jsem si to teprve až včera, protože jsem byla na třídních schůzkách na mé budoucí škole a došlo mi, jak moc mi bude ta má stará třída a celkově škola, chybět.
I když (kdo mě znáte) na ně dost často nadávám, bude to jiné. A já to nechci jiné.
Každopádně o tom až později.

Dneska jste tu proto, abyste si přečetli a třeba inspirovali článkem o Vídni.
Popíšu vám celý den, kam jsme šli a kde jsme nakupovali.
Taky vám tu dám fotky věcí, které jsem si koupila a o víkendu bych chtěla udělat článek na pár mých outfitů.


Můžeme začít.

Pro ty co nevědí, nebo jsou na mém blogu poprvé, tak ve Vídní jsem byla 10-11.6.
První den na koncertě Miley a poté na tzv. "prohlídku" a nákupy :)

Ráno - 11.6. jsem se probudila okolo 9:00 a šla na snídani.
Dala jsem si nějakou housku s nuttelou, ale to vás asi moc nezajímá.
 Asi v 10:00 jsme opustili (byla jsem s tátou) hotel a jeli do centra. Sice jsme byli v centru, ale jeli jsme přímo do těch nákupních zón atd. Jelikož město bylo dost zacpané a všude samé kolony, změnili jsme plány, projeli celé město asi 2x, protože jsme se nemohli vymotat a jeli na kraj Vídně. 
Mezitím mi táta ukazoval takové ty vídeňské památky, divadla a univerzitu.
Když jsme vyjeli z města, čekala nás asi 10minutová cesta do tamního předpokládám největšího nákupního centra ve Vídni.
Nemohli jsme se tam vůbec vyznat.
Bylo to šíleně velké.
Představte si já nevim takové nákupní centrum Palladium. Tak takových budov tam bylo cca 12.
Bylo to nějak divně rozdělené a v jedné z těch budov byly přesně ty obchody, do kterých jsem chtěla.


Zaparkovali jsme a vešli dovnitř
Hned jsem se připojila na místní wifi a všechno dávala na snapchat :D 
(jmenuju se tam - anasulcova)
Potom nám taky docela trvalo než jsme našli PRIMARK, do kterého jsem tak moc chtěla.
Já to totiž na mapě našla jinak, nebo takhle, bylo to foceno z jiného úhlu, tak mě to zmátlo.
No a hurá, byli jsme vevnitř.
V tom obchodě jsem už byla hodněkrát a né že bych ho nějak milovala, ale je to jeden z nejlevnějšch obchodů vůbec.
Máte tam úplně všechno, a dobách kdy já byla v Primarku (5,8,9. třída - začátek), tak tam nikdy neměli nic hezkého nebo jsem si neuměla vybrat.
Jelikož je léto, řekla jsem si, že tam musí mít alespoň něco, co by se mi líbilo a měla jsem pravdu.
Měla jsem obrovskou tašku plnou věcí, ale skoro všechno jsem po úvaze vyházela.
Řady na kabinky jsou tam teda opravdu dost velké, takže tátu to vůbec nebavilo, ale když si tam sehnal nějaké kraťasy nebo co, tak byl spokojený.
Jak říkám, měla jsem toho vybraného opravdu hoodně ale zas tolik jsem si toho nekoupila :)
Šetřila jsem si to ještě do dalších, ale podstatně dražších obchodů.
Můj záměr nebyl koupit co nejvíc levných nic moc věcí, ale pár a hezkých.

1) Jako první jsem si koupila tyto boty.
Omlouvám se, ale nevím jak se jim říká.
Joo měla bych to vědět, nevím.
Každopádně jsem hodně dlouho takové chtěla, i když třeba v jiné barvě, ale nevadí.
Líbí se mi na nich to, že jsou jak na pláž, tudíž se hodí perfektně na léto.

cena - 5€ 


2) Dále tu máme tento klobouk. Chtěla jsem si nějaký koupit už v Praze, ale nějak jsem se k tomu nedostala, nebo mi přišlo líto těch peněz.
Myslím, že bez klobouku letos nemůžu odjet na dovolenou, takže proto už ho mám tady hezky doma.

cena - 5€


4) A teď tu máme další boty.
Kdo mě znáte osobně, víte, že tenhle styl bot miluju a strašně se mi líbí. Mám doma už jedny černé, ale se zlatým, takže je nemůžu ke stříbrným doplňkům atd. A tak jsem si koupila tyto černé, vcelku obyčejné, ale pořád hezké.

cena - 12€


5) Potom tu máme toto tričko.
Dost lidem se tento styl nelíbí, ale mě ano a chtěla jsem nějaké tričko styl ala dres.
Vím, že něco podobného má i Miley a na ní to vypadá užasně, tak doufám, že na mě to bude vypadat alespoň trochu k světu.
Mám v plánu to nosit zastrčené v šortkách a bude to vypadat fakt dobře.

cena - 7€ 


6) Plavky / kalhotky ? Kdo ví.
Tento kousek jsem tam našla na hromadě a nejsem si úplně jistá co to vlastně je.
Jestli jsou to kalhotky, jsou strašně roztomilé a jestli jsou to plavky, tím líp.
Je to teda na 12-13 let, ale přijdou mi dost velké.

cena - 2€


7) A poslední věc. Overal.
Tohle jsem, abych se přiznala, vzala na poslední chvíli. Chtěla jsem něco k moři, a tohle je úplně perfektní.
Zdá se, že je to dost barevné, ale o tom přece léto je, no ne?
Možná se to nezdá, ale overal je celkem průhledný a plavky v něm určitě budou vidět.
Nebudu to asi nosit někde po městě, ale k moři je to hrozně fajn a pohodlné.
Musím tedy ještě říct, že jsem si vzala nějakou větší velikost, protože jsem si zrovna tohle nezkoušela, ale tak mamce to bylo akorát, takže myslím, že pohoda.


HOLLISTER
Dále tu máme obchod Hollister, který v Česku stejně jako Primark není.
Něměla jsem v úmyslu si tam něco koupit, ani tam chodit, ale vzhled toho obchodu mě zaujal natolik, že mi to nedalo a šla jsem dovnitř.
Celý objekt vypadal jak velká čínská restaurace.
Když jsmes tátou ten obchod hledali, vůbec jsme ho nemohli najít, protože jsme si celou dobu mysleli,  že to restaurace opravdu je a vůbec nás nenapadlo, že by to mohl bát obchod :D
Každopádně jak se mi Hollister líbil?
Hodně.
Věci tam jsou kvalitní, ale podstatně dražší než Primark, samozřejmě.
Nejsou to úplné dardy, ale nic levného.
Obzvlášť náramky a tak.
Nic jsem si tam nekoupila, protože nic se mi nějak extra super nelíbilo, ale kdybych měla víc peněž, možná nad něčím popřemýšlím.



Musela jsem tam ale udělat nějaké fotky, to bych nebyla já.
Dokonce mi tam hráli Codyho, takže jsem byla spokojená.

Tím naše nákupy v místním centru skončily a my se s tátou vydali zpět do města.
Moc jsem tedy nechápala tu logiku přejíždění, ale tak nevadí.


Vrátili jsme se tedy zpět někam blíž k centru, ale né úplně.
Ještě jsme se zastavili někde v obchodě a já si koupila salát.

Potom jsme přijeli ke stanici metra, kde jsme zaparkovali a jeli (METREM !!!) až zase do úplného centra.
Teda byl to docela zážitek :D
Mají jiný ty cvakátka na lístky, dále taky asi 12 linek metra, ne jak my, 3 -.-
A vagony nejezdí moc v podzemí, ale klidně i takových mostech.
Jeli jsme třeba přes řeku, myslím Dunaj?:D Fakt nevím, jestli to byla tahle, nebo ten dunaj, jak chcete.
No a byla tam normálně pláž a koupali se tam lidi! Pro mě docela zážitek, protože v Praze nic takového není, jen Žluté lázně, kde už ta pláž prakticky není.

http://instagram.com/anasulcova
Jak můžete na obrázku vidět, lístek docela drahý.

No a tak jsme teda dojeli na ulici Mariahilfer Straße.
Někde prý na té ulici byl i hotel Sacher, ve kterém byla údajně ubytovaná Miley, ale nakonec jsme k němu nešli.
Ta ulice byla opravdu strašně dlouhá a bylo tam úplně, ale úplně a když říkám úplně všechno.
Táta si ještě předtím dal mražený jogurt a prošli jsme nějakou pasáží, kde byly výrobky z kabelů.
Fotky mám na svém instagramu - http://instagram.com/anasulcova
Stejně vám je tu ale dám.



Bylo opravdu dost pěkné.

A pokračovali jsme dál
Má první zastávka byla v obchodu BRENDY MELLIVILE, o kterém jsem ani nevěděla, že tam je.
Stála jsem tam s otevřenou pustou a Rakušani na mě koukali jak na blázna.
Vešla jsem dovnitř a viděla spoustu nádherných, ale fakt krásných kousků.
Byla jsem úplně nadšená, že jsem prostě v tom Brendy Mellvile, do kterého jsem vždy chtěla jít a vůbec jsem netušila, že je ve Vídni.
Jsou tam opravdu strašně, ale strašně, nepopsatelně hezké věci. A dost kvalitní. A bože můj tak nádherné.
Problém je, že opravdu dost drahé.
Když už jsem si tam konečně vybrala jedny šortky, neměli mou velikost :)))))))
Byla jsem dost naštvaná, ale ty jejich ceny, to je docela šílené.
Šortky třeba za 50€, tričko, nějaký crop tom za 40€, což je alespoň podle mě opravdu dost.
Měli tam ale i oddělení se slevama, ale tam něměli bohužel vůbec mou velikost.
Chtěla jsem si tam sice alespoň koupit obal, ale nějak jsem na to zapomněla, protože jsem si řekla, že kdyžtak na zpátečná cestě.

Tady alespoň pár fotek pro ukázku.
Mimochodem v celém Rakousku mají perfektní zrcadla, strašně vás zhubeňujou a celkově jsou o dost lepší než ty v ČR :D
Takže když jsem si něco zkoušela, připadala jsem si v tom i hezká.




Ještě jedna umělecká na zpáteční cestě s výbornou vídeňskou zmrzlinou.


A můžem pokračovat

FOREVER 21
A máme tu můj nejoblbenějš zahraniční obchod vůbec - Forever 21
Tyto obchody mají ve Vídni dokonce dva.
Bohužel jsem neměla ale skoro vůbec žádný čas, protože táta mě hnal, tak jsem to vůbec nestihla projít.
V tom prvním Forever 21 jsem si tedy koupila, o tom druhém až později.

Měl asi 4 patra, z čehož jedno bylo celé dělané pro doplňky.
Kdybych měla čas a třeba mamku, která mi pomáhá ve výběru, určitě by se pro mě něco našlo.
Strašně mě to štve, protože tam toho bylo opravdu hodně a dost hezké věci.
Ceny se pohybovaly okolo 15-20€, podle toho jak co.

Koupila jsem si tam přece jenom jen dvě věci.

1) Šortkyyyy
Tátovi jsem řekla, že bez šortek z Vídně neodjedu.
Doma žádné nemám, ok mám, ale barevné, džinové dvoje, který mi pravděpodobně budou dost velké, protože jsem je měla v době, kdy jsem byla o dost tlustší.
Jak můžete vidět, mají roztrahné nohavice, což se teď hodně nosí a mně se to líbí. Sice šortky nemám moc ráda, kvůli mým nohám, ale nějaké mít musím.

Takže to jsou ony.
cena - 17€ 


2) A potom tyhle kouzelné šatičky.
Na fotce to vypadá, jako kdyby byly úplně černobílé, ale to zas nejsou.
Hrozně se mi líbí, i když jsou mi trochu větší.

cena - 15€


Ono to možná není vidět, ale mají na zádech takové zvláštní šněrování, což je dělá hodně originální.


Takhle FOREVER 21 vypadal.


A tím to mými nákupy končí.
Navštívila jsem všechny své obchody a my se vydali nazpátek, když v tom jsem uviděla nápis 
AMERICAN APPAREL
Hned mi v hlavě naskočila písnička od 5sos - She Looks So Perfect
V tom obchodě jsem nic nechtěla, jen jsem se chtěla kouknout, jestli je to tam opravdu tak skvělé a drahé, jak všichni říkají.
Ano mají pravdu.
Oblečení docela pěkné, i když žádný zázrak to není a ceny šílené.
Byl to asi nejdražší obchod za celý den.


Tímto mé nákupy kompletně skončily a my s tátou jsme se vydali nazpět.
Asi takto vypadala ta ulice.


Šli jsme se projít do centru a obhlídnout několik památek.
Jak jsme pochodovali, začal tam hrát nějaký chlapík na kytaru, strašně krásně a měl to v reprácích a hrál Titanic. Bylo to tak kouzelné.
Svítilo sluníčku, hrála tam nádherná melodie, já si nesla tašku s oblečením a bylo mi nádherně.
Nic to nemohlo zkazit.
Ne, teď není ten moment, kdy se to najednou zkazí. Všechno to drží až do teď.
Ale zpátky k Vídni.
Šli jsme se projít a navštívili jsme Hofburg, což je asi hrad nebo tak něco (ano vím, Burg je hrad) nebo spíš zámek.
Nazývala bych to opatstvím, ve kterém sídlid rakouský císař.
Jeho počátky jsou až z 13. století.
Byla tam zrovna výstava císařovny slečny Sissi (Alžběty Bavorské), která byla známá hlavně tím, že byla neobvykle krásná.

Tak dost dějepisu.
Jinak ten zámek byl opravdu strašně pěkný.


Pokračovali jsme procházkou ve Vídni, až jsme došli do části, kde bylo miliony lidí a takový ten nával turistů.
Navštívili jsme ještě nějaký kostel a viděli i katedrálu sv. Štěpána, která je jednou z nejznámějších gotických památek a je takový symbol Vídně.

Poté jsme našli další Forever 21, ve kterém měli ale skoro to stejné.
A tím náš výlet pomalu končí.
Nasedli jsme zpátky na metro a jeli k našemu auto, ve kterém bylo nedýchatelno
Nechtěla jsem z Vídně pryč. Strašně se mi tam líbilo a byla jsem opravdu ráda, že jsem tohle město mohla poznat.

Nejlepší na tom je, že tam asi na začátku prázdnin znovu pojedu, tentokrát teda i s mamkou a bude to možná ještě lepší :)

Pro dnešek to je tedy všechno.
Doufám, že se vám článek líbil, že jste se inspirovali a třeba i něco dozvěděli.
Budu ráda, když mi napíšete, který kousek oblečení se vám líbí nejvíc a který třeba nejmíň.
Dále mi také prosím napište, jestli i vy jste byli ve Vídni a co se vám tam popřípadě líbilo :)
Tak já už končím a vracím se ke sledování PLL <3

Mějte se hezky, užijte si víkend a pamatujte, už jen týden a nastává summertime of our lives.

ily


You Might Also Like

10 milých komentářů

  1. Úžasný článek!:) takové články by jsi měla psát častěji:)
    mimochodem, můžu se zeptat odkud máš tu sukni se kterou ses fotila v BM?:)
    Díky za odpověď a ještě jednou krásný článek:)

    OdpovědětVymazat
  2. Úžastný článek :-333 Ve Vídni jsem byla :) Měli jsme jet do LAA (to je aquapark), ale můj nevlastní táta byl nemocný tak jsme tam nejeli, ale do Vídně jsem jela s mamkou a byly jsme v Primerku a je to tam FAKT OBROVSKÝ :D :D Já jsem si tam koupila poonožky:D :D mamka měla strašně moc věcí, ale už si nepamatuju jaké :D ještě jsme byly v c&a a dál nevím :(:D :D A JEŠTĚ SAMOZŘEJMNĚ V MÉKÁČI, ŽE JO :dddddd

    OdpovědětVymazat
  3. Mega super clanok<33najviac sa mi páči asi ten overal, šortky, tie čierne sandále a to čierne tricko:'33 Tiez sa chystáme v lete s rodičmi do Viedne:')) veľmi sa tesim:)))

    OdpovědětVymazat
  4. bezvadny clanek, mas skvely vkus:)
    já jsem byla taky ve Vídni minuly prázdniny, s tátou jsme se byli podívat v Schönbrunnu a pak v Prateru.. škoda že jsme neprošli žádné obchody jako ty:), snad příště:) každopádně ještě jednou, uzasny clanek a snad sis to uzila na 100% ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc:)
      Do Prateru jsem taky chtěla, ale nebyl už čas :/
      Tak taky snad příště :)

      Vymazat
  5. moc pěkný článek, taky se do Vídně v létě chystám, to jak si říkala s temi zrcadly, toho se trosku bojim, protoze jsem hodne hubena a jestli me to zrcadlo udela hubenejsi jeste vic, pak si budu myslet ze v tom vypadam jak tycka :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :)
      Tak třeba to není ve všech obchodech:D Ale buď ráda !!:D

      Vymazat

Děkuji za Váš nádherný komentář

Like Me On Facebook