My BANGERZ TOUR experience

5:23

Ahoj všichni! :)
Tak jak začít..
Podle názvu už jste asi správně usoudili, že tohle je článek o koncertu Miley Cyrus, který se konal ve Vídni 10.6.2014.



Ještě pořád jsem trochu mimo, takže ignorujte prosím pravopisné chyby, divně zformulované věty a ostatní věci, co nejsou moc typické.
Za ten den - 10.6. se toho událo strašně moc.


Začneme asi hned ránem.
Vstala jsem něco kolem 10:00 a má první myšlenka byla : OMG DNESKA UVIDIM MILEY
Hned jsem vyskočila z postele, dala si snídani a začala se oblékat. 
S tátou jsme to měli naplánované tak, že v 12:15 mám přijet k němu do práce a potom vyrazíme směr Vídeň.

Jelikož jsem měla ještě docela dost času, zkoušela jsem si všechny možné outfity, protože jsem věděla, že bude strašné vedro a tak jsem nevědělao co na sebe. Nechtěla jsem šortky, protože v nich nevypadám moc k světu a taky proto, že jsem si byla jistá, že je na koncertu bude mít každý. A taky jsem měla pravdu. (o tom až později)
Vyjela jsem z domu, nakonec v outfitu, který uvidíte poté na fotkách a s plnou taškou věcí, které jsem uznala za vhodné. Měla jsem tam takové ty klasické, oblečení na další den, protože jsem ve Vídni zůstávala přes noc, hygienické potřeby, nějakou tu kosmetiku, pití, nabíječku na mobil, SLUCHÁTKA!!! sušenku a hlavně samozřejmě vstupenku.
Opravdu jsem měla ještě hodně času, protože jsem vyjela dost brzo, a tak jsem se ještě šla podívat do obchodů, koupit opencard na další měsíc a u táty jsem byla už v 12:10 :D
Poté jsme konečně vyjeli!
Byla jsem strašně nadšená a veselá a nic mi nemohlo zkazit náladu.
V autě jsme s taťkou poslouchali BANGERZ album pořád dokola a dokola.

Někde asi 60km od Brna jsme si udělali první zastávku v Mcdonaldu.



Táta si dal strašně moc jídla :D Já jsem tedy taky něco ujídala, ale byla jsem strašně plná a celkově i dost nervózní a nechtěla jsem se přejídat.


Načež mi zapípal mobil. Mám zapnutá upozornění na to, když někdo z těch lidí, u kterých to mám zapnuté, tweetne něco na twitter.
Teď to byla Miley!
Tak jsem si říkala "tyjo super, konečně, třeba píše něco o Vídni :D"
No pravý opak


"Hope I don't suck tonight #stillsick"
Překlad :
Doufám, že to dneska nezkazím #pořádnemocná

Takže opravdu strašně super. Bála jsem se, jestli vůbec vystoupní. Hrozně mě to znervéznilo a nevěděla jsem jak na to reagovat a co dělat. Modlila jsem se, ať je v pořádku.
Poté jsme přejeli hranice a byli v Rakousku. 
Odtud už to bylo jen nějakých 70km do Vídně.
Když jsme byli už skoro tam, začala jsem poznávat okolí a vzpomínala na to, jak jsem tam byla na Seleně. Hrozně moc vzpomínek, úplně si pamatuju na každý detail toho města.



Začala jsem se trochu upravovat, dala jsem si řasenku atd., přesně na tom stejném místě, jako kdysi na Sel.
Byli jsme v centru města, kde místní informativní tabule psala, že je okolo 38 stupňů :))))
Bylo opravdu strašné vedro.
Projížděli jsme kolem haly, kde byl nespočet smilers, opravdu jich tam bylo strašně, strašně moc.
Zajeli jsme do naší obvyklé garáže, kde jsme byli i na Sel, já si s sebou vzala svou taštičku, kde jsem měla jen to nejpotřebnější - lístek, peníze 
a šli jsme s tátou před halu. Jak už jsem zmiňovala, bylo nedýchatleno a miliony lidí.
Dokonce jsem tam viděla i rakouskou televizi :D



Snažila jsem se připojit na tamější wifi, ale nešlo to, takže jsem vás nemohla informovat jak na asku tak na facebooku :(
Bylo okolo 17:00, když jsem si řekla, že tohle nemá cenu, že do haly vpouští stejně až v 18:30 a tak že chci jít do stínu, protože i taťka byl nepříjemný.
Šli jsme tedy do místního nákpuního centra, kde byl příjemný vzduch.
Taťka potřeboval najít kde přesně je náš hotel, ale k tomu jsme potřebovali mapu, tudíž wifi.
Napadlo nás, že by mohla být v obchodě na nějakou elektroniku a měli jsme pravdu.
Tak si so táta našel a já už zase že chci jít před halu, protože jsem tam měla sraz s kamarádkou.
Nakonec jsme tam přišli okolo 17:45 a od té doby jsme stáli už v řadě.
Můj i kamarádčin táta odešli a už nás tam nechali samotné :D
Seznámili jsme se tam ještě s jednou Slovenkou a společně čekaly na to, až konečně otevřou vchod.



Strašně se tam všichni tlačili, byli zpocení, takže to bylo fakt pěkný :D 

Já jsem se z nás tří dovnitř prorvala úplně jako první 




Když jsme se konečně dostaly do haly, bylo tam zase normálně dýchatelně, za což jsme byly opravdu strašně rády, protože ještě pár minut a myslím, že by mě musela odvézt záchranka.


Chtěla jsem si koupit něco z místního "obchůdku", kde prodávali trička s Miley atd., ale stálo to kolem 30 eur, což mi přišlo dost drahé..

Potom jsem se s holkama rozdělila, protože já měla sezení a ony golden circle a vydala jsem se na dobrodružství zvané "hledání místa"

Ještě předtím než jsem vešla do správného sektoru, mě jedna holčina, co mi psala ten den na instagram, že se chce se mnou vyfotit, kdyby mě tam našla, oslovila a opravdu se se mnou vyfotila, což mě hodně potěšilo :)

Ještě jsem stačila vidět tourbusy, ze kterých jsem taky měla druhé Vánoce


(opět stejné, jako měl Justin i Selena)

Pokračovala jsem a našla jsem své místo, kde už na mě čekala Míša, má "spolusedící" :D
V životě jsme se neviděly, ale hned jsme se začaly bavit.
Naše místa byla dost debilní, seděly jsme úplně vzadu kolem lidí, kteří by nějak moc nejuchali, že jsou na koncertě Miley.
Řekla jsem si, že tam prostě sedět nebudu a vzala jsem Míšu a šly jsme někam úplně jinam, kde byla volná místa.
Jelikož předskokan, což byl nějaký DJ začal až v 19:30, měly jsme dost času si najít lepší místo. A že jsme si našly, jenže Miley měla začít až v 21:00 a tak se všechna místa, na kterých jsme seděly zaplnila a odevšad nás vyhnali :D
Nakonec jsme skončily na schodech, ale s dobrým výhledem na pódium i na takovou tu obří obrazovku.
DJ Alex tam hudbu pouštěl do 20:00 a potom byla celou hodinu pauza, strašně jsme se nudily, ale užívaly si to, že jsme na koncertě a za pár minut uvidíme naší queen.


Tady máte pár fotek haly a jednu i mě





Musím ještě podotknout, že hala byla KOMPLETNĚ zaplněná, úplně totálně nebylo volné místo, i na stání to bylo plné, což jsem nezažila ani na Sel ani na Justinovi!

A POTOM KONEČNĚ!!!
KONCERT ZAČAL !!!!

Kdo aspoň trochu bangerz tour znáte, asi víte, že začíná tak, že se objeví obrovská hlava Miley, vyplázne jazyk a z něj Miley sjede jako po klouzačce :D
Je to úplně perfektně udělané.

Musím se omluvit, ale nevím moc jak šly ty písničky za sebou protože jsem byla ve strašném šoku. Moc dobře jsem ji neviděla, ale poté se objevila na obrazovce i ten její nádherný úsměv.
Začala nám mávat a v tom momentu mi úplně prolítlo všechno hlavou a mě najednou připadala zase jako 15letá holčička z Hanny Montany, které se plní sen.
Strašně mě to dojalo.
Vím, že začínala písničkou SMS a už ten začátek byla neuvěřitelná SHOW
Vyhnali nás zpátky na naše místa, ale já jsem šla zas na schody, abych viděla trochu líp, alespoň na obrazovku, protože na těch našich původních místech mi ve výhledu překážely ty její balónky.




Tady máte i krátké video co se sem dá dát :)
Asi to bude v horší kvalitě, ale nevadí



Teď už asi o tom moc psát nebudu, protože jsem celou show neměla slov.
Vím, že snad hned druhá písnička byla jedna z mých nejoblbenějších - LOVE MONEY PARTY, na kterou to Miley opravdu rozbalila.


Dále tu máme písničku FU, asi mou nejoblíbenější z celého Bangerz alba, kterou jsem si strašně moc užila a Miley jí vyzpívala naprosto dokonale



Má opravdu jeden z nejlepších hlasů a můj obdiv.


Při jedné z jejich starších písniček "Can't Be Tamed"
:)
Miley a Floyd <3


Když už jsme o toho, Miley měla krásnou řeč o Floyidovi  (její pejsek, který jí nedávno umřel) a taky o nás fanoušcích a v neposlední řadě o tom, jak je nemocná a že dnes potřebuje podporu :)


Při písničce ADORE YOU byl na obrazovce takový obrovský prstýnek, ve kterém byli fanoušci a měli si dát navzájem pusu :D
Taky jsem tam ale zahlédla slovenskou a českou vlajku :)



A poté byla taková pauza.
Na zadním plátně se objevovali fotky, které byly mimochodem strašně perfektní a já nevěděla co Miley tak trvá :D


A najednou se objevila pár mterů ode mě.
Začala jsem úplně strašně řvát a seběhla jsem schody a dostala jsem se na místo, z kterého jsem měla perfektní výhled.
Miley měla zadní podium na akustický set a hlavně pro zadní fanoušky. Nevím moc jak to popsat.
Snad tady uvidíte z fotek, které jsou sice nejasné, ale v tu chvíli jsem se snažila užít to, že je tak blízko :)




Zpívala tam asi 3 písničky a poté už se se zase vrátila zpět na klasické podium.
Zatím jsem ale stihla ještě vyfotit spoustu fotek na obrazovce, které se dost povedly :)





A následovalo její vystoupení na takovém tom velkém HOT DOGU :D
Protože už jsem stála blíž podiu, líp jsem i viděla a byla jsem opravdu spokojená :)






A tím už se blížíme skoro ke konci koncertu.
Všichni už si mysleli, že Miley skončila, protože tak podivuhodně zajela dolů a nevypadalo to, že by se vrátila. Někteří jedinci už dokonce začali odcházet.
Já jsem ale věděla, že nás ještě čekají tři písničky.
Na které jsem se těšila asi úplně nejvíc.

We Can't Stop
Tahle písnička je největší hit. Moc lidí ji nemusí, ale já ji miluju pořád stejně jako rok zpátky.
Pro mě ta píseň znamená celé loňské léto a slyšet ji naživo byl nezapomenutelný zážitek.
Skákala jsem, řvala jsem, naštěstí to na videích není vůbec slyšet :D a užila si to jak nejvíc se dalo :)
Dokonce mi vyhrkly slzy.




Tady je krátké video, alespoň na ukázku :)


A poté už následovala písnička WRECKING BALL
Další srdcovka.
Tady u této písničky mě Miley přesvědčila, že je to jedna z nejlepších zpěvaček.
I přes to, že byla nemocná, tuhle písničku zazpívala famózně a já tam stála s doslova otevřenou pusou.
Měla jsem celou dobu husí kůži a vy co jste tam byli, věřm, že též, protože podala neuvěřitelný výkon a mám z toho zážitek na celý život.

Zase opět krátká ukázka.

A máme tu poslední píseň.
PARTY IN THE USA
Tuhletu písničku jsem od Miley slyšela kdysi úplně jako první.
Tenkrát jsme na ni dokonce i tančili a je to jedna z mých nejoblíbenějších vůbec.





A tohle byl konec.
Miley nám napoled zamávala bylo po tom.
Událost, na kterou jsem se těšila desítky dní skončila.
Měla jsem v sobě dost smíšené pocity. Nevěděla jsem jestli se mám radovat, nebo brečet.
Strašně jsem chtěla znova a znova a znova.

Táta už na mě čekal před arenou, já si udělala poslední fotku a šli jsme na hotel


Pár posledních slov a pocitů z koncertu.
Obrovský zážitek.
Miley je perfektní zpěvačka s dokonalým hlasem a jsem ráda, že jsem se o tom mohla přesvědčit.
Umí udělat obrovskou show a její písničky vás hodí do skvělé nálady.
Jsem ráda, že jsem mohla být součástí něčeho tak úžasného a nezapomenutelného.
Myslím, že už na ten den nikdy nezapomenu a miluju Miley ještě víc než předtím.
Jak už jsem říkala, věděla jsem, že je to perfektní zpěvačka, ale až takhle moc?
Je na své fanoušky strašně hodná a člověk jí musí alespoň vidět a přesvědč vás to o tom, že vůbec není taková, jakou jí prezentují média.
Chci poděkovat mému tátovi, který mě tam ochotně zavezl a umožnil mi splnit si další sen.
Opekuju se, ale jsem strašně, strašně ráda, že jsem mohla být součástí Bangerz Tour.

Její koncert je jedna velká párty.

Tohle by bylo asi všechno.
Doufám, že se vám tenhle poměrně dlouhý článek líbil a budu ráda za jakýkoliv komentář, nebo váš zážit z Bangerz tour.
Kdo jste tam byli, napište mi co se vám nejvíc líbilo a tak.
Teď už jedu opět na Moravu, cestou jakou jsem jela i do Vídně :'(

Nevím kdy přesně, ale co nejdřív bude článek na téma - MY SECOND DAY IN VIENNA, ve kterém se rozepíšu o tom, co jsem dělala další den, o tom co jsem si koupila a podobně. Myslím, že se máte na co těšit.

Mám vás ráda :)
Mějte se hezky a užijte si víkend.
(btw ještě 14 dnů a PRÁZDNINYYYY !!!!)


You Might Also Like

21 milých komentářů

  1. Kacii Melounovaa13. června 2014 v 7:18

    Aničko skvělý článek!:) moc se mi to líbilo, trochu ti závidím že jsi na ní byla :D) taky bych chtěla.. Ten článek o dalším dni ve vídni, ten bude určitě skvělý, na ten se moc těším!
    jinak se chci zeptat, co se týče m&g ve vídni, měla tu miley m&g?:) slyšela jsem že vůbec, tak se chci zeptat jeslti by jsi na něj šla, kdyby bylo:D:) děkuju ti
    Jinak, je mi to blbé, ale tak co. Nepotvrdila by jsi mě prosím na snapu?:) ne že bych ti chtěla něco posílat nebo to, ale spíš bych chtěla sledovat, co děláš a tak, protože mě potvrzenou nemáš, tak jsem nemohla sledovat tvou cestu do vídně a taaak:D kdyžtak: kaciiiii1 .. díky moc a promin, že to takhle píšu:D))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahoj, děkuju moc:)
      ne, opravdu m&g neměla, jen pro nějaké výherce soutěží :)
      no kdyby se to pohybovalo něco okolo třeba 6000, tak bych šla. Kdyby to bylo dražší, tak asi ne:)

      Vymazat
  2. Omgg<3 to je úžasný:3 šíleně moc ti tohle všechno přeju :)

    OdpovědětVymazat
  3. úžasnej článek, je nádherný tě vidět si plnit sny, je vidět že sis to moc užila a tobě to plnění snů moc přeju!!!:-)<3

    OdpovědětVymazat
  4. Jeeej krásny článok Aniii:) Miley je úžasná, viem to aj keď som tam kvoli škole nemohla ísť pretože zrovna v ten deň som robila jazykový certifikát ! :-) a bud rada že si nebola v golden vraj to tam bolo na nevydržanie :-DD
    A tvoj outfit je prekrásny ! <33

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To naštve :/ Jo já vim no, kamarád tam málem omdlel, ale zase to musel být zážitek:)
      A děkuju:)

      Vymazat
  5. Aničko nadherne si to napsala viděla jsem tě hodně krát na facebooku poprvé jak jsem tě našla řekla jsem si panebože ona má fotku s justinem a se selenou:O
    A pak jsem tě potkala ve vídni jsem vaše fotografka co vás fotila jak ses o ní zmínila s tou holčinou pak jsme se rozdělily a ja si říkala že si mi strašně povedomaa a pak jsem na to přišla
    To je taa co má fotku s justinem!!:00
    Musím říct jsem řada že jsme tě potkaly si strašně krásná a milá holka:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:)
      Jooo pamatuju si tě:) A teď si na mě přišla jak?:D
      Jinak ještě jednou děkuju;)

      Vymazat
  6. Krásný článek :-) Krásný outfit :-) Celá nádherná jsi :-) Mi vyhrkly slzy při tom článku, když jsem si uvědomila, že už je to rok co jsi byla na Sel :-))) Určitě přidej ty videa ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aww děkuju mooc:)
      No ještě to rok uplně není, je to cca 269 dní:) Ale taky nechápu, že to tak rychle uteklo:'( Je to pořád jak včera...

      Vymazat
  7. Veľmi ti závidím:')) Milujem Miley <33333 je užasná:)) ...Btw dokonalý outfit, proste celá si dokonalá:'))*... Krásne napísané:)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nezáviď, určitě ji taky někdy uvidíš :) a jinak děkuju moc:)

      Vymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  9. Predtým som veľmi nechcela ísť na Miley, najmä po tom čo na tých koncertoch predvádzala. Prišlo mi to dosť nechutné, ale po tvojom článku úplne ľutujem, že som nešla. Mám to síce 500km ďaleko, ale už sa mi splnil sen a videla som Selenu tak prečo nie aj iných :') závidím ti koľko si toho už zažila pretože viem, že aj keby som sa neviem ako snažila, mne sa to nepodarí. Never say never and believe, áno ja viem, ale aj tak nemám šancu. :) som rada, že si užívaš život so všetkými výhodami ^_^ :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, i já jsem se rozmýšlela, jestli mám jít, ale řekla jsem si, že to je můj vzor, tak ji musím vidět :)
      A jinak děkuju!
      Nikdy nevíš, co se stane. Můžeš třeba lístky vyhrát nebo tak :)

      Vymazat
  10. ♥♥♥ kéž bych tam byla! diky tomuhle članku mmi připadalo,jako bych tam byla s tebou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jednou určitě budeš, myslím, že tohle rozhodně nebylo její poslední tour :)

      Vymazat

Děkuji za Váš nádherný komentář

Like Me On Facebook