The Fault In Our Stars - Recenze

5:24

AHOJ AHOJ AHOJ!
Dneska máme 9.června 2014, což znamená, že zítra je 10.červa a to znamená co?
 MILEYYY AOSIDAOASFOAIHSFIAUHFIUAHFIUH
Strašně, strašně, strašně moc se těším!

Takové menší info pro tento týden

Dnes mě čeká závěrečný koncert v AMU, na který se fakt netěším, protože to bývá vždy strašně na dlouho, a tak se nemůžu dočkat až přijdu domů, začnu balit a půjdu spát.
Zítra jedu do Vídně, tak okolo 12:00 a čeká mě koncert!
Ve středu jdeme do centra Vídně a hlavně nakupovat! Takže peníze, které jsem si celý rok šetřila můžu konečně (nebo aspoň část z nich) utratit.
Ve čtvrtek, nebo spíš v pátek bude určitě článek - respektive budou dva - jeden o koncertě a druhý o tom dní ve Vídní!:)

Jelikož jste tu ale pro to, abyste si přečetli recenzi na film "Hvězdy nám nepřály", tak můžeme začít!
 



POKUD JSTE TO JEŠTĚ NEVIDĚLI, TAK TOHLE NEČTĚTE :)

Jak začít.. ?
První zmínku o TFIOS jsem viděla někde na asku nebo facebooku, už nevím.
Po měsící to všichni všude cpali a psali, jak je to strašně moc úžasné.
Protože mi pana Johna Greena doporučilo víc lidí, tak jsem se rozhodla, že si přečtu jak TFIOS, tak i Looking For Alaska.



Která knížka se mi líbila víc?
Asi TFIOS, i když Looking for Alaska bylo taky moc pěkné.

Strašně ráda čtu, hlavně na dovolené, a tak jsem si TFIOS chtěla nechat až na prázdniny, ale dozvěděla jsem se, že bude i film, a tak jsem si prvně chtěla přečíst knihu a kdybych si ji přečetla až někdy v červenci, v kinech by už to asi nedávali.
A tak mi ji jedna kamarádka půjčila a já ji měla za dva dny přečtenou.
Nejsem ten typ, co by u knížek brečel, takže mě nerozbrečela ani tato.
Teď se asi budete dost divit, že je to přece dokonalá knížka, ale já holt u takových věcí nebrečím. A navíc J.Green psal mám dojem na konci knihy, že nic z toho není skutečné (Vždycky koukám na poslední stranu knížky předtím, než ji začnu číst), a tak jsem to tolik neprožívala.

Stručně napíšu o čem to je.
Hazel, 16letá dívka má už od 13let rakovinu. Seznámí se s 18letým chlapcem - Gusem, který má rovněž rakovinu, ale už 14měsíců bez jakéhokoliv náznaku nádoru.
Hazel ukáže Augustovi její oblíbenou knihu, kterou nadevše miluje a Augustovi se zalíbí.
Kniha končí uprostřed věty, a tak oba dva chtějí odpovědí na to, co se stalo potom.
Její autor ovšem bydlí až v Amsterdamu, ale to jim v cestě za ním pro odpovědi nezabrání.
Cestou se do sebe zamilují, i když setkání s autorem knihy končí jako pořádné zklamání.
Když se vrací zpět do Ameriky, je z nich oficiálně pár.
Naneštěstí se Gusovi najde spoustu nádorů a čeká ho téměř jistá smrt.
Jak asi kniha (film) dopadne, to už zjistěte sami.

Nevím, jestli je to mnou, ale já prostě nemám ráda příběhy o rakovině nebo podobných nemocích, kde lidé umírají. Jistěže se to ve světě děje, ale takové tyhle love story moc nemusím.
Teď asi čekáte, že napíšu něco ve smyslu "Ale tahle kniha byla jiná."
Nebyla.
Ano, lišila se hodně věcmi od těch ostatních, ale pořád v tom byla ta pointa umírání.
Musím ale uznat, že ve mnoha věcech jsem se s Hazel Grace (hlavní hrdinkou, která má rakovinu) shodla. 
Její pohled na život byl asi jako ten můj.
Augustus Waters byl kluk, kterého by chtěla každá holka, co si budeme povídat.
Taky musím podotknout, že kniha byla velice kvalitně napsaná a člověk se perfektně uměl vžít do role Hazel.

Když to tak píšu, říkám si, že to byla opravdu krásná knížka, jen mě nerozbrečela jako asi vás všechny.
Bylo v ní obsaženo nespočet citátů, všechny měly jakýsi důvtip a hodně věcí vysvětlovaly.
Líbily se mi úplně všechny
ale
tady máte mé 3 nejoblíbenější


Jedna z nejhezčích a nejsmysluplnějších věcí, co jsem kdy slyšela.
(Přeložte si to sami)


K tomuhle myslím, že není třeba slov.


A tento poslední je asi to nejpravdivější, co jsem kdy slyšela.

To bychom měli citátu. Jak už jsem zmínila, v knížce je jich opravdu strašně, strašně moc a všechny jsou strašně krásné.

Každopádně co mi tahle knížka dala?
Hodně.
Naučila mě chápat věci, které jsem dřív nechápala.
Láska, kterou Hazel a Augustus měli, byla výjimečná.
Myslím, že by si tu knihu měl přečíst každý kluk, protože to všechno, to Augustus dělal by z nás chtěla asi každá. Jeho charisma, způsob vyjadřování a všechno..
Zpátky do reality.
Není to skutečné.
Nic z toho.

Dost o knížce.
Přejďeme k filmu.
Budeme ignorovat to, že 20 minut byly přestávky, takže mi to kompletně zkazilo začátek -.-
Když už to konečně začalo, tak jsem byla opravdu natěšená.
Byla jsem s kamarádkou, která mě upozorňovala, že bude brečet.
Film byl strašně dlouhý. Trval asi 2 hodiny a vůbec mě to nenudilo.
Byl asi lepší než knížka a připadal mi i vtipnější a takový lepší.
Asi jsem jediný člověk, co má radši filmy než knížky

Shailene Woodley je úplně skvělá herečka, Ansel Elgort rovněž.
Strašně se mi také líbilo stvárnění filmu a opakuju se, ale líbil se mi o dost víc než knížka.
Určitě je to jeden z těch nejhezčích filmů, které jsem viděla a doporučuju opravdu KAŽDÉMU, aťsi něj zajde.
Hodně vás to naučí a docela změníte pohled na svět.
A zamilujete se do Augusta Waterse :)))))))

Tohle by bylo asi všechno.
Nevím, co víc bych o tom psala.
 Každý na to má jiný názor a jiný pohled.
Každý to taky jinak pochopí.

Doufám, že se vám dnešní článek alespoň trochu líbil a byla bych opravdu ráda, kdybyste mi napsali vaše názory The Fault In Our Stars :)
Držte mi také prosím palce na dnešní koncert!

Ve čtvrtek nebo pátek se můžete těšit na další článek :)

Mám vás moc ráda <3
Mějte se hezky.!

You Might Also Like

10 milých komentářů

  1. Aniiii uži si Miley aj za mňa, kvoli škole nemožem ísť :((((( !
    A TFIOS som videla a strašne som plakala skoro celý film, ani pri Believe som toľko neplakala :)) a knihu som ešte nestihla prečítať ale chystám sa :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! Užiju, snad jí jednou taky uvidíš:)
      Myslím, že film je opravdu lepší :D

      Vymazat
  2. Máš super články, na tfios se opravdu moc těším, knížka byla super a jsem zvědavá na film, užij si miley!!! <3

    OdpovědětVymazat
  3. ja idem nato v piatok s kamarátkou, super recenzia aspoň viem že to nebudú utratené peniaze, uži si ten koncert ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Mas tam mensiu chybicku vedla datumu , malo by tam byt 10 cervna a nie cerva:DDDDD :)

    OdpovědětVymazat
  5. Knížku mám rozečtenou a na film se chystám <33 myslím že nebudu zklamaná:3 *-*

    OdpovědětVymazat
  6. Musím si ísť pozrieť film :) Čítala som knižku a ešte sa nestalo asi aby som mala radšej film ako knižku takže uvidíme :) :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš nádherný komentář

Like Me On Facebook