Hello June

6:01

Ahoj!
Tak, po delší době jsem konečně zase tu:)
Pro začátek bych vám chtěla říct, o čem vůbec bude dnešní článek.
(Pro ty, co nečtou můj ask)
Chtěla jsem ho udělat na téma "June Favourites", ale uvědomila si, že bych nemohla dávat vlastní fotky, protože spousta věcí, o kterých jsem chtěla psát, se ještě neudála, nestihla jsem je vyfotit, nebo nebyl ještě vhodný čas.
Proto dnešní článek bude takové info o tom, co se teď třeba zajímavého stalo (i když toho moc nebylo), co mě tento měsíc čeká a nemine, na co se těším, jaké články budu psát, protože jich bude hodně a celkově co plánuji.




Můžeme začít zajímavýma údálostma v průběhu posledních dnů!

1. Přijela k nám švédská návštěva!
Naši školu navštívili studenti ze Švédska, s kterými jsme strávili celý, a když říkám celý, tak opravdu celý den. Byli jsme jim ukázat celou Prahu a domů jsem se vrátila až okolo půl jedenácté večer. Vím, že jsem o tom nikde nepsala, tak jsem myslela, že by vás to mohlo trochu zajímat.
Mluvili jsme s nima anglicky a byla to velmi dobrá zkušenost.
Pamatuju si, jak jsem každý rok záviděla deváťákům, že jim takhle přijíždí studenti ze zahraničí, tak letos poprvné jsem se dočkala!

2.Koncert v AMU
Za pár dní, respektive za devět, čili 9.6 mě čeká koncert s orchestrem. Každou středu trávím tím, že docházím na zkoušky. Abych byla upřímná, jsem docela nervózní, protože tyhlety "velké" koncerty na konci školního roku jsou celkem důežité a já je nemám vůbec ráda, protože tam musíme být předem a já tam nemám co dělat.
Jediné štěstí je, že hraju s tím orchestrem, tudíž když se spletu, tak to nebude až tak moc slyšet :D

3. Výstopní projetky 9. ročníků
Nechápu kdo tuhletu blbost vymyslel. Díky bohu už to tedy mám za sebou, ale jako jediní deváťáci tohle děláme, což mě dost štve.
Čeho se to týká?
Učitelka nám už asi tři měsíce připomíná, že nás budou čekat závěrečné projekty, takové ukončení deváté třídy, a že to bude důležité a ať si to připravíme, protože se na nás půjde podívat pan ředitel a ostatní třídy.
Samozřejmě se na to všichni vykašlali a dělali jsme to den před.
Jako vždycky.
Měla jsem tedy prezentaci o historii tance + vlastní vklad, což byl vlastní příběh o dívce, která se díky svému tanečnímu umění prosadila. Kdybyste někdo chtěl, mohla bych ji dát třeba na Wattpad, abyste si přečetli to, co já musela číst před ředitelem -.-
Anyway už to mám za sebou a myslím, že se to učitelům docela líbilo, protože mě třídní učitelka + ředitel chválili mamce, což je super.

4. Závěrečný test z matematiky
Tohleto určitě čeká spoustu z vás a chci, abyste věděli, že to prožívám s vámi. Matiku nesnáším, nejde mi a nechápu, jak jsem mohla udělat zkoušky a mít v pololetí jedničku. Asi jsem měla mozek někoho jiného.
Sice je to taková blbost, ale budu vám držet všem palce, ať se vám to povede.
Pro mě to bude poslední písemka na škole.

5. Projekt EDISON
O tom jsem chtěla udělat článek, ale říkala jsem si, že by vás to asi moc nezajímalo, takže radši ne.
 Celý následující týden máme ve škole studenty z jiných zemí, máme tam dokonce dva z Kanady a Ameriky, na které se dost těším :D
Celý program spočívá v tom, že studenti z jiných zemí nám dělají přednášky v angličtině a my potom s nimi trávíme celé odpoledne. Docela se na to těším.

7. TFIOS
Ve čtvrtek nebo v pátek jdu do kina na The Fault In Our Stars, v češtině - Hvězdy nám nepřály.
Jelikož jsem ještě nečetla knihu, mám v plánu dneska začít, protože kamarádka ji má na Wattpadu.
Snad to do čtvrtka přečtu, protože potom bude určitě recenze.

8. MČR v Brně.
V sobotu jedem s týmem na mistrovství České republiky až do Brna, na které jsme postoupili z Čech, kde jsme byli druzí. Ani nemám moc trému, spíš se hodně těším. Tento týden nás bude ještě čekat dost tréninků, takže to bude makačka :/
Možná se tam s někým z vás uvidím, tak mi kdyžtak napiště.

9. MILEYYYYYYYYYYYY
asdkjsdflsjlskdjglkjglshgosidfosihfoishfoishfoishfosihfoishdfoisdhfsdjskjfdhksh
Příští úterý jedu do Vídně na koncert Miley! Strašně se těším, bude to obrovská show a nemůužu ani slovy popsat, jak moc si to chci užít. Jedu tam sice sama, ale to nevadí, protože bože můj uvidím Miley, mou oblíbenou herečku už od dětství, mou oblíbenou zpěvačku a prostě aaisjosjfoisjdfoisjdfosjdfoij.
Do středy možná zůstáváme ve Vídni, ale to ještě musím domluvit s tátou:)
Kdybyste tam z vás někdo jel, a já věřím, že jedete, tak mi napiště, určitě se můžem sejít před halou :)

10. Babiččina oslava :))))))))))
Hned v sobotu, po koncertu Miley, jedeme na Moravu za babičkou, kde bude rodinná oslava jejích 70. narozenin :)))
Fakt se strašně těším:))))))))))))))
Bude tam celá rodina a všichni zase budou mít ty jejich řeči, hlavně teda mamka a táta, jak nic nedělám, že doma jen jím a spím a ať se kouknu na bratrance, kteří jsou pořád při ruce.
Bla bla bla bla bla.
A kdo že se to dostal na dva gymply? Hmm? To už nikoho nezajímá.
Znáte to, ne?

11. Poslední školní akce
Jeližkož nejedu na školu v přírodě, protože jedu na Miley, čeká nás ještě potom ke konci června závěrečná rozlučka, nesmím zapomenout třídní focení v našich super sexy tričkách, tu fotku vám sem příště dám, jestli tam nebudu vypadat extra hnusně, jako každý rok :DDD
Dále sportovní den a svačinka pro deváťáky, na kterou jsem teda taky dost zvědavá.
Je to celkem děsivé, že jsem na té škole strávila devět let a teď to všechno opustím, a ráda.

12.Vysvědčení + poslední zvonění
Asi všichni končíte školu 27.6 jako já a možná někteří z vás jsou taky v devítce. Nevím jak vy, ale my máme na škole každý rok takovou tradici, že deváté ročníky jdou po schodech v nějaký převlecích, nebo že holky jdou za kluky a naopak, nebo prostě tak něco.
My to teda ještě nedohodli, takže chci vidět jak to stihnem, ale o tom posledním dni bych chtěla určitě napsat článek, hlavně i pro sebe, abych měla nějaké ty vzpomínky.

Tohle by bylo z těch větších akcí asi všechno. 
+
Je tady možnost, že s kamarádkama budu mít youtube kanál, takže nebudu točit sama a každý den bude jedna z nás. Jelikož udělaly strašně krásný design a všechno, strašně ráda bych s nimi točila, protože myslím, že by se vám to líbilo a mě by to hrozně bavilo.
++
Samozřejmě chci dávat nějaké ty covery na youtube, ale pořád mi nefunguje mikrofon, nebo repráky, tak to vidím spíš jen na krátké instagram videa - http://instagram.com/anasulcova
+++
Možná dám pokračování Trust Issues, jestli budu mít čas - http://www.wattpad.com/story/7422167-trust-issues -

Dále bych samozřejmě si chtěla nakoupit ještě pár kousků nějakého toho letního oblečení, konečně v pondělí přijde do školy kamarádka, se kterou mám jít fotit, takže bude asi nějaký ten článek na outfity, dále bych chtěla si začít dělat takové ty ovocné nápoje a takhle.
Ale tohle všechno bude ve článku "June Favourites", který bude co nejdřív.
Teď vám napíšu plán článků, které bych tento měsíc chtěla napsat.

1. TFIOS - Recenze
2. Koncert Miley Cyrus - Vídeň
3. Jestli zůstaneme další den po Miley ve Vídni, tak určitě článek - My day in Vienna - HAUL
4. #OOTD - alespoň tři (nejsem si ale jistá, jestli je nenechám až na červen)
5. June Favourites (který bude asi dost dlouhý)
6. Last week in my school
7. Poslední zvonění

Tak tohle by bylo pro dnešek všechno, doufám, že jste alespoň trochu v obraze a nejste moc zmatení, protože tento článek píšu jen tak, vůbec jsem si ho nepřipravovala a tudiž ani nevím, jestli není takový zmatený. 
Určitě mi do komentářů napište, co vy tento měsíc plánujete, jestli se v něčem třeba shodujeme :)
Doufám, že se vám dnešní článek alespoň trochu líbil.
Mějte se hezky a užívejte si ten nejlepší čas, ten měsíc školy už vydržíme :)

ily

You Might Also Like

10 milých komentářů

  1. Ahoj Aničko :3
    Tak nějak s tebou souhlasím :D
    Na články se strašně mocinky moc těším :) Hlavně že budou od tebe :***
    Prosím koukneš se na náš blog ? Nechci ti ho vnucovat ale byla by jsi strašně hodná i kdybys zanechala komentář nebo tak.
    agi-adi.blog.cz

    Prosim tě strašně bych si chtěla přečíst TFIOS myslíš si že bys mi poslala odkaz na ten wattpad strašně bych si to chtěla přečíst :) Díky :33 Klidně sem do komentářů :)

    Tvoje Agátka :33

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, nakonec to přes Wattpad nečtu a odkaz nemám, čtu to normálně jako knihu

      Vymazat
  2. Ahoj, máš skvěle plány na červen, hlavně ta miley <3 užij si to i za mě!! A jinak jak jsi psala o ty oslavě a o rodičích, u nás je to to samé, taky jsem se dostala na gympl ale mám víc pomáhat a blabla..

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, super článek :) Užij si tu Miley!! A ještě jsem tě chtěla poprosit, jestli by jsi nedala do komentářů odkaz na TFIOS, chtěla bych si to taky přečíst ještě předtím než půjdu do kina. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, děkuji!
      Nakonec to na Wattpadu není a já to mám jako normální knížku:)

      Vymazat
  4. Ja jsem ten projekt delal prubezne cely mesic

    OdpovědětVymazat
  5. My se na posledni chvili vzdycky nejak dohodneme, snaz nasi tridu !

    OdpovědětVymazat
  6. Úžasnej článek!
    Jestli chceš, mrkni na nas blog---> the-livesofordinarygirls.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš nádherný komentář

Like Me On Facebook