Things I wanna do before I die

3:00


Ahoj!
Tak jsem se rozhodla, že bych zase konečně mohla napsat článek. Tentokrát z vlastní iniciativity, protože nedávno jsem náhrala své první video s názvem #AskMe TAG ( viz. link https://www.youtube.com/watch?v=5gA5vk9ibVs ) a tak nějak jsem se tím nechala unést, že jsem neměla moc čas psát.
Jelikož mě nahrávání videí začalo docela bavit, řekla jsem si, že je budu dělat častěji na témata, která se dost těžko popisují v příspěvcích tady na blogu. 
Mám už seznam pár videí, která bych chtěla udělat a myslím, že by se vám mohla líbit.



Jsme ale na blogu a ne na youtube, tak už bychom mohli konečně přejít k věci.
Ještě než se ponoříme do jádra dnešního tématu, hrozně moc se těším až udělám 1.6 příspěvek " HELLO JUNE", protože začíná můj nejoblíbenější měsíc a potom už jsou prázdniny, budu dávat hodně random příspěvků, tak se moc nedivte. Až pojedu v létě někam na dovolenou, tak určitě čekejte něco na způsob "Dear diary", který jsem vedla v prosinci.


Zpět k dnešnímu dni a mému tématu.

"Things I wanna do before I die."


Tento příspěvek mě napadl kvůli tomu, že jak začíná pomalu, ale jistě léto, i když počasí je pořád stejně hnusné, začínám uvažovat, co všechno bych si přála. A že toho je opravdu hodně! Mám dlouhý seznam věcí a mohla bych ho každý den ještě víc a víc obohacovat, ale budu ráda, když se z něj splní alespoň jedna věc.

Mám tu 20 věcí, obrázků, snů, které bych si před smrtí chtěla splnit. 

Není to nějak postupně, nebo od nejhlavnějšího. Našla jsem docela dost obrázků s nápisem "Meet my idol", "Visit London", "Write a book", "Tell Justin Bieber I believe" apod.
 Všechno tohle už se mi splnilo a teď si tak nějak uvědomuji, kolik moc jsem toho za těch 15 let prožila.
Různá zklamání, radosti, strach, překvapení, smutek, pláč, zážitky, dobrodružství..
A to mě čeká ještě dobrých 80 let před sebou.
Za prvé nevím, jak to tu vydržím a za druhé, pokud se mi něco z toho co si opravdu přeju nesplní, asi si na smrtelné posteli řeknu, že ten život stál za nic.
Narodila jsem se proto, abych žila, užívala si, radovala se a plnila si sny.
Poslední dobou mi čím dál tím víc každý připomíná jakýmsi způsob čas, kdy už mi budou zbývat poslední dny. Nechci na to vůbec myslet a nechci si ani představit, že potom už nikdy nic nebude.
Hodně často se mi takové myšlenky honí hlavou a já nikdy nevím, jak na to přestat myslet.
(Kdybyste měli nějaké typy, prosím napište mi)

Každopádně myslím, že bylo dost řečí o takové vcelku depresivní části života a my můžeme začít.


Travel the world by my own.

Procestovat celý svět sama za sebe.

Proč?
Opět, máme tu ukázku toho, že chci všem mým známým, kteří mi říkali, že se nikdy nedokážu postavit na vlastní nohy, dokázat, že ano, že dokážu.
Hlavně chci ale proto, že procestovat celý svět je asi jeden z mých největších snů.
Poznat všechny možné národy, jejich kulturu a zvyky. Vidět na vlastní oči to, jak se mají, co dělají a takhle. Jednou si to chci splnit a udělám zrovna pro tento sen cokoliv.



Sleep under the stars.

Spát pod hvězdami.

Možná, že tohle zní dost lacinně, ale někdy, až bude léto, chci vyjet s pár kamarádama (které bych si teda ještě musela nějak udělat:D) na výlet, někam do přírody, kde bychom byli sami, poslouchali písničky, udělali si oheň a spali tzv. "pod širákem". Nevím ovšem jak dlouho bych to vydržela, takže tak dvě noci max. :D
Ale ten pocit musí být skvělý.


Get a tattoo

Mít tetování.

Určitě. Jednou, až budu větší, nezáleží na tom kdy, ale jednou. Alespoň nějaké malinké, které třeba nebude na první pohled vidět, ale já budu vědět, že i kdybych si ho nechala udělat teď, za takových 30 let to pro mě bude mít pořád stejně velký význam.
Chtěla bych malinkatý nápis "believe" a ne proto, že je hodně spojený s Justinem (i když zrovna tenhle kluk mě naučil věřit), ale hlavně proto, že jednou si budu připomínat všechny tyhle sny a budu je chtít uskutečnit. Když budu mít takový nápis na ruce napořád, budu vědět, že to nikdy nesmím vzdát a že třeba jednou se to všechno splní.


Bake brownies and eat as much as I want without feeling bad

Upéct brownies a sníst jich tolik, kolik chci bez pocitu viny.

Tak tohle přání je pro většinu z vás asi normální záležitost. Ovšem tak tomu není u mě.
Jak se říká "Jednou žačneš počítat kalorie, už nikdy nepřestaneš"
Tak tohle u mě platí a bude platit už asi napořád.
Pro ty z vás, kteří to tak nemají, buďte za to rádi, protože potom nad tím kompletně ztratíte kontrolu a už to neovládnete.


Kiss in the rain

Být políbená v dešti.

Dost takové basic wish, které si přeje asi každá holka v mém věku. Nevím co bych o tom měla vypisovat, protože takový zážitek, ještě s osobou, kterou opravdu milujete, má málo kdo.
Pokud jste to právě vy, važte si toho :)


Move to an apatment in dowtown New York city

Přestěhovat se do apartmá v New Yorku.

Poslední dobou jsem přemýšlela v jakém že to městě chci jednou bydlet. Rozmýšlím se mezi LA a právě New Yorkem. Vím, že je to dost nereálné, ale believe ,ne?
Každopádně se teď dost přikláním k tomu New Yorku, protože je to město snů a je to první město, do kterého jsem se kdy chtěla přestěhovat.
Navíc po shlédnutí všech sérií seriálu Gossip girl na tom městě začnete být závislí.


Watch the sunset at the beach

Vidět  na pláži západ slunce.

Tak tohle přání si letos o prázdninách hodlám opravdu splnit.
Docela dost bych chtěla vidět i východ slunce, ale na to jsem moc líná vstávat :D
A západ jsem už párkrát asi zažila, jen to nebyl takový TEN západ slunce, kdy vezmete knížku, fotoaparát a jdete si sednout na pláž, posloucháte šumící moře, koukáte na tu nádheru před sebou a cítíte se jak v sedmém nebi.
Ano tak přesně tohle chci letos zažít.


Take my mother on the vacation of her dreams

Vzít svou matku na dovolenou jejich snů.

Jelikož moje maminka nikdy nebyla na dovolené na kterou by ona sama chtěla, vždycky se to podřídí mně, nebo tátovi..
Jednou, až budu velká, až si budu vydělávat peníze sama, chci vzít mamku někam, kde už to nikdy nezapomene. Například takové Maledivy, Paříž nebo Madagaskar :)


Party in Las Vegas

Party v Las Vegas. A máme tu něco, co bych moc moc moc chtěla!
Taková party v Las Vegas o prázdninách s kamarádama, se kterýma jste do té Ameriky jeli, to je něco pro mě.
Dost se nechávám oblbovat všemi těmi filmy, které nám běží v kině, ale přesně to mě láká, tak doufám, že po střední škole se mi to opravdu splní.


Have my dream body

Mít svou vysněnou postavu.

Páni, tak tohle, kdybych chtěla, tak mít můžu. Bohužel jsem to já, která holt nemá na to, aby cvičila 24/7 a jedla pořád jen zdravě.
Když už se mi to povede, tak navíc nemám ani typ postavy, která by se dala nějak lépe tvarovat. Svůj vysněný thigh gap stejně nikdy mít nebudu, s tím už jsem se smířila, ale koukat na všechny ty hubené holky, co si ještě stěžují, že musí kilo zhubnout, tak ty bych zabila.


Move to a different country

Přestěhovat se do jiné země.

Tak tohle je bezpochyby další z mých největších přání.
Přestěhovat se odsud pryč.
Vím, že na tom jako Česká republika opravdu nejsme tak špatně a jsem ráda, že když už žiju v Evropě, žiju zrovna tady, i když by mi vůbec nevadilo žít alespoň v tom Berlíně, nebo Paříži. Zase ale bydlet třeba v takovém Estonsku? Děkuju, nechci.

Jenže Evropu, jako světadíl opravdu ráda nemám a proto bych si alespoň chtěla zkusit, jak to funguje v té Americe. Třeba se mi to tam natolik zhnusí a budu chtít hned zpátky, ale potřbuju ty zkušenosti. Potřebuju vědět, že Evropa je pro mě nebo naopak.


Go to Hawaii

Jet na Hawaii.

Když na to tak koukám, tak většina z toho, co bych chtěla, je, se někam podívat.
Miluju cestování a taková Hawaii. Hmm, hned bych tam jela.
Nechtěla bych tam asi v žádném případě bydlet, to né, ale taková dovolená by mi vůbec nevadila.


Be a dancer

Být tančenicí.

Být tanečnicí. Ano, po shlédnutí Believe movie chci tančit tak o milion procent víc.
Chtěla bych zažít ten pocit, že jsem dokázala něco, na čem jsem několik let pracovala.
Chtěla bych se opravdu jednou strašně moc zúčastnit konkurzu a vyhrát ho.
Chtěla bych doprovázet někoho na turné, ať už by to byl Justin nebo kdokoliv jiný.
To cestování (áá zase jsme u toho) a všechny ty zážitky. Ten pocit, když můžete ze sebe vydat úplně všechno, vybít si energii a dělat to, co vás baví, musí být naprosto skvělý.
Ano, chtěla bych tančit.


Own a beach house in California.

Vlastnit prázdninový domek v Kalifornii.

Opět tu máme něco s cizí zemí. Když jsem tento obrázek poprvé viděla, vzpomněla jsem si na Hannu Montanu a Mileyin dům v Malibu :D

Je tedy celkem smutné to, že to píšu v posteli, někde 9000km od LA, a na místě, kde v květnu každý den prší :)))))))))))


Go to Coachella

Jít na Coachellu.

Po letošní Coachelle, tam chci alespoň jednou v životě.
Nešlo by ani o to, že jsem na nějakým festivalu, ale o to, že máte všechny celebrity na jednom místě :D
Buďme upřímní...
Samozřejmě, že bych si to vychutnávala, jedla tam všechny ty jejich jídla, oblékala bych se jako indiánka, ale hlavně stalkrovala Vanessu s Austinem :D


Have a summer romance

Mít letní "románek".

Tak tohle opět plánuji na letošní léto. Chci třeba do Španělska, potkat tam Matta Huntera a můj život by byl kompletní. Nic by mi nechybělo.
Taková letní láska, tu jsem ještě nezažila a musí to být asi strašně krásné.
Nesnáším, když holky cpou svoje kluky na všechny možné sociálí sítě, ale když jde o léto, všechno schvaluju.


Tak tohle by bylo pro dnešek asi úplně všechno.
Doufám, že se vám článek líbil a nezapomeňte mi určite napsat, jestli máme nějaká přání společná, nebo co vy sami byste chtěli udělat před tím, než umřete :)
Mějte se hezky a užijte si víkend!

ily



You Might Also Like

23 milých komentářů

  1. Měla jsem polibek v dešti a měla jsem letní lásku a můžu říct opravdu je to nádherný!

    OdpovědětVymazat
  2. Budu ráda když se koukneš na můj blog,mám tam stejný článek:)
    http://eliskanovakova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Máme rovnaké sny :) hlavne s tým cestovaním :3

    OdpovědětVymazat
  4. Ty jo v tomhle jsme docea stejný, taky sem městskej typ chtěla bych bydlet v New Yorku nebo Miami. Ale zase mě strašně láká to kempování:D Apřesně jako ty na to nemám kámoše.. to řeknu že sem byla s rodičema pod stanem a hned: ježišmarja jaks to mohla vydržet a tak.. Jinak moc pěknej článek:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. Navíc mně by to rodiče vůbec nedovolili, což mě strašně štve :(
      A děkuji:)

      Vymazat
  5. Mám stejné sny, ale nejlepší je podle mě letní domek na pláži:). Musí být úžasné každé léto se vracet na to nejkrásnější místo.

    OdpovědětVymazat
  6. Tak tenhle článek je jeden z nejhezčícha nejlepších tvých článků:). Hrozně ráda čtu tvoje články a nikdy mě neomrzí:)jsou vážně skvělé a píšeš hrozně dobře!hrozně dobře se mi to čte. Zjistila jsem že máme toho celkem dost společného^^, (celkově ze článků, stejný názory apod.) . A k tomuhle článku? No jak jsem psala, hodně mě bavil:) a nejspíš máme společných všech 20 "přání", ikdyž některé sou nereálné ale tak, Believe.^.^ -taky každej den můžu napsat x-set 'přání' na svůj seznam:D:)).Hrozně se těšim na další články hlavně o leto:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé děkuju!
      V létě se na ty články těším i já :DD

      Vymazat
  7. Máme stejné sny :-o :3:-D Je to úplně dokonalý článek :33 Všechny jsou dokonalé :3 Ale tenhle prostě nemá chybuu :-o ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Úžasný článek, úplně jsem se zasnila. Hezky píšeš:)

    OdpovědětVymazat
  9. Skvělý článek, mám stejné sny a věřím, že se nám splní! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Opravdu bezkonkurenčně jeden z nejlepších článků, a to, jak je to tak spojený s létem, úplně jsem si to představovala, no, pak jsem se koukla z okna a představa zmizela :D dokonalé! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé děkuju:)
      jo já taky, úplně jsem to psala si a potom ten déšť :(

      Vymazat
  11. Čím bych asi začla :D Asi tímto Ahooj :)
    Jedna otázka nejsme my dvě náhodou dvojčata ? :D
    Chtěla bych procestovat svět stejně jako ty a vidět všechny lidi,přírodu a ty města : Všechno :D
    Pořád se rozmýšlím jestli bych chtěla mít tetování ale asi jo ale pak mám strach že se někomu z rodiny něco stane a já nebudu moci darovat krev ale když už tak nápis : Believe nebo Forever .
    S tím jídlem to máme tak nějak nastejno. Víš co mi pomáhá abych nejedla ? Divat se na ty tlustý lidi a říct si že takhle nikdy neskončím.
    Pusu v dešti jsem ještě nikdy nedostala a proto je to tak spíš velký sen.
    Ta dovolená s mamkou mě od tebe dojala. Přesně toto jsem slíbila letos mamince a doufám že to splním.
    Ten dům v městě bych taky chtěla v NY protože je to město splněných přáních :3
    Západ slunce jsem viděla v Turecku na lodi a byla to nádhera.
    Taky tak nenávidíš svoje tělo ? Moje tělo se taky nedá tvarovat a jako BOŽE proč zrovna my :D
    Jak říkáš taky bych chtěla někdy v budoucnu vypadnout z této země ale bude to strašně těžký.
    Pojedem spolu na tu Hawaii ne ? :D
    Víš být tanečnicí je můj největší sen. Jelikož už tancuju v jedné úžasné skupině tak si ten sen pomalu plním. Včera jsme byli na mistroství ČR a skončili jsme čtvrtí a je to pro mě asi největší úspěch v juniorech :3 A vy už jste byli na tom mistroství ČR ?
    Domek na pláži by byl splněný sen.
    Vanessa a Cody :33
    Letní románek jsem měla ale pak mě strašně mrzelo že to skončilo :( Ale jinak krásný :33

    Byl to úžasný článek od mé nejoblíbenější blogerky :33
    Děkuji moc že píšeš tyto články protože mi vždycky zvedneš náladu :)

    Tvoje Agátka :33



    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, asi jsme hele:D
      Máme toho fakt dost společného:)
      Nene na republiku jedeme až 7.6. :)
      A jinak ti děkuju strašně moc!
      Opravdu hodně si toho vážím:)

      Vymazat
    2. Ahoj, asi jsme hele:D
      Máme toho fakt dost společného:)
      Nene na republiku jedeme až 7.6. :)
      A jinak ti děkuju strašně moc!
      Opravdu hodně si toho vážím:)

      Vymazat
    3. Tak to jo no :D
      :33
      Držím palce :) My jsme byly s tančákem v Kladně na MČR a skončili jsme čtvrtí :D
      Nemáš zač :* Víš jsi prostě tak strašně sympatická :33
      Jojo :)

      Mám tě mocinky moc ráda :33

      Tvoje Agátka :3

      Vymazat

Děkuji za Váš nádherný komentář

Like Me On Facebook