101 facts about me

7:53

Ahoj, rozhodla jsem se, že bych mohla udělat příspěvek na téma "RANDOM FACTS ABOUT ME" :) Určitě je docela hodně věcí, které o mně nevíte a věřte, že tady se toho dozvíte fakt hodně :) Nevím, jestli to je nejlepší, říkat to takhle všem, ale nemám co bych tajila a lidi co mě znají, tohle všechno moc dobře vědí :) Tak snad se vám to bude líbit :)

Prvních pár jich bude takových základních, takže je asi budete znát, ale potom ty další vás možná překvapí :)




1) Jak asi víte, jmenuju se Anna.. Nemám ale ráda, když mi někdo říká jinak než Anička. Moje nejlepší kamarádky mi říkají Aňulko nebo Ani, ale nemám ráda, když sem mi někdo říká přijímením
2) (takový basic) Potkala jsem Justina - 2.4.2013 a Selenu 17.9.2013 - byly to nejlepší dny v mém životě
3) oba koncerty jsem si zaplatila sama
4) Jsem přijata na gympl, což je asi můj největší úspěch v životě :D
5) Miluju zpěv, kterým bych se jednou chtěla proslavit, ale šance jsou minimální :)
6) Miluju tanec - tancuju už 5 let, momentálně v Dance Academy Prague a čeká nás mistrovství ČR (tancuju za skupinu)
7) Když jsem byla malá, chodila jsem rok na latinsko-americké tance, poté na sportovní gymnastiku, poté na moderní gymnastiku, až jsem se dostala k tanci :)
8) Tancuju všechny možné styly, začínalo to modernou, street dancem, hip hopem, lockinem atd..
9) Moje první medaile byla stříbro a celkově mám asi 25 medailí
12) Chtěla bych být tanečnicí na něčím turné
11) Miluju psaní - dokážu vymyslet příběh o čemkoliv a když to nevyjde se zpěvem a tancem, chtěla bych být spisovatelkou :)
12) Kromě Justina a Seleny, miluju Arianu Grande, všichni tři jsou asi moji největší idolové
13) Potom mám strašně ráda Codyho, Miley, Austina a má nejoblíbenější skupina je 1D a taky 5sos
14) Můj crash je Matt Hunter s kterým plánuju svatbu :)))))) (je to zpěvák a je fakt asihaisufsiudfh a je mu jen 16 :)) takže i můj věk omggg)
15) Na deprese mám ráda The Weeknd
16) Hrozně moc bych chtěla bych chtěla mít hubené nohy, jenže já nepřibírám zásadně na břicho, ale jen na nohy :))))
17)  Natáčela jsem seriál Gympl, ale moje první natáčení bylo ve druhé třídě a byl to klip s americkou zpěvačkou Dolores
18) Můj nejoblíbenější obchod je Zara
19) Nevím co bych dělala bez twitteru, nechápu, jak ho lidi můžou nemít
20) Belieberkou jsem od 22.8.2011 a Selenatorkou někdy od září roku 2011, Arianu miluju od roku 2012, kdy měla na twitteru "pouhých" 800 000 followers (teď má skoro 15 milionů), Miley mám ráda od HM a Codyho od písničky All Day
21)  Od Believe tour jsem neviděla Never Say Never celé, protože jsem si slíbila, že se na to podívám, až když budu mít koupené vstupenky na jeho další tour
22) PRAVĚ JSEM SE DOZVĚDĚLA, ŽE ASI POJEDU NA CODYHO
23) Nelíbí se mi nová aktualizace snapchatu :D
24) Nemohla bych už nemít iPhone, jsem na něm závislá
25) Neskutečně moc se těším na léto, odpočítávám hodiny, opravdu to nedokážu už vydržet
26) Ještě nikdy jsem neměla takového "opravdového" kluka a je mi to jedno
27) miluju JANOSKIANS
28) Beliebers jako rodinu mám ráda, i když za některé se stydím a radši mám selenators nebo arianators
29) Někdy, když tohle píšu si připadám fakt divně
30) Kvůli Justinovi jsem probrečela dny
31) Jednou bych to chtěla někam dotáhnout a zazpívat si s Justinem
32) Chci život Madison Beer, je to holka, které toho závidím asi úplně nejvíc
33) Můj nejoblíbenější seriál je Sam & Cat, Victorious, Gossip Girl, Castle a teď Awkward
34) Přestalo mě bavit TVD
35) Nebaví mě ani PPL
36) Včera mě chytl revizor a mám svou první pokutu, dneska mě chytl zase, protože jsem si ji nekoupila ještě novou :))))))))))) ale ukecala jsem ho
37) Hrozně ráda píšu bez čárek a háčků, připadá mi to víc arogantský :DDD Ale tady píšu s interpunkcí, aby se to dalo číst
38) Dneska má narozeniny moje nejlepší kamarádka - Klárka, další má kamarádka, trenérka, Lil Za a ještě jedna moje kamarádka :DD
39) Jsem závislá na instagramu a na snapchatu
40) Jedu na Miley a na 1D a snad i na toho Codyho, jestli to všechno vyjde
41) měla jsem jet do Francie, ale to se ruší
42) Nechápu žádnej vtip, nikdy jsem žádnej nepochopila, směju se jen ze slušnosti
43) Miluju emotikony na apple klávesnici
44) Když jsem smutná, pouštím si "best moments of cat valentine" (radím vám dobře, zasmějete se)
45) Nemám ráda, když mi někdo cizí píše, s cizíma radši volám, ale nemám ráda, když mi blízký volá, s bližšíma radši chat :D
46) Na "ahoj" na facebooku od lidí, které neznám, neodpovídám
47)  Nedokážu se minutu neprohrabovat ve vlasech
48) Nesnáším, když beliebers, kteří potkají Justina ho potom přestanou mít rádi
49) Docela dost napodobuju celebrity
50) Můj pokoj se mi líbí jen večer
51) Když už jsme u těch večerů, mám ráda takové pátky, když je teplo a my jdem s holkama na ladronku, musí být červen nebo prázdniny
52) Když mluvíme o červnu, každý rok si přesně 1.6. (potom celý ten měsíc) zapnu repráky a pouštím si OLLG a Stuck In The Moment, abych měla hezčí rána
53) Nikdy bych nemohla nemít alespoň jednu fotku Justina v pokoji
54) Na dovolené přečtu strašně moc knížek 
55) Od 22.8.2011 jsem jméno Justin řekla každý den nejmíň 5x
56) Když se nudím, zvedám nohy od sebe a k sobě
57) Nebo projíždím staré fotky na iPadu
58) Mám strašně ráda vzpomínky
59) Na každou písničku co mám v iPadu mám jednu vzpomínku a že jich tam mám okolo 700
60) Radši smažu fotky sebe a svých přátel než celebrit
61) Nikdy jsem neměla nic zlomeného, ani mi nikdy nevratli zuby nebo tak
62) Chci být youtuberka, ale v Česku to moc nemá smysl
63) Jeden z mých snů je vyprodat MSG a jít na předávání cen Teen Choice Awards
64) Díky Justinovi a všem těm možným celebritám umím fakt dost dobře anglicky
65) Dřív jsem byla strašně stydlivá, nedokázala jsem si jít koupit ani rohlík
66) Ve škole mě v 6.třídě šikanovali kvůli oblečení
67) Na fotce na občance nevypadám až tak špatně :D
68) Když sním denně víc jak 1200 kalorií, šílím
69) celá tahle aférka s hubnutím začala, když jsem si četla kamarádčiny zprávy s klukem, který se mi líbil, ale říkal o mně, že jsem tlustá
70) Můžete se mě zeptat na jakékoliv jídlo a já vám přesně řeknu, kolik to má kalorií
71) Nesnáším vodu
72) Mám ráda pozornost
73) Nesnáším matiku a fyziku
74) Vloni jsem z matiky skoro propadala, letos jsem měla 1 na vysvědčení :)
75) Moje mamka se nechová jako mamka, spíš jako má kamarádka
76) Nikdy mi nedala facku, nebo tak
77) Staré disney hvězdy byly stejně nejlepší
78) Moje nejoblíbenšjěí seriály z Disney jsou HM, Kouzelníci z Waverly a Sladký život na moři
79) Na HM a Sladký život koukám doteď, každý večer před spaním, ano je mi 15
80) Strašně ráda cestuju a chci se naučit španělsky
81) Už teď vybírám dovolenou, protože je po zkouškách a já dost kašlu na školu
82) Nesnáším, když má někdo žvýkačku a nechce mi dát
83) S kamarádkama vždycky vymslíme nějakou frázi a pak ji opakujeme tak dva měsíce
84) Nesnáším, když se mě někdo ptá, jestli jsem se fakt potakla s Justinem a Sel
85) Už nemám nejlepšího kamaráda
86) Nikdy si nedám jednu žvýkačku, ale nejmíň 5
87) Bojím se letadel, ale zároveň je miluju
88) Mám panický strach z toho, že mě pořád někdo sleduje
89) Nemám ráda, když se mě lidi ptají, kde upravuju fotky
90) Nemám ráda, když mě někdo využívá, poznám to 
91) Nemám ráda, když kluk, kterýho chci, má holku
92) Nemám ráda, když se mě lidi ptaj kolik stojí m&g, kdyby ho tak strašně chtěli, zjistí si to sami
93) Když jsem na "dietě" jím ještě víc než normálně
94) Taky nesnáším, když si chci s někým promluvit a nikdo mi nebere telefon, nebo mě prostě ignorují (stává se to dost často)
95) Vždycky mě strašně potěší, když mi napíšete nějakou zprávu na facebook <3
96) Miluju pizzu a mekáč :D
97) Nesnáším kritiku
98) Nechápu co mají všichni na Starbucksu, není to žádný zázrak
99) Moje vysněné město je LA nebo NYC
100) Když se snažím usnout, otáčím strašně často polštář na tu ledovou stranu 
101) Mám vás všechny strašně, strašně moc ráda, protože jestli jste to dočetli až sem, moc to pro mě znamená :)

Tak tohle by bylo snad všechno :) Je toho ještě určitě hodně co mě napadne, takže to možná časem připíšu :) Snad se vám to líbilo a jestli jsme se v něčem shodli, napište mi do komentářů :)¨

ily



You Might Also Like

37 milých komentářů

  1. Máme toho strašně moc společnýho:O..
    Nebudu sem vypisovat co všechno,ale je toho celkem hodně:'D

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj :) Ty jedeš na to mistroství čr do Kladna ? Jinak bombový :3

    OdpovědětVymazat
  3. kolik ma kalorii takovej ten obyc donut treba z alberta?(trrba tten jahodovej:D) jinak to s tim polstarem delam taky:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hmm, kolem 180-200:)
      To hodně lidí:DD Ale je to příjemný:D

      Vymazat
  4. Upa užasnýý:D:)...vím, že je to divný, ale jsi můj český vzor:).

    OdpovědětVymazat
  5. Děkujuu!:)
    Jěziš to je od tebe moc hezké:)

    OdpovědětVymazat
  6. Prosím! začni točit na youtube,kdyby si točila,co by si točila?:D:) Jakože i líčení? nebo jen hauly,tagy a tak?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Líčení asi moc ne:) Hodně asi tagy a takhle :)

      Vymazat
    2. tak prosim , začni:) čtu tvuj blog od začatku,je dokonalej!:) už dááááááávno jsem si rikala že by bylo super kdyby si točila:)

      Vymazat
  7. ani?? :) plsko kde ma najbližši konecrt cody??

    OdpovědětVymazat
  8. ahoj, ty fakty jsou uzasny, alespoň jsme měli všichni šanci tě víc poznat:)
    btw, taky miluju Sladký život na moři, mam hodně rada London:D:D je mi 14:D:X

    OdpovědětVymazat
  9. prosiim, aničko, zkus natočit nějakej ten tag na YT:) co víš, možná to vyjde a prosadí se to. proč by ne? je hodně lidí, kteří tě sledují ať už třeba na asku, insta, fb, wattpadu, blogu a nebo právě na YT, když přidáš nějakej cover. za zkoušku nic nedáš:) a jinak povedený, mám hodně věcí stejně:D

    OdpovědětVymazat
  10. máme toho hodně společného :DD a zkus natočit něco na to youtube třeba to vyjde :) a máš úžasné články! strašně dobře se čtou :) ilysm

    OdpovědětVymazat
  11. bylo by fakt skvělý kdyby si točila na yt! jsi strašně sympatická, a podle mě tvým krásným neobvyklým vzhleden by ses uchytila:')
    btw bezva článek, jako vždy!:)

    OdpovědětVymazat
  12. ahoj Aničko:) krásný příspěvek je dobré se o tobě dozvědět víc věcí:) sleduju tě na asku už hodně dlouho a moc věcí jsem tobě nevěděla:/ jinak jsi muj vzor a rozhodne bych byla rada kdyby si zacala tocit na youtube:) jinak prosim kdy ma Cody koncert v Německu? nemáš nějaký odkaz na jeho turné prosím? jsi zlatá moc děkuju předem:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježiši, děkuju strašně moc, hezky se to čte :)
      Zatím ještě nic není, ale kontroluj jeho twitter, data mají vyjít zítra :)

      Vymazat
  13. Si svelá a ja som zo Slovenska. Milujem ťa ako vzor a skús to na yt :D

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj,trochu mi připomínáš mě:) Zpíváš a miluješ to,chceš v životě něčeho dosáhnout,jak už jsi psala :) Akorát já jsem furt stydliv,nejde o seznámení s lidmi nebo tak,ale když mám něco přednést před třídou a tak,tak se strašně červenám :) Nezkusila bys mi prosím poradit :) ...jinak krásně píšeš,a svým způsobem tě mám ráda,a ani tě neznám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju!:)
      Dřív jsem byla strašně stydlivá, úplně hrozně moc. Potom jsem čelila strašným hádkám jak v rodině, tak ve škole, a to mě hodně naučilo. Beru sílu z vlastních zkušeností :/
      A ještě jednou děkuji

      Vymazat
  15. uf, celé som to prečítala:) máme veľa spoločného :)

    OdpovědětVymazat
  16. Je to veľmi pekné:)) máme toho veľa spoločného ...ako napríklad tiež pozerám každý večer disneyho seriály:D)) a mám 14:))*

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj:) máme toho veľa spoločného! :) len tento rok som síce začala s tancom, ale veľmi ma to baví a taktiež je mojím snom zatancovať si na tour. Chceš sa naučiť španielsky?:3 budúci školský rok nastupujem na španielske gymnázium ^_^ a milujem tvoj blog inak :33

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano chci :) Od příštího roku mam španělštinu :)
      Děkujuu

      Vymazat
  18. jee,tedka jsem tě objevila a jsi mi hrozně sympatická! škoda,že jsi z Prahy :/ jinak toho máme spoustu společného,ale nechce se mi to vypisovat všechno :D jinak ti přeju hodně uspěchu se zpěvem,blogem a myslím,že pokud ještě na ytube nenatáčíš,měla by jsi to alespon zkusit,nikdy nevíš,třeba máš na to ohromný talent a byla by to škoda :)) měj se hezky! <3

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš nádherný komentář

Like Me On Facebook