MY SUMMER BUCKET LIST 2015

10:01

Ahoj všichni!
Tak je tu konečně léto!
Abych pravdu řekla, zatím se celkem nudím a to jsem toho tolik plánovala!
Teda upřímně, neplánovala jsem vlastně nic, když se nad tím tak zamyslím.
Dnes je 3.7. a vy tento článek bude číst pravděpodobně až 4.7., ještě nevím, jak to stihnu.
Sice nevím, jak vypadá váš první týden prázdnin, ale já jsem vždy tak vyčerpaná z celého školního roku, letos ještě z vodáckého kurzu, který byl víc než obtížný a šíleně vyčerpávající, že ležím celý týden většinou doma, nebo si zařizuji různé věci, jako například vypůjčení knížek, nakoupení "zdravého jídla", uklizení pokoje a roztřídění všech školních papírů, které jsem zrovna před chvílí rozřadila do asi 5 desek.


Od zítřka začínám s takříkajíc "normálním životem", který tedy bude obsahovat různé výlety s taťkou, chatu s kamarádkou a samozřejmě přípravami na dovolenou, na kterou odlétám v druhé půlce července a strašně moc se těším.
Protože mi zbývá nějakých 14 do odletu, tak bych se aspoň tyto dva týdny chtěla stravovat opravdu zdravě. 
Teď se to pokusím dodržet, ale znám se.
Abych se přiznala, v poslední době nemám moc nápady na články.
Přemýšlela jsem nad "What's on my iPhone (updated) & How I edit my instagram photos", ale na to by spíš bylo lepší video. 
Asi udělám "Jak skladuji kosmetiku & rady"
Také chci udělat něco jako "My summer workout & healthy food routine" a možná i popsat naší vodu (vodácký kurz) a dát vám třeba pár typů, čemu se vyhnout nebo naopak, co určitě očekávat a na co se připravit.
To ale záleží jen na vás. Tak mi prosím napište do komentářů, co by se vám líbilo.
Dále vážně přemýšlím nad točením beauty & fashion videí na youtube, dokonce jich mám i pár naplánovaných, ale nejsem si jistá, zda je to dobrý nápad.

Každopádně dost bylo řečí a je na čase začít.
Mám tu, sama nevím, kolik věcí, které bych chtěla za toto léto stihnout. 
Pár z nich není tak úplně snadné realizovat, ale co už.
Myslím, že ten seznam rovněž není kompletní, jelikož mě napadají stále nové a nové věci.
Doufám, že se vám i tak budou nápady líbit.


1) GO TO THE BEACH

Začínáme tím základním, bohužel ne pro všechny dostupným.
Na dovolenou k moři jezdíme každý rok a já jsem za to mým rodičům moc vděčná. 
Letos navíc jedeme ještě s mou nejlepší kamarádkou a k tomu všemu do Španělska, takže co víc si přát?

2) MAKE A FRIENDSHIP BRACELET

Tento nápad už realizuji asi 4 roky :D
Nevím, zda-li se k tomu letos dokopu, ale přijde mi to strašně super.
Sice moc nejsem na tyto ruční práce a třeba absolutně neumím kreslit, ale myslím, že podle nějakého podrobného návodu by se to zvládnout dalo.



3) MAKE YOUTUBE VIDEOS / COVERS

Tak o tom už jsem se zmiňovala nahoře, mám spoustu nápadů, teď jen zbývá je uskutečnit :)

4) GO TO SUMMER CINEMA

Letní kino.
To plánujeme s kamarádkou každý den, ještě jsme se k tomu ale neodhodlaly.
Pokud bydlíte v Praze, asi víte, že tato akce probíhá na náplavce.
Myslím si ale, že letní kino je jedna z věcí, které za toto léto určitě zvládnout stihnu.


5) GO CAMPING + RENT A TENT

Tento zážitek je jeden z těch ne úplně snadno realizovatelných - je to vůbec slovo?:D .
Jelikož, jak už jsem zmiňovala, jsem na vodě letos byla, tak vím, co stanování a celkově pobyt v přírodě obnáší.
Není to nic super příjemného.
Přesto bych tuto akci chtěla podniknout ještě jednou, ale s opravdu nejlepšími kamarády, kterých je málo, a bez pokynů profesorů a podobně.


6) GO FOR A PICNIC

Myslím, že o tom se nijak nemusím rozepisovat.
Doufám, že se letos odhodlám, vezmu košík, ovoce, deku a půjdu si s kamarádkami sednou třeba na Petřín.


7) MAKE SUNBURT TREATMENT

Nevím, jestli jste o této věci už slyšeli, ale spočívá to v tom, že si koupíte aloe vera gel, dáte si ho do těch formiček na led, necháte zmrazit a další den nanesete na spáleninu (pokud se tedy spálíte, což v se v mém případě stává pernamentně každé léto)


8) MAKE COOKIES AND EAT THEM WITH NUTELLA

K tomu taky asi nic nemám.
Pravděpodobně tato záležitost není pro každého, protože ne všichni mají rádi čokoládu, speciálně nuttellu, což osobně nechápu, ale budiž.


9) HAVE A PERFECT "INSTAGRAM WORTHY" BREAKFAST

Asi každý z nás sní o takové té skvělé snídani, kterou vidíte vyfocenou u svých oblíbených celebrit/youtuberek na instagramu a říkáte si, jak by bylo skvělé, kdybyste nebyli líní a něco podobného si připravili..
Ano, to jsem přesně já, takže doufám, že alespoň jednou za ty dva měsíce líná nebudu a takovou perfektní snídani si udělám.


10) HAVE A HARRY POTTER MARATHON

Toto přání mám už od "maratonu" Nezvratného osudu, který jsem měla někdy minulý rok.
K tomu opět nemusím nic dodávat, jen, že by bylo fajn vidět všech 7 dílů za sebou.


11) DO A BEACH PHOTOSHOOT

To je spíš holčičí záležitost, takže holky!
Určitě všechny chceme jet k moři a odnést si odtamtud hromadu krásných fotek, tak doufám, že mě v tomto bodě pochopíte a nebudete odsuzovat.


12) MAKE A HUGE INTERNET PURCHASE

Ještě kdybych měla ty peníze, no...
Ještě nikdy jsem sama osobně neobjednávala nic přes internetové stránky.
Má mamka to dělá téměř pořád, jen já si nikdy nedokážu nic vybrat a objednávek se bojím.
Pro tentokrát bych ale opravdu chtěla zkusit koupit si něco z ebaye, alliexpressu a podobných stránek.

13) IMPROVE MY SPANISH

Vtipné na tomto přání je, že jsem ho opravdu chtěla zhostit velmi důstojně, aniž bych věděla, že do Španělska opravdu pojedu.
Sice jedeme s cestovkou a do resortu, kde v klidu bude stačit angličtina, ale ve městě si ji můžu alespoň trochu procvičit. 
Musím se pochlubit, že už jsem včera začala s opakováním. 
(Ve škole mám jako druhý jazyk právě španělštinu, abyste se nedivili, že co mě to popadlo)

14) TRY DIFFERENT TASTES OF PRINGLES

Miluju brambůrky. Miluju Pringles. Co víc dodat.


15) DO THE JELLY BEANS CHALLENGE

Nemám ani potřebu natáčet tuhle challenge na youtube, jako to dělají skoro všichni, ale koupit si prostě jedno balení a sama nebo s přáteli, ochutnávat.


16) MAKE MACARONS

Páni, jak tak koukám, tak můj letní bucket list je převážně o jídle.
No co se dá dělat.
Jak už jsem psala u náramků přátelství. 
Neumím moc tyhle věci, takže ani pečení & vaření nejsou má silná stránka.
I tak se ale pokusím a možná budou stát za to?


17) HAVE A HENNA / METALLIC TATTOES

Metalické tetování je jedna z mála věcí, které vím, že udělám určitě.
Mám je totiž objednané z internetové stránky - www.dekorativka.cz
A jsou úžasné.
Zatím jsem je tedy nevyzkoušela, ale s tím počkám na dovolenou :)


18) MAKE OWN FROYO

Jogurtové zmrzliny s ovocem asi všichni určitě znáte. Pokud čtete můj blog pravidelně, tak víte, že jsem o nich v minulém článku psala, což znamená, že už jsem je i vyzkoušela a dokonce sama vyrobila! Mé mamce sice vůbec nechutnají, ale já myslím, že jsou naprosto báječné!


19) GO SWIMMING IN THE VERY EARLY MORNING 

K tom take nic víc nemám, snad jen to, že je to má každoroční tradice vždy první a poslední den na dovolené - vstát v pět ráno a jít si zaplavat do moře.


20) WATCH SUNSET & SUNRISE + TAKE A PHOTO WITH SUN

Můj nejhezčí východ slunce byl minulý rok, když jsme odjížděli z Djerby a museli vstávat asi ve 4 ráno. 
Rovnou jsem stihla udělat tuto krásnou fotku a jak se mi odtamtud nechtělo vůbec odjet, tak po úžasném východu slunce jsem se málem rozbrečela, že musím zase zpět do Prahy.



To by bylo pro dnešek vše. 
Doufám, že se vám mé nápady a celkově můj SUMMER BUCKET LIST líbit a budu doufat, že mi do komentářů napíšete vaše přání, protože jich není nikdy dost :)

Mějte se moc hezky a nezapomeňte mi napsat jaké jsou vaše další požadavky na články, zda-li mám začít s natáčením na youtube a jaký by se vám líbil cover, který bych mohla nazpívat (plánuji Good For You od Seleny Gomez)
Dále mě nezapomínejte sledovat na všech sociálních sítích, protože jsou tam veškeré informace, které potřebujete vědět :)

A teď už běžte ven a užívejte si léta!

Mám vás ráda :)


You Might Also Like

9 milých komentářů

  1. V dost vecech se s tebou shoduji:) Mas to skvele napsane a urcite zkus to peceni&vareni a velkou snidani! Velke snidane si delam i kdyz jdu do skoly a neni nic lepsiho, prisaham😁 akorat se mi jeste nepovedlo, aby to vypadalo tak skvele, jako prave treba u tehle fotky:(:D
    Urcite pis clanky casteji, opravdu rada je ctu:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, děkujuu:)
      Jako já si taky dělám docela velké snídaně, ale nikdy to není hezký:D

      Vymazat
  2. Ahoj Aničko :) Moc krásný článek, jen když jsem dočetla že chceš dělat makronky, tak mám pro tebe jednu radu - NEDĚLEJ JE!!!:D Zkoušela jsem je na Vánoce a vůbec se nepovedly :D Jestli jsi viděla video Maky, tak její skončily podobně jako ty moje xddd Ale jak chceš:DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, děkuju:)
      No, jak se znám, tak se k tomu stejně nedokopu:D

      Vymazat
  3. Ahoj:) tvoje články mám hrozně ráda, moc pěkně se čtou:-)! Určitě bych uvítala článek "My summer workout & healthy food routine" a byla bych moc ráda, kdybys začala i natáčet na Youtube:). My na dovolenou jedem za 3 týdny, a taky bych se chtěla alespoň do té doby stravovat zdravě:D. Tak držím palce a užívej si prázdniny!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, děkuju moc, jsi hodná:)
      Nejspíš začnu, pokud vše vyjde:(
      Děkuju, užij si dovolenou!

      Vymazat
  4. Ahoj Aničko :) Krásný článek, jsi jedna z blogerek které vážně ráda čtu, a článek na téma "Workout & Healthy food" bych ráda uvítala :) Jak jsi už napsala s tím mobile, jak upravuješ fotky a tak, by třeba bylo lepší video, ale dělej tak jak myslíš:)
    S tou perfektní snídani, bych to taky chtěla zkusit ale já se znám, a nikdy bych nic takového hezkého neudělala :D
    Užívej prázdniny ♥

    http://ilyfuhull.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, děkuju moc:) To jsem ráda!
      Asi právě udělám video:)

      Vymazat
  5. Úžasný členek :) problém je, že když si něco takového řeknu, tak to nikdy nesplním :D capuccinolover.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš nádherný komentář

Like Me On Facebook