PROSINEC & #RADOST

8:36

Je pátek ráno. Koukám na mobil a vidím, že jsem opět zaspala. Potichu vstávám, odebírám se do kuchyně, v duchu se modlím, ať mě nikdo neslyší, tudíž nikdo nebude vědět, že jsem zaspala. V kuchyni na mě už ale čeká mamka, která je dnes mimořádně brzy vzhůru. Už už jsem čekala ponaučení o tom, jak mám chodit dřív spát, ale místo toho mi řekla, ať zůstanu doma, že to nemá cenu.

Nevím, jestli mě to potěšilo, jelikož posledních pár dnů mám opravdu divnou náladu.
Teď si představte takový ten zvuk, který bývá v youtube videích, jakože je něco úplně jinak. Asi nevíte, co myslím, ale chci vám jednoduše říct, že tento článek byl tři dny rozepsaný a já neměla tu sílu ho definitivně dopsat, jelikož, jak už jsem zmiňovala "divnou" náladu, tak byla opravdu hodně špatná, jen jsem si to nechtěla přiznat. A je šílené, jak tři dny můžou tolik věcí změnit a vy se z hromádky neštěstí proměníte na úplnou RADOST.
Dostáváme se k tématu, o kterém jsem původně vůbec neměla v plánu psát, ale cítím, že nějakým způsobem potřebuji vyjádřit svůj dík za to všechno, co se mi teď děje. No a nejlepší způsob je se z toho vypsat. Nechci vám detailně říkat, o co jde, protože si tyto krásné věci chci pro jednou nechat pro sebe, ale můžu vám prozradit alespoň jednu z nich a tou je, že 16.-17.1.2016 budu jako host na 4FANS a pořád tomu jaksi nemohu uvěřit. Splní se mi takový malý sen. A to všechno jen díky vám. Nechci si tu hrát na žádnou cíťu, ale mám z toho větší radost, než si vůbec myslíte.
Pojďme si tedy říct něco o štěstí. 
Všude kolem mě bylo strašně moc smutku. Proč? Lidé si přestávají všímat maličkostí.
Dáme příklad. 
Jdeme ráno do školy. Jede nám autobus, my ho stihneme. Radujeme se? Ne. Bereme to automaticky.
Další den jdeme opět do školy, ale ten autobus nám před očima ujede, no a my máme zkažené celé ráno.
Vidíte to? Zaměřujeme se na maličkosti, které když se nakupí, tak nám den můžou udělat velmi špatný. Tím chci říct, proč se takto nesoustředíme i kladné drobnosti? To je podle mě u lidí ta největší chyba. Vše bereme automaticky a jakmile se tento stereotyp vymkne z normálu, začneme být nervózní a nálada klesne na bod mrazu. 
Stěžujeme si, že musíme ráno vstávat a jít do školy. Uvědomujete si, že někdo se třeba na nohy vůbec postavit nemůže? Ne. Opět. To, že vstáváme, bereme automaticky. 
No a když se nad tím tak zamyslíte, tak každý náš pohyb, každé gesto, každé vypuštěné slovo může znamenat v určitém smyslu radost.
Proto bych vás, dychtivé čtenáře sociálních sítích jako je twitter a instagram, chtěla poprosit o maličkost. Zkuste každý den, alespoň do konce tohoto roku napsat jeden tweet/fotku na ig s #RADOST a ukázat a sdělit tak ostatním, proč je dnešek dobrým dnem. Nevím, jak vy, ale když do mě někdo hustí, jak moc se těší na Vánoce, jak moc je zrovna zima super období, tak mě "nakazí" a já začnu být pozitivní s ním. Přesně na stejném způsobu bohužel funguje i smutek, a tak když na twitteru začali všichni přidávat, jak moc jsou nešťastní, začala jsem si i já uvědomovat, co je v mém životě špatně apod. A je mi to moc líto, že jsem nad takovými věcmi vůbec přemýšlela.
Pojďme tedy být společně #RADOST a #ÚSMĚV, alespoň do toho 31.12. a uvidíte, že do Nového roku vykročíte veselí a ve skvělé náladě. Víte, co se říká? Jak na Nový rok, tak po celý rok.

Možná jsem se teď trochu rozepsala ohledně celé této #RADOST věci, ale potřebovala jsem vám to nějakým způsobem oznámit.
Můžeme se vrhnout na druhou část článku, ve které se zaměříme na období vánočních svátků.
Popíšu vám pouze, jak to letos bude probíhat. 
Samotný článek zaměřený opravdu jen a jen na Vánoce bude online pravděpodobně v sobotu.
Tento týden je poslední týden ve škole, co se něco opravdu dělá. Nevím, jak vy, ale my bychom měli mít oficiálně školu i v pondělí, to ale navštívíme divadlo a v úterý, kdy máme besídku, na které já už nebudu, jelikož 21.12, tedy v pondělí večer jedeme za babičkou a 22.12. se na vás budu těšit na CINETUBE v Opavě!
Vánoce strávíme tedy na Moravě a za to jsem nesmírně šťastná. Loni jsme byli normálně v Praze a nemůžu si pomoct, ale vůbec to nemělo tu atmosféru, kterou bych si přála. 
Proto se moc těším za babičkou, na jejích 20 druhů cukroví, vánoční výzdobu a vlastně i na tu dlouhou cestu autem, jelikož můj vánoční playlist je something to live for. Vám ho tady dám právě až v sobotu, ať se vám písničky neoposlouchají, jelikož mě se to stává téměř pořád.
Každopádně zpět do Prahy se budeme vracet nejspíš 27.12., možná později.
Silvestra strávím s kamarády, tudíž poprvé mimo domov a velmi se těším. 
Tímto jsem vám alespoň trochu nastínila, co plánuji, rozhodně víc podrobností bude v dalším článku.
Já doufám, že se vám tento můj výlev myšlenek, pocitů a dojmů alespoň trochu líbil.
Budu ráda, když mi do komentářů napíšete, jestli máte momentálně nějaký důvod být #radost a tím se podělit i s ostatními o příjemnou atmosféru.
Mějte se krásně a vidíme se pravděpodobně v sobotu. (A taky v Opavě na cinetube a v Praze na 4fans, haha <3)





SNAPCHAT : anasulcova



FEEL FREE TO CONTACT ME : anniesulc1999@gmai.com



You Might Also Like

6 milých komentářů

  1. #radost už mám jen proto ze za chvíli budou Vánoce na které se moc těším ! :) A taky jsem dneska dostala 1 z matiky :D

    A mimochodem tvůj článek mě tak nějak zvláštně naladil na Vánoce :) a už se moc těším na ten tvůj vanoční playlist! <3

    OdpovědětVymazat
  2. Dneska jsem měla #RAdost z toho že jsem dostala 1 z angličtiny:D
    A těším se na tvůj vánoční playlist ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  3. Dneska jsem měla #RAdost z toho že jsem dostala 1 z angličtiny:D
    A těším se na tvůj vánoční playlist ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  4. Asi jeden z najkrajších článkov ak nie najkrajší :) Presne viem čo myslíš tou radosťou. Všetko berieme ako samozrejmosť alebo ako niečo zlé. Ľudia sa už netešia z maličkostí a niesu za ne ani len trošičku vďačný. Jediné obdobie kedy si to ako tak uvedomujú sú práve Vianoce. Preto ich tak zbožňujem.

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Musím říct, že já se na prosinec taky vždycky hrozně těším. Hlavně i proto, že je období Vánočních trhů. Letos jsme chtěli do Vídně, ale po konzultaci s cestovní pojišťovnou jsme se rozhodli, že to odložíme. No a letos to u nás s vánočními trhy vypadá tak, jak to vypadá. Já doufám, že vláda dostane ještě do třetí a čtvrté adventní neděle rozum a přijde rozvolnění, ale uvidíme. ://

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš nádherný komentář

Like Me On Facebook